11. Luku

1.5K 80 6
                                    

Muokattu

VIVIAN

Pelasimme Harryn kanssa toista erää FIFAssa. Olin kolme maalia häviöllä, mutta se ei lannistanut minua. Rappusista alkoi kuulua kauheaa ryminää. Käänsin katseeni rappusiin ja huomasin Niallin juoksevan alas sieltä.
"Liam voitko sä käydä apteekissa?" Niall puoliksi huusi Liamille, joka istui meidän kanssa sohvalla.
"Mitä ostamassa?" Liam kysyi keskittyneenä puhelimeensa.
"Louisille jotain millä kuume laskee", Niall sanoi ja hyppäsi makaamaan meidän syleihin. Naurahdin Niallille.
"Joo mä meen", Liam sanoi ja nousi sohvalta vaivalloisesti Niallin jalkojen alta.
"Tuo kans kurkkupastilleja ja särkylääkettä!" Niall huusi Liamin perään eteiseen. Eteisestä kuului joku myöntävä vastaus.
"Harry soita Ericil (Eric on siis joku Modestin työntekijä joka huolehtii niitte keikoist, enkä tiä onks modestil ketää sellast mut ei kiinnost!) ja sano että Louis ei voi esiintyy tänään illalla siellä keikalla", Niall sanoi ja haukotteli. Harry tuhahti ja kaivoi kännykän taskustaan. Painoin FIFAn paussille. Harry nousi Niallin pään alta ja meni muualle puhumaan puhelun.
"Niall mä litistyn!" huusin nauraen kun Niall ei noussut päältäni. Niall nauroi myös.
"Väitäks sä et mä oon läski?" Niall kysyi esittäen loukkaantunutta. Nauroin Niallin ilmeelle ja työnsin hänet lattialle sylistäni. Siitä kuului kova tömähdys ja repesimme molemmat nauruun. Nauroin kippurassa sohvalla ja Niall nauroi kippurassa lattialla. Rappusilta kuului askelia. Lopetimme nauramisen ja käännyimme katsomaan kuka sieltä tuli. Louis halaten itseään.
"Rakas sun piti pysyä sängyssä", Niall sanoi ja nousi ylös mennen Louisin luokse halaten tätä.
"Mä halusin vaan olla sun lähellä", Louis sanoi painaen päänsä Niallin olkapäälle. Niall rutisti Louisin tiukempaan halaukseen. Katsoin heidän söpöä hetkeään. Käänsin katseeni telkkariin, sillä en halunnut häiritä heitä.

Liam saapui apteekista. Louis ja Niall istuivat pienellä sohvalla vierekkäin peiton alla halaillen toisiaan. Istuin Harryn ja Zaynin kanssa isommalla sohvalla. Pelasin Zayniä vastaan FIFAa. Olin Zayniä johdolla kaksi maalia. Zayn oli huono pelaamaan. Niall nauroi välillä Zaynin huonoudelle.
"Jes!" huusin innoissani ja nostin käteni ilmaan. Olin voittanut Zaynin 4-2. Niall ja Harry hurrasi minulle. Liam oli keskittynyt puhelimeensa, taas, ja Louis oli puoliunessa. Olihan hän sentään kipeä. Poikien keikka alkaisi kolmen tunnin päästä.
"Viv tuu meiän keikalle Louisin seuraksi takahuoneeseen", Niall ehdotti.
"Voin mä tulla", sanoin ja hymyilin. Harry istui vieressäni sohvalla ja hänen kätensä oli selkänojalla niskani takana. Hän hiveli sormillaan olkapäätäni. Se kutitti hieman.
"Harry toi kutittaa", sanoin ja nauroin. Vetäydyin kauemmas Harrystä. Harry nauroi minulle ja nauroin hänen kanssaan. Harry alkoi kutittaa minua ja minä kiljuin ja nauroin.
"Turpa kiinni", Louis mutisi sohvalta melkein nukkuen. Yritin hillitä kiljumistani, mutta se oli vaikeaa Harryn kutittaessa minua. Pieni kiljahduksia pääsi suustani. Nousin sohvalta ja ryntäsin yläkertaan. Juoksin Harryn huoneeseen. Menin vaatehuoneeseen piiloon. Istuin lattialle ja yritin olla hiljaa. Pieniä naurahduksia pääsi välillä suustani. Harryn huoneen ovi avattiin. Hän löytäisi minut ihan helposti. Vaatehuoneen ovi rymähti auki. Harry hyökkäsi kimppuuni ja alkoi kutittamaan.
"Harry lopeta!" kiljuin. Harry lopetti ja katsoi minua silmiin. Hänen silmänsä olivat kauniin vihreät. Tuijotimme toisiamme herkeämättä. Harry vilkaisi huuliani. Lähestyimme toisiamme hitaasti. Kuroin sentit väliltämme ja painoin huulemme yhteen. Sisälläni räjähti ilotulituksia. Huulemme olivat kuin luotuja toisillemme. Harry laittoi kätensä poskelleni ja toisen kätensä reidelleni. Itse kiedoin toisen käteni Harryn kaulaan ja toisen laitoin hänen hiuksiin. En halunnut irrottautua. Tämä tuntui niiin hyvältä ja oikealta. Pian kuitenkin Harry irrottautui ja hymyili. Hymyilin hänelle takaisin. Otin Harryn kädestä kiinni ja silitin peukalollani hänen kättään.

