(Multimedya:Melanie)
"...SON KEZ DİYORUM!UYANMAZSAN KAFANDAN AŞAĞI SU DÖKERİM!"
...Pazartesi+Luke hiç çekilesi değildi doğrusu!Yaa senelerdir kafasına yastık yemesine rağmen hala akıllanamayan tek insandır galiba Luke!
"UYANDIM BE!DEFOL ODAMDAN GİYİNCEM!"
Luke...Kendisi sevgilim değil ama çocukluk arkadaşım.Küçükkende beni inatla uyandırmaya çalışırdı ve yastığı kafasına yerdi.
Üstüme siyah,üzerinde
"SHUT UP!"
yazan t-shirt ümü giyip altımada kot şortumu geçirdikten sonra aşağı indim.Luke beni bekliyordu.Hemen converselerimi ayağıma geçirdim ve yola çıktık.İkimizde çok heyecanlıydık çünkü bugün üniversitenin ilk günüydü.Heyecandan olsa gerek ki Luke ilk defa susarak araba sürüyordu.Suskunluğundan faydalanarak telefonumu arabanın müzik çalan zımbırtısına bağladım ve Long Way Home şarkısını açtım.Ne yazık ki şarkının ortasında yol bitti!Hemen bi park yeri bulduk ve park ettik.Luke üniversitenin içini biliyordu çünkü arkadaşı Ashton da bu üniversiteye geliyordu.İşlemleri falan hallettikten sonra kafeteryaya doğru ilerledik.Daha doğrusu Luke ilerledi ve ben onu takip ettim.Sonra bi masanın önünde durduk.Burada Luke'un grup arkadaşları duruyordu.Ve ben sadece Ashton'ı tanıyordum.Sadece bir kere Luke'un arabasında denk gelmiştik o kadar.Diğerlerini de internette falan görmüştüm.Çok ünlülerdi ama ben daha diğer ikisinin adından bile emin değildim!Masada Luke'un yanına oturdum ve Ash'e selam verdim.Masada iki tane daha oğlan vardı.
Birinin saçları maviydi!Hemde favori mavim olan bebek mavisi!Gözlerinin yeşili harikaydı.Yanında biri daha oturuyordu.Bu gruptaki herkesten daha farklıydı.İlk olarak gruptaki tek esmerdi!Saçları kahverengiydi...Gözleriyle aynı renkteydi ve gözleri kocamandı.Kasları esmer teniyle çok daha güzel görünüyordu.
Renkli kafalıyla konuşmayı çok istiyordum.Birinin adı Calum diğerinin adı da Michael olmalıydı ama hangisi kimdi?Mavi kafalıya elimi uzattım ve
"Benim adım Melanie.Sende Calum olmalı.....""NE?YOK CANIM!İNANAMIYORUM!BEN MICHAEL!"
Aah!Pot kırdım!Yaa neden Luke'a sormadım ki!Sonra adının Calum olduğunu geçte olsa fark ettiğim çocuk
"Bu grubun tek Calum'u bendim ama..."
dedi ve elini uzattı ve bende karşılık verdim
"Ben Calum!Bu adı bir kez daha karıştıracağını sanmıyorum."dedi ve göz kırptı.Gözlerimi devirdim ve elimi geri çektim.Karşımda özür dilemem gereken bir adet Michael duruyordu."Şey özür dilerim Michael.Yeniden başlangıç yapsak?"dedim ve elimi Michael'a uzatarak"Ben Melanie.Sende şu grubun en tatlısı olan Michael olmalısın" diyerek durumu kurtarmıştım.'"İşte en doğrusu buydu!Aferin Melanie doğru seçim!"diyerek güldü ve "ben çok coolum" bakışı attı ama kimse umursamamıştı."Dersi Geometri olan varmı?" diye sordum.
Luke"Benim Biyoloji"dedi.Michael"Benim Edebiyat.Güzel kızlar oluyor Edebiyat sınıfında tavsiye ederim."dedi."Benim dersim Geometri"dedi Calum...Vay be Geometri dersi haa! "İyi o zaman ben sınıfa gidiyorum."dedim ve kafeteryadan çıktım.Luke dolabımı göstermişti önceden.Bende dolabıma doğru ilerledim ve çantamdaki kitapları dolabıma koydum.O sırada yanımdaki dolabın kapağı açıldı.Yan dolabın sahibi bi şarkı mırıldanıyordu ve sesi çok güzeldi.Sesinin yanında şarkıda çok güzeldi:
You walked in
İçeri yürüdün
Everyone was asking for your name
Herkes adını soruyordu
You just smiled and told them "trouble"
Sadece güldün ve onlara "bela"dedin...
Ve o sırada şarkıyı kesti.O anda fark ettim ki ben dolabıma yaslanmış elimde Fizik kitaplarıyla onu izliyormuşum.Calum'u..."Yanlış kitabı almışsın dersimiz Geometri ama derse farklı kitapla girmek gibi bi fantazin varsa bilemem."dedi ve o an kendime geldim."Yok yaa ben şey yapıyodum sonra şey oldu şey...Neyse"Geometri kitaplarımı aldım "Sınıfa beraber gidelimmi?". diye sordu Calum."Ah tabi neden olmasın¿?"dedim ve ilerlemeye başladık.Susarak sınıfın önüne kadar gelmiştik.Elim kapıya uzandı ve aynı anda başk bir el daha...Calum'un eliydi bu...Gözlerimiz buluştu bi anda ve sonra ben hemen elimi geri çektim ve o da kapıyı açtı.Sınıfta tek bi sıra boştu ve ikimizde oraya oturduk.Bir kaç dakika sonra sıranın altından bi el avcuma bişi bıraktı.Bi not...
"En sevdiğin renk ne?" yazıyordu ve Calumdandı."Mavi.Senin?"yazdım ve avcuna bıraktım.Bi anda kulağıma eğildi ve "Mavi"diye fısıldadı.Dudakları kulak mememe değmişti..Ve o an onun ne kadar güzel koktugunu fark ettim.Yumuşak çikolata kokusu...Çok hoştu.Bi an o an dursun istedim.Ama durmadı...
Ve günün geri kalanı sakindi!Son dersim edebiyattı ve July diye bi kızla beraber oturuyordum.Çok hoş,güzel bi kızdı doğrusu...
Luke sınıfın önüne gelmişti ve beraber otoparka doğru ilerledik.Bana bişiler anlatıyordu ama ben Calum'u düşünüyordum.Ne hissetmiştim ben öyle?¿Bi anda Luke'un anlattıkları arasında "...çok hoş kız"cümlesini duydum ve "NEEEEEE?"diye çığlığı bastım"Kimmiş bakalım bu şanslı kız?""Anlattım yaa hani!Bioloji sınıfında!Yanımda oturan!Adı July hani!"Eveet!Luke kızmıştı!"İstersen sana onu ayarlıyım edebiyatta sıra arkadaşım".Ve bi an pişman olmuştum.Çünkü beceremeyip onu kırabiIirdim.... Ve bu benim isteyeceğim en son şeydi...
(Multimedya:Melanie)