BÖLÜM: 2

145 43 33
                                    

(Multimedya:Calum)
Eve vardık.Luke ile karşılıklıydı dairelerimiz.Uyku vaktine kadar bende durur,uyumaya evine giderdi.Hatta benim evde odası bile vardı.Bendede kaldığı oluyordu Luke'un yani.Luke efendi çantasını fırlatır fırlatmaz yayıldı koltuğa,aldı eline telefonu yazıp çizmeye başladı.Çıldıracaktım çünkü arkadaşın çantasının fermuarı açıktı ve bütün eşyaları benim o derli toplu salonuma dağılmıştı."Luke...Luke!Luuukeeee!LUKE!BANA BAK!"
Bi anda mavi gözlerini büyüttü ve alt dudağını sarkıttı.Anlamıştı derdimi sonunda.Ben tepki vermeyince dayanamayıp çantasını toplamaya başladı.Bende o sırada aldım elime telefonu napıyo diye baktım.Kilidi açar açmaz karşıma altında telefon numarası olan kız resmi çıktı.Bu kızı nereden tanıyordum ben?Hmmmm.....Aaa bir dakika bu July dı!Edebiyat dersinde yanımda oturan kız!Vay be Lukey demek kızın numarasını aldın ha!Galiba Luke'un bu durumuyla dalga geçebilirdim."Ooo Lukey!July'ın numarayı falan almışız!"dedim.Luke "Ben karizmatiğim"bakışını atarak cevap verdi"Normalde bana karşı koyabilen kız yoktur tatlım bilirsin!"ah be Luke!Numarasını almak için kırk takla attım demiyonda havalanıyon!"Hadi hadi!Ben bunları yemem!"dedim.Somurttu ve"Tamam evet biraz uğraştırdı doğrusu ama onun için değer yani!Aslında kafam çok karışık.İlk defa bi kıza karşı bu şekilde hissediyorum hemde ilk görüşte.Bilmiyorum.Hata yapmak istemiyorum da"dedi.Evet şimdi kesin olmuştu!JULY'I LUKE'A AYARLIYACAKTIM!
Çantasını toplayan Luke aldı eline telefonu ve July ile yazışmaya başladı.
Luke:
Naber July:)
July:
İyidir Lukey senden
(Lukey mi?¿Uuuu Lukey dedi yaaaa!:))
Luke:
İyi bende:)Eee napıyodun?
July:
Hazırlanıyordum.Sinemaya gidecektimde.
Luke:
Aaa hangi film?
July:
Yenilmezler3
Luke:
Ben ilk iki filmini izlemiştim harikaydı.Bende yarın okul çıkışı gidecektim:)
(YALANCI LUKE!SENİ ÇAKAL!)
July:
Aaa!Sende şimdi gelsene!Yani istrersen!:)
(Ooo bu July da bi işler var ama)
Luke:
Sen bana konum bilgisi gönder sinemada buluşalım:)
(YUH YAA İNSAN BEN SENİ EVDEN ALIRIM DERDİ!)
Luke çok mutluydu.5 dakikada giyinip beni evde yalnız bıraktı.Luke'un gidişinden sonra telefonum kapanınca telefonumu şarza taktım. Yarım saat sonra açıldı ve o an telefonum çalmaya başladı.Kayıtlı bi numara değildi.Açtım
Ben:
Alo?kiminle görüşüyorum acaba?
Arayan:
Ben adımı unutmaman gereken kişiyim...
Aah telefon Calumdandı
Ben:
Sen Michaelsın demi?Asyalı olan!
Calum'un asyalı olmadığını biliyordum,internette görmüştüm...Ama onu sinir etmek istiyordum.
Calum:
Ahh bebeğim!Benim Calum olduğumu bildiğini ikimizde iyi biliyoruz.Ama sana bir dipnot:Ben Asyalı değilim.
O bana az önce bebeğimmi demişti !:)Ayy bana noluyo yaa alt tarafı arkadaşça bebeğim dedi:)
Calum:
Noldu?Sustun kaldın!
Ben:
Şey...Sen beni neden aramıştın?Numaramı nerden buldun?
Calum:
Lukey verdi desemm.
Ben:
Ahh Lukey...
Calum:
Neyse...Luke July la berabermiş.Michael ve Ashton evde playstation oynuyodu.Ama benim joystickim bozuk.Bende dedimki...
Ben:
BENİM JOYSTICKİM YOK CALUM!
Calum:
