"ဒါဆို အငယ်မ ငါတို့ပြန်နှင့်မယ်နော်
တံခါးတွေသေချာပိတ်ခဲ့နော်""အင်းပါ ကိုကိုရယ် သိပါတယ် နင်သာမြန်မြန်ကြွ"
"ငါက စိတ်ပူလို့ပြောတာကို သွားပြီ"
"အင်း"
ကိုကိုတို့လဲထွက်သွားတော့ ခွန်းလဲကျန်တဲ့စာရင်းတွေဆက်လုပ်လိုက်တယ် ကိုကိုတို့က စာရင်းတွေကိုအိမ်ကိုသယ်ခဲ့လို့ပြောပေမဲ့ ခွန်းအိမ်မှာမလုပ်ချင်တာနဲ့ အပြီးသတ်ပြီးမှပြန်ဖို့ဆုံးဖြတ်လိုက်တယ်။ စာရင်းတွေအကုန်ပြီးတော့မှ တံခါးတွေသေချာပိတ်ကာ ပြန်လာခဲ့လိုက်တယ်။ အပြန် ကမ်းနားလမ်းဘက်ကပြန်လာခဲ့တယ် အဓိကကတော့ မမနွေတွက် ပန်းလေးဝယ်ပေးချင်လို့ တနဂ်နွေနေ့တိုင်းရောင်းတဲ့ပန်းဆိုင်လေးတဆိုင်ရှိတယ် ခွန်းလဲအဲ့ဆိုင်မှာဝယ်နေကျလေ မမနွေကိုပန်းလေးလက်ဆောင်ပေးချင်လာလို့ ဝင်ဝယ်ဖို့စဉ်းစားမိသွားတာ။အဲ့ချိန်မှာ.....
ခွန်းရဲ့ဆိုင်ကယ်လေးက သံလွင်တံတား နားရောက်နေပြီ(အဲ့နားမှာ မော်လမြိုင်ကလူတွေဆိုရင်တော့သိမှာပါ...ကမ်းနားလမ်းကိုဆင်းလာလို့ရတဲ့လမ်းရှိတယ်လေ ကမ်းနားလမ်းကတော့အဖြောင့်ပေါ့ အဲ့နားက လမ်းတစ်ခုပေါ့ ဟန်ဇယ်လဲသေချာမပြောတတ်လို့)
ခွန်းအရှေ့ကသုံးဘီးက ကွေ့ဖို့အချက်မပြဘဲ ရုတ်တရက်ကွေ့ချလိုက်တယ် ဖြစ်ချင်တော့ ခွန်းကလဲသူတည့်တည့်သွားမယ်ထင်ပြီး သူ့ကိုကျော်ဖို့အလုပ်...သုံးဘီးဆိုင်ကယ်ကခွန်းဆိုင်ကယ်ကိုဝင်တိုက်မိသွားတယ်.......
ခွန်း ဘာမှမမြင်ရတော့ဘူး..ဘေးကလူတွေရဲ့အသံကိုရဲ့ရဲ့လေးသာကြားနေရတယ်..."ဟိုမှာ တိုက်သွားပြီဟ"
"ဆိုင်ကယ်နဲ့သုံးဘီးတိုက်သွားပြီ"
-----------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------"ဗျာ ဟုတ်ကဲ့ ခုဘယ်ဆေးရုံမှာလဲ"
"ဟဲ့ ကိုကို ဘာဖြစ်တာလဲ"
"အငယ်မ accident ဖြစ်လို့တဲ့"
"ဘာ ဘယ်မှာဖြစ်တာလဲ ခုဘယ်မှာလဲ"
"??????အဲ့ဆေးရုံမှာတဲ့ ငါတို့အမြန်လိုက်သွားရမယ်လာ"
YOU ARE READING
ပိတောက်တခတ် မင်းအတွက်
Fantasy"နွေရိပ်ငြိမ်း" ဆိုတဲ့အမျိုးသမီးကြောင့် ပိတောက်ပန်းတွေ ပိုလှနေတယ်