Muokattu
Skip 3 viikkoa
VIVIAN
Ponkaisin istumaan, sillä vatsaani nipisti aivan älyttömästi. Olimme tulleet pari viikkoa sitten takaisin Lontooseen. Olimme Harryn kanssa kämpälläni, jonne Harrykin oli muuttanut. Kaipasimme omaa rauhaa, mutta muuttaisimme pian isompaan kämppään. Pitelin vatsaani ja pieni uikutus karkasi huuliltani.
"Harry", sanoin ja nipistin Harryä kädestä. En tosin nähnyt mistä kohtaa, sillä oli pimeää. Harry mumisi unisena jotain. Kipu vatsassani lakkasi ja menin takaisin makaamaan.
"Harry", sanoin uudestaan hieman kuuluvammalla äänellä. En kuullut vastausta joten läpsäisin Harryä poskelle. Harry nousi istumaan ja kääntyi minuun päin. Kun hän huomasi, että makaan hänkin laskeutui makaamaan.
"Musta tuntuu et sain just ekan supistuksen", sanoin ja haukottelin. Kurotin kohti yöpöytää ja katsoin aikaa kännykästäni. Kolme yöllä. Ei saatana.
"Meiän pitää lähteä sairaalaan. Nouse jo!" Harry alkoi panikoimaan ja nousi istumaan. Naurahdin hänelle ja vedin hänet takaisin makaamaan.
"Rauhotu. Meillä ei oo mikään kiire vielä", sanoin ja painoin silmäni kiinni. Voisin aina levätä supistusten välillä.
Huusin kivusta ja puristin Harryn kättä. Harry oli pakannut laukkuun tavaroita minulle ja tulevalle vauvalle. Irvistin ja käännyin kyljelleni. Kipu lakkasi ja nousin istumaan. Kampesin itseni seisomaan ja irrotin Harryn kädestä. Kävelin edes takaisin huoneessa, pitäen käsiäni selälläni. Hengitin syvään sisään ja ulos. Harry tuli luokseni ja halasi minua. Painoin pääni hänen rintakehälleen ja hengitin Harryn hyvää tuoksua nenääni. Se rauhoitti. Hengitin syvään. Kuulin lorinaa ja tunsin jalkojeni kastuvan. Irrottauduin ja katsoin alaspäin. Lattialla oli vesilammikko.
"Harry meiän täytyy mennä sairaalaan", sanoin ja samassa alkoi uusi supistus. Huusin ja kyykistyin hieman. Harry tuli luokseni ja silitti hiuksiani. Supistus loppui ja Harry nosti minut käsivarsilleen. Se ei näyttänyt tuottavan vaikeuksia, vaikka olin lihonnut paljon. Hän nappasi laukun toiseen käteensä ja lähti kuljettamaan minua autolle. Harry tunki kenkänsä jalkaansa ja kantoi minut autonsa takapenkille. Menin makaamaan ja suljin silmäni. Harry kiirehti kuskin paikalle ja laittoi laukun pelkääjän paikalle. Hän käynnisti auton ja lähti ajamaan kohti sairaalaa.(En osaa kirjottaa mitää synnytys kohtaa joten skipskip)
Pitelin pientä poikavauvaamme sylissäni. Olin vieläkin hiukan hengästynyt synnytyksen jäljiltä. Vauvan iho oli pinkki.
"Sä olit niin hyvä", Harry sanoi ja silitti kättäni. Harry oli raahannut tuolin sänkyni viereen ja istui siinä. Olimme soittaneet Niallin ja Louisin siivoamaan makuuhuoneemme lattian. Harryn äiti, isäpuoli ja sisko olivat matkalla tänne. Silitin vauvan päätä, jota peitti pipo. Hän oli niin suloinen.
"Mikä me annetaan sille nimeks?" kysyin Harryltä ja käänsin katseeni häneen. Harry painoi suukon otsalleni.
"Mä tiiän!" huudahdin innoissani ja Harry naurahti. Harry vaihtoi ilmeensä kysyvään katseeseen, jotta kertoisin nimen.
"Max Caspar Styles", sanoin hymyillen. Halusin ehdottomasti vauvalle Harryn sukunimen.
"Sopii hyvin", Harry sanoi ja suuteli minua hymyillen. Hymyilin itsekin ja käänsin katseeni vauvaan. Ovelta kuului rysähdys ja ovi aukesi. Harryn äiti pinkoi Harryn luokse ja rutisti tämän halaukseen.
"Onnea rakkaat", Harryn äiti, Anne, sanoi ja halasi myös minua varovasti.
"Kiitos. Haluuksä pidellä poikaa?" kysyin Annelta hymyillen. Anne näytti innostuneelta.
"Tietenki", Anne sanoi ja kurottautui ottamaan poikaa. Gemma ja Robin katselivat toiselta puolelta huonetta. Harry rykäisi ja minä ja Anne käänsimme katseet häneen.
"Mun vuoro", Harry sanoi vakavana. Omg hän ei ollut pitänyt vauvaa vielä. Hän oli mustasukkainen äidilleen. Naurahdin ja ojensin vauvaa hänelle. Harry otti vauvan vastaan ja alkoi hymyillä. Hän katsoi vauvaan ja se näytti suloiselta.
"Ottakaa kuva!" Gemma huudahti ja tuli sänkyni luokse. Anne kaivoi käsilaukustaan kännykän ja otti kuvan.
"En olis uskonu et sä saat lapsen ennen mua", Gemma sanoi Harrylle virnistäen. Naurahdin ja kohottauduin halaamaan Gemmaa. Nostin sänkyäni enemmän istuma-asentoon, jotta minun olisi parempi olla.
"Ootteks te jo päättäny nimen?" Robin kysyi liikkuen lähemmäksi. Robin otti itselleen tuolin ja istui siihen. Gemmakin vetäisi tuolin jostain ja istui siihen. Anne istui sänkyni reunalla, eikä se minua haitannut.
"Max Caspar Styles", Harry sanoi ja nosti katseensa. Hän oli iloinen ja innoissaan. Anne hymyili.
"Äiti haluuksä?" Harry kysyi katsoen Anneen. Anne nyökkäsi ja otti vauvan Harryltä. Harry hinkkautui lähemmäs minua tuolinsa kanssa. Hän otti käteni käteensä ja katsoi minua hymyille. Olimme onnellinen perhe. Anne ja Robin olivat minulle melkein kuin omat vanhemmat."Max Caspar Styles", Harry sanoi mikkiin ja vieraat alkoivat taputtamaan. Koska emme kuuluneet kirkkoon, pidimme vain normaalit kutsut joissa kerroimme vauvan nimen. Olimme järjestäneet jollekin juhlapaikalle ruokaa ja koristeita ja pidimme kutsut täällä. Vieraita oli aika paljon. Harryn suku, muut pojat, muutamia ystäviämme. Myös Louise ja Lux olivat täällä. Hymyilin ja pidin Maxia sylissäni. Max oli noin kolmen viikon ikäinen. Elämämme oli lähtenyt hyvin käyntiin vauvan kanssa. Jos nyt ei yöheräämisiä laskettu. Olin lopettanut työni ennen kiertuetta. Luoksemme tuli Harryn sukulaisia onnittelemaan meitä ja katsomaan vauvaa. Emme antaneet Maxia kenellekkään, ettei se häviäisi mihinkään. Anne kiiruhti koroissaan luoksemme.
"Viv ja Harry menkää hakemaan ruokaa et muutkin saa. Mä voin pitää pikkusta sillä aikaa", Anne sanoi hymyillen ja otti Maxin minulta. Olin hieman yllättynyt, mutta kohautin vain olkiani ja lähdin vetämään Harryä kohti ruokalinjaa. Otimme ruokamme ja menimme meille tarkoitettuun pöytään istumaan. Samaan pöytään tulisi Anne, Robin, Gemma ja Harryn isoäiti. Aloin syömään ruokaani. Harry piti kättään reidelläni ja silitti sitä välillä. Katsoin Harryyn joka keskittyi myös syömiseen.
Anne tuli luoksemme Maxin kanssa ja ojensi pojan Harrylle. Harry hymyili ja otti Maxin vastaan.Juhlat loppuivat ja olimme saapuneet kotiin. Max itki, koska hän oli väsynyt. Hyssyttelin vauvaa, joka oli sylissäni. Menin kodinhoitohuoneessa olevan hoitopöydän luokse.
"Harry tuo Maxille joku yökkäri", huusin miehelleni joka oli jossain päin kämppää.
"Joo!" Harry huusi makuuhuoneesta. Kuulin kaapinovien paukuttelua ja lopulta Harry tuli luoksemme. Max itki edelleen korvia särkevästi.
"Rakas, voiksä tehä tän mua väsyttää niin paljon?" kysyin Harryltä ja haukottelin.
"Tietenkin", Harry sanoi ja pussasi minua otsalle. Hän halasi minua vielä ja päästi sitten minut lähtemään nukkumaan. Olin niin väsynyt, että riisuin itseltäni vain päällysvaatteet ja menin suoraan peiton alle. Kietouduin peittoon ja yritin löytää asentoa, jossa ei olisi niin kuuma. Lopulta päädyin heittämään peiton pois päältäni ja nukahdin nopeasti ilman peittoakin.//täs nyt tää vika luku! Tää oli aika lyhyt ja varmasti tosi sekava. Epilogi tulee ehkä ylihuomenna, ku pitäis toistaki tarinaa kirjottaa. Uudesta tarinasta puuttuu vielä nimi, sit se olis valmis alkamaan. Yritän kuitenki saad siit väsättyy ekan luvun viel täl viikol!
YOU ARE READING
I want you || Harry Styles (Completed)
FanfictionVivian 'Viv' Rosemary Waters on noin 160 cm pitkä tyttö. Vivillä on suklaanruskeat pitkät hiukset ja siniset silmät. Viv asuu Doncasterissa ja Viv ei tunne entuudestaan One Directionin jäseniä. Janice Felicia Wesley on Vivin paras kaveri. Janice as...