Joystick istemiyecektimki cadı!Seviğim dizinin DVD sini aldım ve belki beraber izleyebiliriz diye düşündüm.
Ben:
Daha bugün tanıştık!Hem nerede izleyeceğiz?
Dedim ve zil çaldı.Kapıyı açtım ve ne görsem beğenirsiniz!Kulağında telefon diğer elinde DVD olan bir adet Calum duruyordu karşımda."Merhaba cadı!"dedi ve içeri girdi!
"Ne işin var senin burda bee!"dedim ama beni hiç takmamıştı."Ben DVD Player ı kurarken mısır patlat,cips falan çıkar cadı!"dedi.Bende mısırı çıkardım.Ama sorun şuydu ki ben öğlenden beri hiç bir şey yememiştim ve çok açtım."Calum yalnız ben çok açım!"dedim."Ben yemek hazırlamam!"dedi."Bende hazırlamıcam!"dedim aç olan ben olduğum halde."İyi o zaman sorun yok açlıktan da ölmezsin ya!"dedi.Ben DVD leri incelerken o da telefonundan bi numara tuşladı.Pizza sipariş etmişti."Seni aç bırakıcağımımı sanıyorsun cadı!"dedi ve güldü.Gülüşü çok güzeldi.O anı kaydedip yastığımın altına saklamak istedim ama olmadı tabii.Ufff noluyo be bana!"Ergen bi ünlünün teki nasıl olsa!" diye geçirdim içimden.
Pizzalar geldi ve Calum da diziyi açtı.Dizi benim favori dizim Doctor Who du."Zevkliymişsin Hood!Benimde favori dizimdir"dedim.Pizzalardan sonra mısır patlattık ve başka bir bölüm izlemeye başladık.Dizideki iki karakter (Amy ve Rory)öpüşüyorlardı.Calum sordu"Sen hayatında hiç öpüştünmü?"bu neydi yaa!"Yok ya hiç öpüşmedim hatta yanağımıda Luke ve babamdan sonra hiç bir erkek öpmedi."deyiverdim çünkü öyleydi.Dizinin sonuna doğru sıkılınca Calum diziyi durdurdu ve sohbet etmeye başladık.Diziyi durduralı bir saat olmuştu.
Bana sordu"Hiç sevgilin oldumu?".Olmuştu ama orta ikideydim.
Ama çocuk elimi bile tutmamıştı."Oldu.Ama..."
"Ama ne?" Aaah çok tatlıydı.Ama bi insan içinde bu kadar tatlılık fazlaydı!"Yaa biz birbirimizin elini bile tutmamıştık.Ya senin?Senin hiç sevgilin oldumu?"Aah bu sorunun cevabını biliyordum,olmuştu hatta ilk öpücüğünü bile vermişti hemde 13 yaşında,biz daha el ele tutuşamazken!"Oldu!Sadece bir kere ve ondan sonra bir daha sevmekten korktum.""Neden ayrıldınız?"diye sordum."Şey...Jill ile o gün kavga etmiştık.Onu kırdığımı düşünüp evine gittim.Bana yedek anahtarını vermişti.
İçerden inlemeler geliyordu.Aniden kapıyı açtım.Jill eski sevgilisini soymakla uğraşıyordu.Ve bende bitirdim."Biz Calumla sohbete devam ederken Zil çaldı.Luke içeri ağzı kulaklarında girdi.
"Nasıl geçti?" diye sordum.O da heyecanla bana anlatmaya başladı."AVM de buluştuk.elini tuttum ve biletlerimizi aldık.Sonra mısır alıp salona gectik.Film bittikten sonra onu evine bıraktım.Kapının önünde bana sarıldı ve yanağımdan öptü.'Bana eşlik ettiğin için çok teşekkür ederim Lukey'dedi!"Sonra Calumu fark etti"Cal sen burda ne arıyon?"
dedi."Bizimkiler playstation oynuyordu.Biliyon benimde joystick bozuk.Ondan bende Melin yanına dizi izlemeye geldim."dedi."Haa iyi yapmışsın"dedi ve göz kırptı Caluma.Bu ne demekti be!
Biraz daha sohbetin ardından evine gitmeye karar verdi Calum.Gitmeden önce eğildi ve yanağıma yumuşak bir öpücük kondurdu ve göz kırptı.Elim istemsizce yanağıma gitti.Kızarmıştım.Bu da neydi şimdi?

CALUMDAN

Vay be!Demek Luke ve babasından başkası öpmemiş!Ahh be cadı!Keşke Luke'u klip çekimlerinde izlemeye geldiğinde sana nasıl baktığımı fark etseydin.Yok böyle olmayacaktı.En iyisi WhatsApp tan gruba yazmak!
5 SECONDS OF SUMMER
Ash,Lukey,Mikey,Sen

Ben:Beyler kapın biraları benim evde toplanalım!
Mikey:Ash i son bi tur daha gole boğayım!
Ash:Siktir git Michael
Lukey:Beyler galiba kız meselesi!:)
Ben:LUKE!
Ash:Haa Melanie!Mikey hadi lan kapat şu playstationı!İyi o zmn biz evden çıkıyoz.
Mikey:Git sende dolaptan biraları al Ash!
Lukey:Bende cipsler kaptım!
Ben:Bekliyom!
Lukey,Ash,Mikey:Yola çıktık geliyoz.
Mikey:Siktir!Benzin bitik!Zaman kaybetmeyelim Luke geçerken al bizi!
Beş dakika sonra zil çaldı.Açtım,içeri girdiler.
Balkona geçtik.Ash sordu"Noldu nasıl geçti?" Luke "Ben eve geldiğimde sohbet ediyolardı."dedi."Evet ediyoduk.Onun sesi bile o kadar güzelki...Dinlemesi bile hoş.Neyse...Hani biz bugün kantinden ayrıldık ya dolaplarımiz yan yanaymış.Bende End Up Here ı mırıldanıyodum ve sonra dolap kapağı çarpma sesi duydum ve bi anda Melanie nin beni izlediğini fark ettim.Ders geometriydi ama o elinde fizik kitabıyla dalmış beni izliyordu.Bende'Dersimiz geometri ama derslere farklı kitaplarla girmek gibi bi fantazin varsa...'dedim o da'Ben şey....şey yapıyodum ve sonra şey oldu ve...Neyse'dedi.Yanakları kızarmıştı.Sınıfta beraber oturduk.En sevdiği rengi merak ediyordum bende ona not attım.'Bebek mavisi ya senin?"dedi.Bende kulağına eğildim ve'bebek mavisi'dedim ve dudağımı kulak memesine sürttüm sonra..."Mikey"Abi dudağını kulak memesine sürtme amacın neydi?"dedi"Yaa içi kıpırdıyo ya insanın o zaman ondan.Bide saçlarını kokladım bahaneyle.Vanilya kokuyordu.Neyse!İşte sonra akşam evine gittim.Hatırlıyonuzmu beyler dergi için tanıtım vidyomuz çekilirken Mike şey demişti'Calum randevuda kız için yemek yapmazdı!'Luke sende"Ya kızda yapmassa"demiştinde Mikey'O zaman aç kalırlar'demişti yaa aynen oyle oluyodu ama sonra pizza sipariş ettim.Doctor Who izledik.Hayatında hiç kimseyle öpüşmemiş.Yanağınıda Lukey ve babasından başkası öpmemiş.Erkek arkadaşı olmamış:)Neyse ben bide enson evden çıkmadan önce yanağından öptüm ve evden öyle çıktım."Luke"Sen gittikten sonra zaten kızardı.
Elini yanağına götürdü ve öylece bekledi."Demek o da boş değildi.
Luke ile Mike körkütük sarhoş olunca hepimiz benim evde kaldık.Aslında Ash ve Mike bende kalıyodu ama diğer evi yeni tutmuştuk.Üniversite bu sene bittiğinde hepimiz oraya taşınacaktık.Luke bilerek Melanie nin yanında kalıyordu çünkü Melanie Los Angeles ta yalnızdı.İnternetten ders programımı değiştirdim ve tamamen ders programımı aynı hale getirdim ve Melanie'ye mesaj attım.
Ben:
Selam cadı!Yarın sabah hazır ol seni almaya gelicem.Haa bu arada Luke tan kurtuldun,bu sabah seni uyandıramıyacak çünkü bende kalıyor.!İyi uykular!
Melanie:
Vay be Luke sanamı gelmiş!Gıcık yaa bana eve gideceğini söylemışti.Neyse tmm yarın sabah hazır olurum.Sanada iyi uykular:)
Yarın güzel bir gün beni bekliyordu...

Bad Dreams/Calum Hood  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin