Persoanele false

3 0 0
                                    

După o perioadă în care lucrurile păreau să decurgă bine, inevitabilul s-a întâmplat: părinții lui Alex au aflat de existența Mayei. Tatăl lui Alex, un om blând și înțelegător, nu a avut nicio problemă cu asta. Ba chiar, atunci când a aflat despre Maya, a încercat să-i fie de sprijin lui Alex și să-l susțină. Însă mama lui Alex, o femeie cu o inimă rece și plină de prejudecăți, nu a fost deloc încântată. În mintea ei, prezența unui copil dintr-o relație anterioară complica totul și, mai ales, amenința imaginea ideală pe care o avea despre viitorul fiului ei.

La început, mama lui Alex s-a purtat frumos, jucându-și bine rolul de femeie amabilă și binevoitoare. În fața Zairei, se arăta amabilă, complimentând-o și făcând-o să se simtă binevenită. Însă, pe măsură ce timpul trecea, Zaira a început să observe privirile reci, gesturile subtile și micile remarci răutăcioase. Era clar că mama lui Alex nu o accepta pe deplin și, mai ales, nu era deloc de acord cu faptul că Alex ar putea să-și asume rolul de tată pentru Maya.

În spatele ușilor închise, mama lui Alex îi bârfea constant pe Zaira și Maya. De fiecare dată când avea ocazia, îl manipula pe soțul ei, încercând să-l facă să vadă relația dintre Alex și Zaira ca pe o greșeală. Chiar dacă tatăl lui Alex era un om bun, cu intenții curate, nu reușea să i se opună soției sale. De fiecare dată când încerca să își exprime susținerea față de Alex și Zaira, mama lui intervenea, acoperindu-l cu argumente răutăcioase, menite să-l facă să cedeze.

Mai mult decât atât, mama lui Alex începuse să-l preseze pe Alex direct, dar într-un mod pervers și manipulator. Îi spunea, pe un ton aparent grijuliu, că Zaira nu e potrivită pentru el, că un bărbat ca el merita o femeie „fără complicații”. Încerca să-i strecoare îndoieli subtile, afirmând că relația lor va deveni mai grea odată ce Maya va crește și că Alex nu ar trebui să-și irosească viața cu „responsabilitățile altora”.

Alex simțea presiunea, dar nu voia să cedeze. O iubea pe Zaira și începea să formeze o legătură tot mai profundă cu Maya. Știa că mama lui nu era de acord cu relația lor, dar deocamdată încerca să ignore aceste influențe negative. Cu toate acestea, stresul începea să-l afecteze. Discuțiile cu mama lui deveneau din ce în ce mai tensionate, iar el se simțea prins între două lumi: loialitatea față de familia lui și dragostea pentru Zaira.

Zaira, deși intuia că mama lui Alex avea o inimă „neagră”, a continuat să fie respectuoasă și politicosă. Însă, în adâncul sufletului, simțea că această femeie va încerca tot ce îi stă în putință pentru a-i despărți. Se temea că, în timp, presiunile venite din partea familiei lui Alex ar putea să-și lase amprenta asupra relației lor.

Totuși, Zaira nu era dispusă să renunțe fără luptă. Știa că dragostea lor merită efortul și era hotărâtă să lupte pentru relația cu Alex și pentru viitorul lor împreună. Dar, în același timp, era conștientă că luptele cu o persoană manipulatoare precum mama lui Alex nu vor fi ușoare, mai ales când aceasta știa să joace atât de bine rolul unei femei respectabile în fața celorlalți.

Lupta abia începuse, iar relația lor urma să fie testată din ce în ce mai mult, pe măsură ce mama lui Alex își intensifica încercările de a-i separa.

Destinul unei flori de iarnă Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum