20. Luku

1.6K 65 8
                                    

Muokattu

SKIP SEURAAVAAN VIIKKOON!

HARRY

Olimme Vivin kanssa menossa treffeille piknikille. Olimme pakanneet reppuun eväitä ja viltin. Ajoin autollani kohti rantaa. Siellä oli hieno nurmikkoalue, jossa pitäisimme piknikin. Määränpäämme lähestyi ja siirsin käteni Vivin reidelle. Silitin sitä hieman. Viv naurahti söpösti. Hymyilin itsekseni. Olin onnellinen. Olin saanut anteeksi maailman hirveimmän teon ja sain maailman ihanimman tyttöystävän. Pysäköin auton pienelle parkkipaikalle. Sammutin auton ja avasin turvavyöni. Hyppäsin ulos autosta ja menin Vivin puolelle avaamaan hänelle oven. Otin häntä kädestä kiinni ja autoin ulos autosta, vaikka hän olisi päässyt itsekin ulos. Halusin vain olla herrasmies. Otin auton takapenkiltä repun ja viltin. Lähdimme kävelemään hiljaisuudessa käsikädessä kohti nurmikko aluetta. Saavuimme hienon kukkarivistön luo, josta nurmikko alkoi.
"Mennään ihan keskelle", sanoin Viville ja lähdin vetämään häntä keskelle nurmikkoa. Muutama perhe oli levittänyt vilttinsä nurmikolle, tosin hieman reunemmalle.
"Voidaan me reunemmallekkin mennä", Viv yritti vastustella. En tiedä miksei hän halunnut keskelle. Ehkä siinä oltiin huomion keskipisteenä. Vedin Vivin kuitenkin virnistellen vastalauseista huolimatta keskelle. Levitin viltin ja laskin repun viltin päälle. Istuin viltille.
"Hei cmoon ei se nyt noin hirveetä oo", sanoin naurahtaen. Viv naurahti pienesti ja istui viltille. Vedin hänet lähemmäs itseäni.
"Täällä on kaunista", Viv sanoi katsellen ympärilleen.
"Säkin oot kaunis", sanoin ja painoin suukon Vivin poskelle. Hän punastui pienesti. Hän ei varmaan ikinä tottuisi kohteliaisuuksiin. Viv hymyili ja katsoi minua. Hän painoi huulensa huulilleni. Perhosia lepatteli vatsassani joka kerta kun suutelimme. Nostin käteni hänen niskalleen ja painoin häntä itseäni vasten. Menin selälleni makaamaan ja vedin Vivin päälleni. Suudelma alkoi käydä intohimoiseksi. Irrottauduin Vivistä.
"Säästetään lasten silmät", sanoin virnistäen ja nousin istumaan. Viv istui sylissäni ja naurahti. Kaivoin repusta mansikoita ja kiivin palasia. Ne olivat kulhossa. Otin myös pienen haarukan ja tökkäsin sen yhden mansikan läpi. Syötin sen Viville ja Viv naurahti suloisesti.

LOUIS

Jäimme Niallin kanssa kahdestaan kotiin. Niall istui sohvalla pelaten fifaa. Minä katselin vierestä hänen touhujaan. Hivuttauduin sohvalla koko ajan lähemmäs häntä. Kiedoin käteni hänen vartalonsa ympärille. Aloin painella suukkoja hänen niskaan, kaulaan ja poskeen.
"Louiis mä yritän keskittyä", Niall valitti. Naurahdin hänen kaulaansa vasten.
"Sä voisit keskittyä muhun", vastasin ja suutelin hänen kaulaansa. Aloin imeä fritsua hänen kaulaansa ja hän voihkaisi. Kun olin saanut fritsun imettyä, otin pleikkarin ohjaimen hänen kädestään ja laskin sen pöydälle. Käänsin hänet ympäri niin, että hän oli kasvot minuun päin. Aloin suudella häntä huulille ja Niall vastasi suudelmaan. Suudelma muuttui intohimoiseksi. Kaadoin Niallin sohvalle ja menin hänen päälleen hajareisin. Suutelin häntä intohimoisesti koko ajan. Aloin hivuttaa Niallin t-paitaa ylöspäin. Sain vedettyä sen Niallin pienen avustuksen kanssa hänen päänsä ylitse. Aloin liikuttaa käsiäni Niallin vatsalihaksilla. Painoin huuleni takaisin Niallin huulille ja suutelin rajusti. Niall veti paitaani pois päältäni ja irrottauduin sen verran, että paita saatiin vedettyä pois. Olimme paidattomia ja muhinoimme sohvalla. Ehkä tämä kuitenkin pitäisi tehdä huoneessani tai Niallin huoneessa, jos joku sattuisi tulemaan kotiin.
"Mitä jos joku tulee kotiin?" Niall kysyi ja jatkoi suutelua.
"Ehkä me siirrytään sit makuuhuoneeseen jos sua huolettaa", sanoin virnistäen ja nostin Niallin syliini. Lähdin kantamaan häntä yläkertaan pitäen käsiäni hänen perseellään. Tunsin nuoremman pojan erektion alavatsaani vasten. Pakko myöntää, kyllä itsellänikin seisoi. Saavuin makuuhuoneeni ovelle ja avasin sen jalallani. Suljin sen perässämme ja napsautin lukkoon. Kaadoin meidät sängylle. Niall oli allani. Siirryin suutelemaan hänen kaulaansa ja siitä siirryin alemmas rintakehälle ja vatsalle. Niall huohotti kaiken suutelemisen jälkeen. Siirsin käteni hänen kolitsihuosujensa naruille. Avasin narut ja heitin housut pois. Riisuin omatkin housuni nopeasti ja olimme boksereillamme. Aloin hieroa Niallin erektiota toisella kädelläni ja siirryin suutelemaan häntä uudestaan. Niall voihki suuhuni. Lopetin hieromisen ja vein sormeni Niallin boksereiden kuminauhalle. Vedin ne alas ja päästin erektion valloilleen. Heitin Niallin bokserit lattialle ja riisuin omanikin. Olimme alasti ja hyväilimme toisiamme. (En aio kirjottaa mitään seksikohtauksii, koska se ei oikee oo mun mukavuusalueella joten). Harrastimme Niallin kanssa nautinnollista ja aika rajua seksiä.

NIALL

Nostin pääni Louisin rintakehältä. Mieleeni muistui mitä olimme aikaisemmin tehneet ja aloin hymyillä. Louis nukkui, niinkuin minäkin nukuin äskön. Aloin sivellä hänen paljasta rintakehäänsä. Piirtelin ympyröitä ja sydämmiä.
"Niall toi kutittaa", Louis sanoi unisella äänellään ja naurahti pienesti. Naurahdin hänelle myös ja suukotin hänen nenänpäätään.
"Haluuksä jotain ruokaa?" kysyin Louisilta ja painoin toisen suukon poskelle.
"Nuudelit ja kananugetit kelpaa", Louis vastasi pitäen edelleen silmiä kiinni. Hymähdin hänelle ja suukotin huulille. Nousin ylös sängyltä ja tunsin perseessäni kipua. Voihkaisin pienesti ja Louis naurahti minulle. Vedin bokserit ja housut jalkaani. Nappasin jonkun Louisin paidan lattialta ja vedin sen päälleni. Paita tuoksui Louisilta ja oli minulle vähän iso, koska Louisilla oli enemmän lihaksia kuin minulla, joten hän oli minua isompi. Lähdin alakertaan tömistellen rappusissa. Perseessäni jomottava kipu häiritsi hieman liikkumistani, joten liikkuminen ei ollut niin helppoa. Huomasin Liamin ja Zaynin ruokapöydän ääressä katsomassa Zaynin läppäriltä jotain. He naurahtivat minut nähdessään.
"Tais olla hauskaa", Zayn virnuili. Virnistin hänelle takaisin ja menin kuivakaapin luo. Otin sieltä nuudeleita. Laitoin kattilaan vettä ja veden kiehumaan liedelle. Otin jääkaapista valmiiksi paistettuja kananugeteita. Laitoin nugetit lautaselle ja mikroon. Vesi alkoi kiehua, joten laitoin nuudelit joukkoon ja odottelin hetken, että ne olivat valmiita. Siirsin ne jo kylmälle levylle. Mikro piippasi sen merkiksi, että nugetit olivat valmiita. Kaadoin nuudeleista vedet pois ja annostelin kahdelle lautaselle. Jaoin nugetit kahtia ja alitoin osan minun lautaselleni ja osan Louisin. Laskin lautaset pöytään ja otin vielä lasit ja haarukat kaapista. Maidonkin sain jääkaapista pöytään. Menin rappusten alapäähän ja huusin:
"LOUIS RUOKA ON VALMISTA!!". Pian rappusista kuului töminää ja Louis tuli luokseni. Suukotin hänen huuliaan ja menimme ruokapöytään istumaan. Aloimme syödä ruokiamme hiljaisuudessa. Liam ja Zayn naurahtelivat välillä ilmeisesti jollekkin videolle.

VIVIAN

Saimme syötyä Hrryn kanssa kaikki eväämme. Olimme juuri alkamassa taittelemaan vilttiämme, kunnes joku suloinen pikkutyttö tuli luoksemme.
"Harry Styles?" tyttö kysyi ja katsoi Harryä. Tyttö oli iältään ehkä 3-5. Harry nyökkäsi ja kyykistyi, jotta oli tytön tasolla.
"Mikä sun nimi on?" Harry kysyi puhuen söpöllä äänellä. Katselin heitä sivusta ja annoin olla rauhassa.
"Olivia", tyttö sanoi ja hymyili. Harry hymyili hänelle takaisin.
"Kaunis nimi", Harry kehui hymyillen. Olivia naurahti pienesti, mutta suloisesti.
"Saanko mä koskettaa sun kiharoita?" Olivia kysyi ujosti. Harry naurahti ja nyökkäsi. Tyttö vei pienen kätensä Harryn kiharoiden sekaan ja tunnusteli niitä. Hänen kasvoilleen nousi tosi leveä hymy.
"Olivia! Tule tänne häiritsemästä sieltä!" vanhempi nainen huusi Olivialle. Olivian pää kääntyi naisen suuntaan.
"Haluatko sä halin ennenkun sä meet?" Harry kysyi Olivialta hymyillen. Olivia nyökkäsi. Harry kietoi isot kätensä pienen tytön ympärille. Olivia kietoi kätensä Harryn kaulan ympärille. Olivia irrottautui halista ja vilkutti Harrylle juostessaan takaisin ilmeisesti äitinsä luokse. Harry nousi ylös ja auttoi taittelemaan viltin.
"Susta vois tulla hyvä isä", sanoin Harrylle ja hymyilin. Harry nauahti ja otti taitellun viltin kainaloonsa. Lähdimme takaisin autolle käsikädessä kävellen.

//sain tän kirjotettuu jo yöllä valmiiks mut päätin julkasta vasta nyt. Tulee luultavasti enää jotai 5 tai 6 lukuu + epilogi!

I want you || Harry Styles (Completed)Where stories live. Discover now