Part.1

1K 112 75
                                    

«خۆت ڕابێنە بەتەنهای چونکە هیچ کەس تاکۆتای نامێنێتەوە»
بەخێربێت بۆ جیهانە بچوکەکەی مۆڵی گەشتکردن
لەجیهانەکەی....
بەناوی خودا بۆ ناو چیرۆک
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






'بەڵی جۆنگکووک ئێستە هیچ ناکات سەیری من دەکات'
بەبێزاری لەبەر خۆمەوە وتم کاتێک سەیری خۆمم دەکرد لەبەر ئاوێنەکە سوراوەکەم دیسانەوە تۆخ کردەوە....عەزیەکی کورت وە سنگێکی تەسکی هەیە سەرشانە ڕووتەکانم قژە قاوەیەکانم کە لەخوار شانەکانمەوەیە لولیەکی کەمم کردوەتە خوارەکەی....

بەشێوەیەکی خانمانە لەسەر پلیاکانەکان هاتمە خوارە بێگوومان ئەوە ڕەفتاری من نیە ئەگەر...وەک خۆم مامەڵەم بکردایە ئێستا بەڕاکردن دەهاتمە خوارە بەڵام بەهەر دوو شێوازەکە کێ گرینگی بەمن دەدات ئەوان وەک،منداڵێک دەمبینن ئاخر کچێکی نۆزدە ساڵ منداڵە؟

بەبێزار لەبەر خۆمەوە سەرم بادا لەبیرکردنەوە کانم هاتمە دەرەوە کاتێک گەشتمە بەردەم،مێزە گەورە خێزانیەکەمان،دایکم باوکم تایهیۆنگی برام جیۆنی دڵبەر مەبەستم جۆنگکووک پورزام

'سڵاو خێزانە جوانەکەم'
بەخەندەوە وتم ماچێکی ڕوومەتی تایهیۆنگم کرد بەیانی نەمبینی بێگومان نایبینم من کاتژمێر دوانزە هەڵدەستم،ئەو هەشتی بەیانی دەڕوات بۆ کۆمپانیا...

'شازادەکەم بیری منی کردوە'
تایهیۆنگ بە پێکەنینەوە وتی قژمی تێکدا نەخێر گەمژە نیو کاتژمێر خەریکی بووم...

'ئەی ماچ بۆ ئێمە نیە؟'
جۆنگکووک بە فیزو گاڵتەوە بێگومان ئەو من وەک منداڵێک دەبینێت لە مەبەستی تێدەگەم بەڵام دڵە گەمژەکەم ئەوشتانە نازانێت...

'نەخێر بەڕێزم من ماچی کوڕی بێگانە ناکەم'
بەفیزو بێشەرمی وتم بێگومان هیچ لایەنێکی شەرمن لەمندا بوونی نیە بەڵام دڵم لە ملیۆن لێدەدات کە ئەم قسانە دەکەم بەڵام خۆم ئاسای دەردەخەم...

'شەرمە بۆتۆ گەمژە من کەی بێگانەم منیش برای تۆم'
بەبێزاری سەربادانەوە وتی
ئەسڵەن تۆنیت تۆ برای منیت نیت بۆچی برای منبیت من دەمەوێت هاوسەرم بیت...

'مۆڵی چەن جارم وت بەبێ شەرمی قسەمەکە'
دایکم بەبێزاری چاوێکی توندەوە سەیری کردم
نەخێر دایکە تکایە دیسانەوە،کاتی ئامۆژگاریە بێزارکەرەکان نیە هیچ خۆمم تێک نەدا لە کورسیەکەی نێوان تایهیۆنگ جۆنگکووک دانیشتم....

«نهێنی دڵ»Where stories live. Discover now