Makoilimme vaatehuoneen lattialla vierekkäin Harryn kanssa. Olin puoliksi hänen päällään. Olimme vain makoilleet siinä ainakin vartin.
"Ollaaks me nyt yhdessä?" kysyin Harryltä ja piirsin kuvioita hellästi hänen rintakehäänsä kynnelläni.
"No haluuks sä?" Harry kysyi ja katsoi minua.
"Joo", sanoin ja käänsin katseeni Harryn silmiin.
"Sit me ollaan", Harry sanoi ja virnisti. Kurotuin suutelemaan Harryn huulia. Perhosia leijaili vatsassani. Suudelmassa oli mukana rakkautta.
"Mut ei edetä liian nopeesti", sanoin muistuttaen Harryä. Harry nyökkäsi. Nousin ylös lattialta ja menin Harryn huoneeseen.
"Haluuks sä kertoo muille?" Harry kysyi ja tuli viereeni seisomaan. Hän kietoi kätensä hellästi ympärilleni.
"No en ainakaan medialle vielä", sanoin ja katsoin Harryä. Harry nyökkäsi ja suikkasi suukon nenänpäähäni. Harry virnisti ja oli jo aloittamassa kutittamaan minua. Lähdin juosten alakertaan pakoon Harryä. Hyppäsin sohvalle Zaynin syliin.
"Zayn auta mua se aikoo tappaa mut", sanoin ja istuin jalat molemmin puolin Zayniä, miehen sylissä. Nauroin. Huomasin Harryn tulevan alas portaita.
"Sinä senkin", Harry sanoi ja juoksi luokseni. Hän nappasi minut syliinsä ja heitti sohvalle.
"Harry pliis mä en haluu kuolla", sanoin ja nauroin. Laitoin kädet suoraksi ja yritin pitää Harryn kaukana. Harry nauroi minulle.
"Okei okei", Harry sanoi ja istui tahallaan päälleni. Aloin huutamaan ja nauramaan. "Harry mä en saa henkee", huusin Harrylle.
"Voi noita rakastavaisia", Liam sanoi ja pyöräytti silmiään.
"Voisitteks pitää hiukan pienempää metelii Louis nukkuu", Niall pyysi. Harry nousi päältäni ja lähti virnistellen keittiöön.
"Pojat meiän pitää lähtee keikkapaikalle kohta", Liam sanoi nostaen katseensa puhelimestaan. Harry pinkaisi yläkertaan Zayn perässään. Harryllä ei ollut muita vaatteita päällän kuin shortsit ja Zaynillä oli vain kolitsit. Louis ja Niall olivat pukeissa niinkuin Liamkin. Odottelimme Zayniä ja Harryä sohvilla. Louis nukkui vieläkin hiukset sekaisin. Niall alkoi herätellä Louisia. Harry tuli alakertaan luokseni ja auttoi minut ylös sohvalta, vaikka olisin päässyt itsekkin ylös. Menimme eteiseen pitäen käsistämme kiinni. Vedin conssini jalkaani ja takkini päälleni. Minulla oli päälläni vain aika tiukat kolitsihousut ja kireä valkoinen t-paita. Harryllä oli päällään mustat farkut ja valkoinen v-kaula-aukkoinen t-paita. Harryn tatuoinnit paistoivat paidasta läpi.
"Pojat mennään!" Harry huusi. Muutkin pojat tulivat eteiseen ja vetivät kengät jalkaan ja takit päälleen. Niall kantoi Louisia reppuselässä. Menimme Harryn autolla. Harry meni kuskin paikalle, minä pelkääjän paikalle ja muut pojat takapenkille. Louis istui Niallin sylissä. Keikan alkuun on enään kaksi tuntia ja poikien pitäisi olla vartin päästä 02-areenalla. Harry ajoi vähän yli rajoitusten koko matkan. Saavuimme areenalle ja menimme takaovesta sisään. Harry nappasi kädestäni kiinni ja hymyili. Hän lähti vetämään minua sokkeloisia käytäviä pitkin takahuoneeseen. Saavuimme isoon takahuoneeseen. Toisessa pääsä huoneessa oli vaaterekkejä ja maskeeraustuoleja. Keskellä huonetta oli pieni keittiö, joka oli täynnä ruokaa. Toisessa päässä huonetta oli paljon sohvia ja tyynyjä. Muutama peittokin siellä oli. Seinällä oli iso telkkari ja tv-tasolla pleikkari. Sohvapöydällä oli herkkuja. Ryntäsin pehmeän näköiselle sohvalle ja hyppäsin siihen. Otin pöydältä karkkia ja aloin syödä niitä

//tää ny on aika lyhyt ja tylsä luku mut ei se mitää. Yritän viel täl viikol saad kirjotettuu uude luvu. Ainaki Fagilest tulee uus luku viel täl viikol. Votetkaa ja kommetoikaa!❤️

I want you || Harry Styles (Completed)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant