☆
Kopogások terítik be a ház minden szegletét. Kicsit agresszívak. Nem tudja eldönteni Hyunjin, hogy a jég kopog ennyire mely az égből szakad, vagy valaki más. De ki lenne az?!
Nemrég kelt fel. Hét óra volt, bő öt órát aludt. Mostanra elterül egy borospohár az asztalon, és egy félig megivott borosüveg. De még ettől is részeg...
Odaslattyog a bejárati ajtóhoz, kicsit szitkozódik magában a képzeletével.
Az ajtót kinyitva valóban kopogott a jég mindenen. Mekkora jegek voltak...
Azonban nem a ház ajtaján kopogott, nem bizony. Az Minho volt.
- Tűnj a faszba. - rázárta volna az ajtót, ha Minho be nem teszi a lábát.
- Beszélnünk kell... kérlek!
- Leszarlak.
- Hyunjin!
- Mi, most kamerákat jöttél ide is felszerelni, hogy nyomonkövess? Képzeld, naponta fürdés közben maszturbálok, szóval közvetlen a zuhanyrózsára tehetsz egy kamerát. - informálta iróniával teli hangon. Ezek mind szúrták Minho auráját.
- Befejezted? - egyre beljebb ment.
- Nem, nem fejeztem be. - rázza fejét - Ujjazni is szoktam magam, azt viszont jobb preferálom az ágyamban.
- Mi van?! - akadt ki. Igazság szerint kicsit zavarban van.
- Viccelek. - fordult felé komolyan nézve rá. Pedig mennyire komolytalan volt; szemei karikákban úsztak, már arca is beesett. Mostanában alig eszik - Momolyan Minho, hagyj békén. Köztünk kurvára vége van mindennek.
- Nem.
- De, igen! Szóval menj a faszba haza. Vagy tudod mit? Menj Han Jisunghoz, az örökös szerelmedhez! - gesztikulál.
- Fejezd be!
- Te fejezd be! - kiáltotta - Fejezd be, amit művelsz velem! Szexelünk az irodádban, hirtelen szakítasz velem, akkor elmondod, hogy bocs ez egy poén volt, de aztán kiderül, hogy az apád nyomon követett minket! - kiborult Hyunjin, így már teljesen kikönnyezett - Szóval igenis te fejezd be ezt az egészet! Nem érted, Minho, utállak! Gyűlöllek, baszd meg!
Utállak.
Gyűlöllek.
Mennyi különbség van a kettő közt, pedig mind a kettő ugyanazt jelenti. A 'gyűlöllek' valahogy szebben hangzik. Ami szépen hangzik, mindig hivatalosabbnak tűnik, mint ami nem.
- T-tessék...?
- Tessék, Minho, tessék!
- Ne csináld ezt velem...