13. Luku

1.4K 74 12
                                    

Muokattu

VIVIAN

Suukkoja painautui ympäri kasvojani. Heräsin siihen, kun Harry suukotteli kasvojani. Avasin silmäni.
"Huomenta kulta", Harry sanoi ja painoi hymyillen suukon nenänpäähäni. Hymyilin hänelle ja nousin istumaan.
"Voiks sä heittää mut kotiin?" kysyin kääntäen katseeni Harryn suloisiin kasvoihin. Harry nousi istumaan viereeni sängylle.
"Eks sä haluu olla mun kanssa vai?" Harry kysyi muka loukkaantuneena.
"Haluun, mut mä haluun päästä kotiin", sanoin ja huokaisin. Tunsin oloni jotenkin ärtyneemmäksi tänä aamuna.
"Joo mä voin viedä sut tunnin päästä", Harry sanoi lysähtäen takaisin makaamaan. Huokaisin ja nousin sängystä. Minulla oli vain alusvaatteet päälläni. Vedin eiliset vaatteet ylleni. Suin hiuksiani peilin edessä sormillani. Meikkini eivät voineet olla levinneet, koska en meikannut eilen. Sipsuttelin alakertaan hiljaisesti. Kukaan muu ei ollut vielä herännyt, joten otin jääkaapista rahkan. Nappasin puhtaan lusikan tiskikoneesta ja istahdin ruokapöydän ääreen. Aloin syödä maukasta mansikkarahkaani hiljaisuudessa.

Puolen tunnin päästä rappusista kuului töminää. Niall ja uninen Louis tulivat alakertaan. Louis ei näyttänyt enää niin pahalta.
"Louis onks sulla vielä kuumetta?" kysyin Louisin istuessa ruokapöytään.
"38 astetta", Louis sanoi ja huokaisi. Nyökkäsin ja nousin pöydästä. Astelin rappuset ylös yläkertaan. Menin Harryn huoneeseen ja huomasin pojan, tai no miehen, nukkuvan sängyllä hiukset sekaisin. Huokaisin.
"Harry herää", sanoin kuuluvalla äänellä. Huomasin kuinka Harry säpsähti hereille, mutta yritti peittää sen.
"Oikeesti. Sä lupasit viedä mut kotiin. Vai pyydänks mä Niallia?" sanoin kiusoitellen. Harry pinkaisi ylös sängystä.
"Joo mä vien sut", Harry sanoi ja alkoi vetää eilisiä farkkuja jalkaansa. Naurahdin. Harry nappasi kaapistaan puhtaan valkoisen t-paidan. Hän näytti hyvältä. Hän käveli luokseni ja painoi suukon huulilleni ja ryntäsi alakertaan. Menin hänen perässään vähän hitaammin. Saavutimme keittiön. Harry nappasi banaanin pöydältä. Minä menin jo eteiseen laittamaan kenkiä ja takkia. Otin takkini taskusta puhelimeni. Katsoin kelloa ja se näytti yhtä. Harry tuli eteiseen ja vetäisi mustat converset jalkaansa ja heitti takin päälleen. Lähdimme kohti Harryn autoa. Istuin pelkääjän paikalle ja laitoin turvavyöni kiinni.

