Ktoś zapukał do drzwi. Od paru godzin siedzimy i czekamy na River'a. Jestem ciekawa jak wygląda i i i kim on jest.
Nick otworzył drzwi i do domu wszedł wysoki mężczyzna , tak wysoki jak Nick, i prawie tak samo dobrze zbudowany,o piwnych oczach i kruczoczarnych włosach. Skórę miał ciemną i ubrany był w czarne rurki, białą koszulkę i skórzaną kurtkę, jego ręce aż do karku zdobiły tatuaże.. Skąd ja to znam.
Nick przywitał się z River'em w niedzwiedzim długim uścisku a do mnie przeszedł po chwili.
-Cześć jestem River , brat Nicka.- uśmiechną się do mnie przyjaznie. A mnie szczęka opadła.Brat ?!
- Miło mi cię poznać. Jestem Nina. Jego dziewczyna. - Uśmiechnęłam się najlepiej jak umiałam.
Po chwili poczułam na swoim tyłku dużą dłoń Nicka która dawała mi znaki że ten uśmiech jest dla niego. Nie dla River'a.
- No braciszku nie wiedziałem że się kiedyś ustatkujesz ! Ale gratuluje.- Powiedział z chyba nie udawaną radością w głosie.
- No a ty kiedy się ustatkujesz ?
- Jak umrę. To wtedy to rozważę .
-Ej może usiądziemy i wtedy sobie pogadacie. - Zaproponowałam żeby rozluznić napięcie. Na szczęście mi się to udało.
Usiedliśmy z Nick'iem na kanapie a River na fotelu na przeciwko. Chłopcy zajadając się i pijąc rozmawiali o dawnych czasach. I podbojach miłosnych Rivera. Było zabawnie i dowiedziałam się bardzo ciekawych rzeczy o chłopakach i River okazał się nawet spoko facetem.
Po tym jak River wyszedł posprzątaliśmy i Nick odwiózł mnie do domu.
.......
-Co tak pózno skarbie ? - Zapytała moja mama.
-Poznałam brata Nick'a i tak jakoś wyszło.
-Chodzicie ze sobą dzień a on już przedstawia Ci swoją rodzinę ? Chyba ma poważne plany wobec ciebie. - Mama zabawnie poruszyła brwiami podkreślając kontekst zdania.
- Mamo nie przesadzaj. Ide się myć i ide spać. Dobranoc.
-Dobranoc skarbie. !- Krzyknęła moja rodzicielka z dołu.
Wziełam prysznic przebrałam się i pogrążyłam się w piękniej krainie snu i szczęścia. Dziękując za dzień.
CZYTASZ
Tatuaż.
Teen Fiction"Tatuaż" opowiada o dziewczynie imieniem Nina i chłopaku imieniem Nick. Nina ma 16 lat i jest uczennicą szkoły w Anglii a Nick to 25 letni tatuażysta. A to ich historia.