Muokattu
(Mun on pakko skipat täs tarinas ny koko aja mut muute tää ei loppuis mitenkää hyvi sit ens lukuu! (Varotus! Täs luvus on sit oksentamista jos jotakin ällöttää tai oksettaa se!))
Skip n. 2 kuukauttaVIVIAN
Vatsani oli kasvanut jo. Olin kahdeksannella kuulla raskaana. Enää kolme viikkoa laskettuun aikaan. Tällä hetkellä makasin sängyssä, hotellihuoneessa. Olimme Roomassa. Pojilla oli nyt keikka ja minä olin halunnut jäädä huoneeseen lepäämään. Makoilin sängyllä ja selasin puhelimellani Twitteriä. Olin kamalan nälkäinen koko ajan. Vatsani murisi. Suljin Twitterin ja menin viestiosioon.
To: Harry💗
"Tuo mulle jotain ruokaa ku tuut xx Viv"Sammutin puhelimen kokonaan ja laitoin sen sängylle. Tiesin, etten saisi vastausta kesken keikan. Huokaisin ja nousin istumaan. Nousin sängyltä ylös hieman vaivalloisesti ison mahani takia. Lähdin vaappumaan kohti sohvaa. Rojahdin sohvalle ja avasin telkkarin. Selailin kanavia. Suurimmalta osalta kanavista tuli vain jotain italialaisia ohjelmia. Löysin kuitenkin yhden kanavan josta tuli Gossip Girliä. Jäin katsomaan sitä, vaikken siitä oikein pitänytkään.
Kello läheni yhtätoista. Poikien pitäisi tulla ihan kohta. Huokaisin turhautuneena. Olin ollut nälässä jo vaikka kuinka kauan, ja Harry oli kiletänyt minua lähtemästä yksin ulos. Enhän minä nyt mikään pikkulapsi ollut, mutta hän ei vaan halunnut että minulle sattuisi jotain. Nousin sohvalle ja vaapuin sängyn luokse. Istuin sängylle ja nojasin seinään, joka oli sen päädyn vieressä. Otin puhelimeni ja valitsin Harryn numeron.
"Moi rakas", Harry sanoi ja haukotteli. Hän oli väsynyt, eikä minulla ollut hajuakaan milloin hän tulisi.
"Moi. Millon sä tuut?" kysyin huokaisten. Vatsani murisi ja minulla oli hieman huono olo. Painoin vapaan käteni kasvaneen vatsani päälle. Saisimme pojan. Emme olleet vielä miettineet nimiä, mutta kyllä sekin aika pian koittaisi.
"Me lähetään ihan kohta. Mitä sä haluut et mä tuon kaupasta?" Harry kysyi ja puhelimesta kuului pieni kolaus.
"Ihan sama. Mitä vaan. Mä kuolen nälkään jos te ette kohta jo tuu. Mulla on ollu ainakin neljä tuntia järjetön nälkä", sanoin puhelimeen ja vatsani murisi samalla. Irvistin pienesti. Oksennus nousi kurkkuuni ja minun oli pakko oksentaa. Oksensin niin, että puhelu oli päällä. Se oli varmasti ällöä.
"Viv. Mitä tapahtuu?" Harry huusi hieman hätääntyneenä puhelimeen. Lisää oksennusta pulppusi suustani housuilleni ja sängylle. Oksennus lakkasi ja aloin itkemään.
"Ha-harry tuu tänne. Mu-mulla on huono olo ja mä oksensin syliin ja sänkyyn", itkin puhelimeen. Haisin hirveälle. Itkin nyyhkyttäen ja kyyneliä valui poskilleni.
"Mä lähen nyt ja tuun niin nopeesti ku mä pystyn. Mä lähetän Louisin hakee kaupasta sulle ruokaa", Harry sanoi ja alkoi tekemään jotain suhinasta ja kolinasta päätellen.
"Jo-joo", sanoin edelleen itkien puhelimeen. Kurkkuuni sattui, sillä olin oksentanut suurimmaksi osaksi vatsanesteitä.
"Mä oon siellä ihan kohta. Mä rakastan sua", Harry sanoi ja lopetti puhelun. Hän ei edes jäänyt odottamaan vastaustani.
"Mäki rakastan sua", sanoin itkuisesti puhelimeen, vaikka tiesin Harryn lopettaneen puhelun jo. Heitin kännykkäni sängyn toiselle reunalle ja se putosi lattialle. Toivottavasti se ei hajonnut. Itkin kämmeniäni vasten. Olin ällöttävä. Ei Harry haluaisi minua auttaa. Vaikka hän oli kyllä auttanut ennenkin, jos olin oksentanut johonkin muualle kuin vessaan. Yritin nousta sängystä, mutta paha olo vain kasvoi. Lisää kyyneliä valui poskilleni ja käsilleni.
Olin itkenyt sängyllä vartin. Olin avuton ja ällöttävä. Kuulin oven aukeavan. Pian Harry juoksi luokseni. Hän tuli sängyn viereen kyykkyyn ja alkoi rauhoitella minua.
"Rakas ei oo mitään hätää. Mä autan sua", Harry sanoi ja halasi minua varovasti. En halannut häntä takaisin, sillä käsissäni saattoi olla oksennusta enkä halunnut sotkea hänen vaatteitaan.
"Tuu mennään vessaan", Harry sanoi irrottautuen minusta. Poskeni olivat märät itkemisestä ja ne kastuivat koko ajan lisää. Harry otti kädestäni kiinni ja auttoi minut seisomaan. Oksennusta valui housuiltani lattialle.
"Harry mä oon ällöttävä. Sun ei tarvii auttaa mua. Mee vaikka Louisin huoneeseen nukkumaan niin mä hoidan tän ite", sanoin itkien ja viitoin kohti sänkyä ja lattiaa.
"Enkä mene. Mä autan sua", Harry sanoi ja lähti taluttamaan minua vessaan. Pääsimme vessaan ja Harry auttoi minut istumaan vessan pöntön kannen päälle.
"Yritä ottaa noi housut pois ni mä käyn soittamassa respaan jos joku tulis siivoomaan ton", Harry sanoi hymyillen ja silitti poskeani. Niiskaisin ja nyökkäsin. Harry lähti vessasta eteisessä olevan puhelimen luokse. Nousin seisomaan ottaen tukea lavuaarista. Sain jotenkin hivutettua housut jalastani ja jätin ne lattialle. Harry tuli takaisin vessaan.
"Haluuksä käydä suihkussa?" Harry kysyi minulta. Kieltämättä minulla oli hirveä olo ja haisin pahalta. Nyökkäsin ja nousin seisomaan. Riisuin vaatteeni Harryn nähden. Olihan hän ennenkin nähnyt minut alasti. Menin suihkukoppiin ja aloin valuttaa vettä päälleni.
"Sano jos sä tarviit jotain. Mä oon tässä", Harry sanoi ja istui lavuaarin viereiselle tasolle.
"Voiksä hakee mun matkalaukusta pesuaineet?" kysyin heikolla äänellä, jonka Harry juuri ja juuri kuuli.Siivooja oli juuri lähtenyt. Huoneessa tuoksui vanilja. Siivooja oli kai suihkuttanut jotain ilman raikastajaa. Minulla oli päälläni Harryn iso t-paita. Se oli kireä vatsan kohdalta. Menin sänkyyn makaamaan kyljelleni ja vedin peiton päälleni. Louis oli tuonut minulle jotain italialaisia karkkeja ja nuudeleita. Harry oli keittänyt minulle nuudelit, ja söin ne. Onneksi en oksentanut toista kertaa. Tunsin patjan laskeutuvan selkäni takana. Harry laskeutui viereeni ja tuli selkääni kiinni. Hän kietoi toisen kätensä ympärilleni ja piti sitä vatsallani.
"Mitä jos musta tulee ihan paska äiti?" kysyin Harryltä hiljaa. Harry naurahti pienesti ja hieroi vatsaani. Tykkäsin siitä.
"Mä tiiän että susta tulee maailman paras äiti", Harry sanoi ja suukotti poskeani. Hymähdin pienesti.
"Entä jos meiän lapsi loukkaantuu mun takia? Sä et antais sitä ikinä anteeks", sanoin ja kyynel valui poskelleni. Pyyhin sen nopeasti pois, jottei Harry huomaisi.
"Et sä satuta meiän lasta. Sä oot mahtava äiti joka ei ikinä vahingossakaan satuttais ketään", Harry sanoi. Kuulin hymyn hänen äänessään. Käännyin ympäri niin, että olin kasvot Harryyn päin. Vatsani osui Harryn vatsaan ja se tuntui hassulta.
"Niin kai", sanoin ja katsoin vatsojamme. Harry painoi suukon otsalleni ja otti käteni käteensä. Hän laittoi kätemme vatsalleni.
"Tuntuu oudolta kun mä tunnen potkut mun vatsaa vasten", Harry sanoi ja päästi suustaan pientä kikatusta. Hän oli söpö. Hänestä tulisi niin hyvä isä. Kohta hän onneksi olisi isä. Hymyilin ja naurahdin.
"Aletaan nukkumaan mua väsyttää", sanoin haukotellen. Otin käteni Harryn käden alta pois ja liu'utin sen Harryn käsivartta pitkin tämän hauikselle. Pidin siitä kiinni ja painoin silmäni kiinni.
"Hyvää yötä kulta", Harry sanoi ja suukotti nenääni. Nyrpistin nenääni ja naurahdin. Harry kietoi toisen kätensä tiukasti ympärilleni ja rutisti minut itseään vasten.
"Öitä", sanoin ja haukottelin. Nukahdin nopeasti kuunnellessani Harryn rauhallista hengitystä.//tää nyt ei oo mitenkää järin pitkä luku mut kestäkää. Enää yks luku jäljellä tätä tarinaa! En tähä lukuu mitää puheit ala kirjottaa mut sit seuraavas luvus tai siin epilogis on jotai selityst. Varmaa täs yön aikana tulee ilmotus siit uudesta tarinasta - mihin voitte vielä vaikuttaa!! Mut se viimine luku tulee EHKÄ huomenna, viimeistään ylihuomenna. Epilogi tulee vielä tän viikon aikana ja uus tarina alkaa viimeistään ens viikon alussa.
YOU ARE READING
I want you || Harry Styles (Completed)
FanfictionVivian 'Viv' Rosemary Waters on noin 160 cm pitkä tyttö. Vivillä on suklaanruskeat pitkät hiukset ja siniset silmät. Viv asuu Doncasterissa ja Viv ei tunne entuudestaan One Directionin jäseniä. Janice Felicia Wesley on Vivin paras kaveri. Janice as...