Olin tullut kotiin puoli tuntia sitten. Olin tähän mennessä vain siivonnut. Päätin lähteä lenkille. Menin makuuhuoneeseen ja laitoin juoksuhousut jalkaan. Vedin mustan t-paidan päälle ja laitoin hiukset ponnarille. Otin yöpöydältäni kuulokkeet ja suuntasin eteiseen. Nappasin eteisen lipaston päältä kännykän ja avaimet ja laitoin ne lenkkitakkini taskuihin. Vedin takin päälleni ja sidoin lenkkarit jalkaani. Kiinnitin kuulokkeet puhelimeeni ja laitoin Spotifysta musiikkia. Aloitin lenkkini kevyellä hölkällä.
Olin hölkännyt jo kolme kilometriä. Kotiin olisi vielä kaksi kilometriä. Otin pienen spurtin ja juoksin hieman kovempaa. En kuitenkaan jaksanut niin pidempää kuin parisataa metriä. Hidastin vauhtiani ja hölkkäsin melkein kävelyvauhtia. Ohitin juuri puiston, jossa lapset leikkivät. Haluaisin itsekin lapsia, mutta en vielä. Haluaisin myös aviomiehen jossain vaiheessa elämää, mutta en sitäkään ihan vielä. Tosin voisin mennä Harryn kanssa naimisiin, mutten vielä pitkään aikaan. Irrotin katseeni puistosta ja suuntasin sen eteenpäin. Vastaani juoksi tuttu henkilö. Liam.
"Moi Viv", Liam sanoi pysähdyttyään kohdalleni.
"Moi Liam", sanoin ja hymyilin hengästyneenä.
"Kui pitkän lenkin sä teet?" Liam kysyi hymyillen. Hänellä on kiva hymy.
"Jotain 5 kilsaa. Sä?" kysyin. Yritin tasata hengitystäni, mutta en oikein onnistunut.
"Kymmenen", Liam sanoi. Mitä helvettiä? Okei hänellä on tosi hyvä kunto, parempi kuin minulla, paljon parempi, joten en toisaalta ihmettele.
"Vau. Sulla on tosi hyvä kunto", sanoin nojaten käsilläni polviin.
"Me voitais joskus lähtee yhessä lenkille", Liam ehdotti.
"No emmä pysyis sun vauhdissa", sanoin. Olin saanut hengitykseni jo vähän tasaantuneemmaksi.
"Mä voisin ottaa iisisti sillon", Liam sanoi virnistäen.
"Katotaan", sanoin ja jatkoin kättä heilauttamalla matkaani.
Saavuin hengästyneenä kotiin. Potkaisin lenkkarit pois jaloistani ja ripustin takin naulakkoon. Otin takin taskusta puhelimeni ja avaimet. Laskin avaimet eteisen lipastolle. Irroitin kuulokkeet puhelimestani ja laitoin nekin lipaston päälle. Menin keittiöön ja join kaksi lasillista vettä. Hengitykseni oli vieläkin huohottamista. Menin siivouskomerolle ja otin sieltä kahvakuulani ja käsipainot. Siivouskomero on erittäin hyvä säilytyspaikka. Tein niiden kanssa eri kuntoiluliikkeitä. Puolen tunnin treenaamisen jälkeen olin ihan hikinen. Menin kylpyhuoneeseen ja riisuin vaatteeni. Annoin veden valua koko kehoani pitkin. Pesin hiukseni shampoolla ja hoitoaineella. Levitin vartalolleni suihkugeeliä ja huuhtelin sen pois. Sheivasin sääreni ja kainaloni ja sammutin suihkun. Kuivasin itseni pyyhkeeseen ja menin valitsemaan vaatteita. Kello oli noin kolme. Otin tiukat farkut ja valkoisen topin. Laitoin päälleni vielä mustan ohuen neuletakin ja nilkkasukat. Föönasin hiukseni ja meikkasin vähän. Olin lähdössä ostoksille, vaikka rahaa ei kauheasti olisi. Hyppelehdin eteiseen ja otin lipastolta avaimeni. Puhelimeni hain olohuoneen sohvalta. Heitin takin niskaani ja vetäisin converset jalkoihini. Avasin ulko-oven ja laitoin sen lukkoon perässäni. Menin autooni ja käynnistin sen. Ainiin ostin edellispäivänä auton. Ajokoulun olen myös käynyt juuri täällä Lontoossa. Ajoin autollani läheistä kauppakeskusta kohden. Pysäköin auton parkkihallin ylimpään kerrokseen ja lähdin suunnistamaan ovelle, joka vei kauppakeskuksen sisätiloihin. Löysin sen nopeasti ja menin siitä sisään. Kiertelin kaupoissa ja ostin muutamia vaatteita. Olin ainakin tunnin kierrellyt ja minulla oli ihan hirvittävä nälkä. Menin kauppakeskuksessa olevaan McDonaldsiin. Paikka oli ihan täynnä, mutta en halunnut mitään muutakaan ruokaa. Odottelin jonossa kaksikymmentä minuuttia ja sain tilattua itselleni BigMacin. En tiedä onko järkevää treenata ja syödä mäkkäriruokaa samana päivänä. Ei kiinnosta. Sain ranskalaiset ja juoman mukaani, kun lähdin etsimään pöytää. Löysin melko keskeltä pöydän, jossa istui yksinäisen näköinen tyttö. En näe missään vapaita pöytiä, joten päätin kysyä häneltä, saisiko siihen istua.
"Saaks tähän tulla?" kysyin tytöltä, joka nosti katseensa kännykkänsä näytöstä.
"Joo", hän sanoi ja hymyili pienesti. Tytöllä oli tumman ruskeat hiukset, aivan kuin Harryllä, ja hänellä oli siniset silmät. Hänellä ei ollut paljoa meikkiä. Hymyilin hänelle ja istuin pöytään häntä vastapäätä. Aloitin hänen kanssaan keskustelua odotellessani ruokaa. Kerroimme toisillemme asioita itsestämme. Sain selville, että hänen nimensä on Kaylie Parker ja hän oli 18 vuotias. Hän asui tämän kauppakeskuksen viereisessä kerrostalossa yksin. Hänen vanhempansa olivat muuttaneet Espanjaan hänen siskojensa kanssa. Vaihdoimme puhelinnumeroita ja kerroin hänelle Instagram nimeni ja Twitter käyttäjän. Hampurilaiseni saapui ja aloin syödä sitä. Kun olin saanut syötyä hyvästelin hänet ja lupasin pitää yhteyttä. Lähdin hymyillen etsimään autoani parkkihallista.

//tää on varmasti tosi tylsä! Mut piti kirjottaa jotai ku en oo vähää aikaa julkassu mitää..😅 Seuraava luku tulee ens viikolla❤️

I want you || Harry Styles (Completed)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang