~31.08.2024~
♡
Çok oy, çok yorum= motive olan yazar = hemencecik yeni bölümAy çok heyecanlıyım, ilk yazdığım kurgu, yanlışım varsa affola
Bölüm şarkısı= Duman-kufi
Başlangıç tarihini yazın👉
İyi okumalar❣️
Siirt 19.11.24
YAZARIN ANLATIMIYLA"Şıtt başkan seni çağirir... hey sana diyem" diye arkadan seslenen teröriste çevirdi bakışlarını Teoman. Bi bitmediniz diye oturduğu yerden kalktı .
"Tamam gelirem" dedi türkçeyi bozarak. Yüzündeki puşiyi düzelterek adımlarını başkanın büyük çadırına ilerledi Teoman. Çadırı kaldırıp içine adımladı ve başkanın karşısında durdu.
"Beni çağırmışsen başkan" önündeki dosyadan bakışlarını çekip Teomana dikti.
"He seni çağırmışem harunum" aitlik ekini kullandığında yüzünü buruşturdu "Aramızda bir köstebek vardır" dedi, o köstebeğin kendisi olduğunu anlamamazlıktan gelerek söze kendisi devam etti.
Sinirle "Kimdır bu köstebek? söyle başkan gidip anlının ortasından vurayım!" dedi hiddetle, görevini çok iyi yapardı Teoman, bazen sinirlenip başkanı öldürmek istese de kendini tutuyordu.
Hafif gülerek "bulazac elbet, er yada geç çıkacak ortaya" dedi ve birden çadır açıldı ve içeri bir terörist girdi.
"Başkan, başkan... Eskerler... saldırıya uğradık..." Nefes nefese kalmıştı. Tim gelmişti işte şimdi başlıyorduk.
"Ne bekliyorsunuz dağılsanıza" dedi bağırarak başkan.
"T-tamam başkan" dedi sesi titreyerek, korkuyorlardı askerlerden hemde köpek gibi, odadan çıktığında başkana döndü teoman.
"Başkan seni arka yolda bir araba bekliyor. O arabaya bin sen kaç kurtar kendini" dedi teoman aklında güzel bir plan vardı onu uygulayacaktı. Telaşla kafasını aşağı yukarı sallayıp onayladı.
Birlikte arka yoldan gidiyorlardı. Silah seslerine göre tim başlamıştı. Arka yola geldiklerinde Teoman arabayı işaret etti
"Hadi başkan git hadi" dedi Teoman
"Ya sen sende gel beraber kaçalım" dedi hemen itiraz etti, yoksa mahvedecekti bu sik kurusu.
"Yok başkan ben kendi çareme bakarım sen git" dedi Teoman
Pes edip kafasını olumlu anlamda salladı ve hızlı adımlarla arabaya doğru koştu, arabaya binip çalıştırdı. Başını eğip elindeki kumandaya baktı Teoman başını tekrar kaldırıp uzaklaşan arabaya baktı. İşte şimdi tam zamanı. Elini kumandanın kırmızı butonuna bastığı an araba Bommmm! diye patladı. O an zafer kazanmış gibi gülümsedi Teoman, vatanını bir hainden daha kurtarmıştı. Bitmişti sonunda, geri arkasını döndüğünde karşısında onun timi vardı gururla bakıyorlardı hepsi.
Onlar kim miydi?
Kıdemli üsteğmen Karen Dağdelen
Üsteğmen Aybars Karabaş
Asteğmen Gökalp çevik
Astsubay basçavuş Hakan kurt
Astsubay kıdemli üstçavuş Demir Arslan
Astsubay kıdemli üstçavuş Gamze Vural
Astsubay kıdemli çavuş Mehmet Kara
Astsubay çavuş Egemen Açar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dağdelen
Teen FictionAsker~Doktor Aylar sonra görevden gelen ve omuzundan vurulup hastaneye giden KAREN DAĞDELEN Nöbetinde asker pansuman yapmak için yarasını sardığında uykusuzluktan gözleri kendiliğinden kapanır ve askerin kuçağında uykuya dalan HİLAL BALKAYA ♡♡♡♡♡♡...