Kiedy skończyłam bawić sie penisem mojego chłopaka ten obrócił mnie na plecy i zerwał ze mnie majtki. Jego oczy rozszerzyły sie kiedy zobaczył co sie pod nimi kryło. Moja mała ogolona cipka wręcz błagała o jego język we mnie.
- To wszystko tylko moje - wyjęczał Nick.
Nie zdążyłam nic odpowiedzieć bo on juz zaczął mnie smakować. Mogłam tylko jęczeć i wyginać sie z podniecenia.
Jego język zatapiał sie we mnie. Najpierw delikatnie lizał mój guziczek po chwili dołączył tam swój palec. Wchodził we mnie delikatnie a jednoczenie stanowczo. Wsunęłam swoje palce w jego włosy i przyciskając jego głowę do mojej małej. Po chwili Nick zaprzestał swoich pieszczot językiem i jego usta wróciły do moich. Jego dłoń powędrowała do mojej małej delikatnie ją masując i wsuwając w nią swoje palce.
- Jesteś taka dobra .. I tylko moja..- wyszeptał Nick pomiędzy pocałunkami.
Nie mogłam nic odpowiedzieć wiec tylko jęknęłam porozumiewawczo na co Nick sie uśmiechnął. Kiedy Nick mnie całował ja zaczęłam dotykać swoich piersi za potrzebą większych doznań. Po chwili Nick wyciągnął ze mnie swój palec i spotkał mój wzrok niezadowolenia i rozpaczy.
- Nina czy mogę.. Czy mogę cie o cos poprosić ?- zapytał niepewnie Nick.
- Tak- odpowiedziałam pewnie.
- Czy mogłabyś zrobić sobie dla mnie dobrze ? - zapytał ze strachem w głosie.
Po sekundzie zastanowienia obróciłam Nick'a na plecy a sama wstałam i usiadłam na pobliskim drewnianym krześle tak żeby mnie dobrze widział.
Pomału zaczęłam rozchylać nogi. Błądziłam swoimi dłońmi od góry do dołu, co chwile wracając do swoich piersi i coraz to mocniej je ugniatając.
Zjechałam do swoich ud i zaczęłam je masować. Widziałam w oczach Nicka podniecenie które było widać po wzwodzie jego członka. Nick położył dłoń na swoim penisie i zaczął nią jeździć po długości jego członka. Co chwile ugniatając główkę penisa.
Ja w tym czasie delikatnie dotknęłam palcem swój guziczek i coraz to pewniejsza swoich ruchów zatopiłam w sobie dwa palce. Nick pocierał swój członek coraz szybciej, dało sie wyczuć że obydwoje jesteśmy coraz bliżej szczytu ale jednocześnie daleko aby od razu dojść. Byliśmy w idealnym momencie.
-Jesteś na tabletkach ?
- Skinęłam potwierdzająco głową.
Usiadłam na nim okrakiem a on tylko spojrzał w moje oczy, pocałował i w tym samym momencie wszedł we mnie delikatnie a z moich ust popłynęła łza. Nick widząc to pocałował mnie i dodał :
- musisz sie ruszyć .. Nie bedzie tak bolało. - i znów pocałował.
Idąc za jego radą zaczęłam go ujeżdżać. Bo 10 minutach obydwoje doszliśmy krzycząc swoje imiona i opadliśmy bezładnie na pościel.
- Najlepszy pierwszy raz mojego życia.- wyszeptałam mu do ucha.
- Ty tez byłaś niesamowita. - powiedział całując mnie w czoło.
- Nie wiem jak ty ale ja jestem głodna. Zamów pizzę a ja pójdę sie ogarnąć .
Po około 40 minutach poszłam otworzyć drzwi w jego koszulce. Dostawca zjadał mnie wzrokiem ale Nick zaraz pojawił sie za moimi plecami w samych bokserkach ze wzrokiem mówiącym "ja właśnie ją zaliczyłem a ty tylko zwalisz e samochodzie". Dostawca szybko wydał nam resztę i odszedł życząc nam miłego dnia. Nick szybko zamknął drzwi wziął ode mnie pudełko pizzy i przerzucił mnie przez plecy tak że mój tyłek był na wysokości jego twarzy.
-Nienawidzę gdy ktoś cie pożera wzrokiem - skwitował Nick.
- Jestem głodna- zaskomlałam i poczułam jak Nick mnie rzuca na łóżko. Nie ma to ja pizza po dobrym seksie.
CZYTASZ
Tatuaż.
Teen Fiction"Tatuaż" opowiada o dziewczynie imieniem Nina i chłopaku imieniem Nick. Nina ma 16 lat i jest uczennicą szkoły w Anglii a Nick to 25 letni tatuażysta. A to ich historia.