(Multimedya:Tyler)
BALO GÜNÜ
Yasminin şalvarı kadar ölümcül bişi yoktu.
En küçük beden olmasına rağmen belimde bol duruyodu.July'ı arayamazdım.Çünkü Luke ile beraberdi.Bende şu an Calumla beraberdim.O odamdaydı bende banyoda.İkimizde giyiniyorduk.Tek çare onu çağırmaktı bende çağırdım "Caluuuum!İki dakika bakar mısın!"Kapının arkasından bağırdı"Ne oldu?""Yaa bu şalvar en küçük beden olmasına rağmen belime oturmuyo!""Kemerini unutmuş olabilir misin?"Ah evet!Kemerimi unutmuşum!Calum Bi anda içeri girdi.Gülümsedi ve"Bu halin bile çok güzel"dedi.Bi anda kızardım.Kemeri belimden geçirdi ve beni kendini doğru çekti.Kemeri bağladı ve dudaklarıma fısıldadı"Oldumu?"
Nefes almakta zorlanır olmuştum.Tek yapabildiğim "Oldu" demek oldu."Nefes al" dedi ve derin bir nefes aldım."Bugün...Çok...Güzel olmuşsun..."dedi.Eliyle belimi kavradı ve beni kendine bastırdı."Ss...Sende...Kusursuzsun"Cümlemi sonunda tamamlamıştım.Cümlemin bitmesiyle birlikte dudakları dudaklarımı buldu.Bu sefer tecrübeliydim,karşılık verebilirdim ve verdimde.Şaşırmıştı ama yumuşakça devam etmişti.Elim ensesine gittiğinde dudaklarını dudaklarımdan ayırdı ve "Mel...Dur...".Vay bee!Nolmuştum ben öyle!Yılların eksikliğini,acısını ve merakını sonunda çıkarmıştım.Elmacık kemiğimin üzerine öpücük kondurdu ve "Seni bekliyorum"dedi.Banyodaki aynada kendime,özellikle şaşırmış gözlerime baktım.Bu çocuk...Beni farklı hissettirmişti.Sevgili rolü ile ilgili olamazdı çünkü yalnızdık.Ama kendimi kaptırmamalıydım çünkü ben onun anlık eğlencesiydim.Ve onu unutmam gerekti.Ve onunla olanı unutmanın tek Bi yolu vardı belkide.Çünkü bu Bi hafta benim onu sevmeme yetmiş artmıştı bile...
Calum'dan
Az önce yaşananlar hep hayal ettiğim ama sadece hayal ettiğim şeydi ve gerçek olmuştu.Acemiydi ama bu onun ikinci öpücüğüydü.Ve beni zor durumda bırakmıştı.Bu seferki ihtiyaç değil aşk doluydu ve bu benim için Bi ilkti.
Hazır olunca odadan çıktı ve yanımdan geçti gitti.Ayakkabılarını yada Yasmin'in bez parçasını ayağına geçirdi ve kapıda beni beklemeye başladı.Bende Alaadin'in ayakkabılarını giydim ve evden çıkıp arabaya bindik.Hiç konuşmamış,bana bakmamıştı bile.Yol bu şekilde bitti ve nihayetinde July'ın parti verdiği yere geldik.
Parti başlayalı bir saat olmuştu ve ben Melanie'yi kaybetmiştim.Her yere baktım,yoktu.Son Bi yer vardı:Teras! Hemen oraya çıktım ve gördüklerimle dondum kaldım.Melanie...
O Tyler'ın dudaklarını emiyordu.Kendimi o an güçsüz hissettim.Ama toparlanmalıydım.O an aklıma gelen ilk şey yaptım ayni Tyler'a yumruk attım."Şimdi buradan defol şerefsiz!"diye bağırdım.Oda önce Melanie'ye göz kırptı ve ardından çıkıp gitti.
Sonunda burada baş başa kalmıştık.Melanie'ye o kadar sinirlenmiştimki...Gözlerimin kızardığını hissettim."Neden...Neden bunu bana yaptın Melanie?O öpüşmemizden sonra neden..."Kafasını kaldırdı ve gözlerimin içine baktı.Ağzından dökülen cümleler canımı yakmıştı.
"Sen Calum Thomas Hood'sun.Her kızın sahip olmak isteyebileceği türden bir erkek.Sen ulaşılması zor,tatmin edilmesi zorsun.Hem ben senin için acemi ve tek günlük bir eğlenceyim.Beni anla!Ben diğerleri gibi değilim,olamam.Beni öpüp yada benle yatıp sonra beni takmamana ben dayanamam.Ben bir kez daha yıkılamam Calum.Nolur daha fazla durma burda.Bana yardımcı olduğun için sana minnettarım.Şimdi lütfen...Git buradan"
Haklıydı kendince...Üzülmüştü o.Erkek arkadaşı onu aldattı,annesi babası onu senelerdir takmıyor,Luke'tan başka yarasını saracak bir arkadaşı yok...
"Evet biliyorum.Bu zamana kadar belki bir çok kızla oldum ve hiçbirinin adını bir saat sonra bile hatırlamadım.Ama nedense senin varlığını bildiğimden beri,seni tanıdığıman beri bir kızı hayatıma sokmadım.1,5 senedir!Ben senin yokluğunla terbiye oldum belki,sabretmeyi öğrendim.Yaram kabuk bağladı senle.Senin bilmediğin o kadar çok şarkı yazdım ki sana...Ben Jill 'e karşı hissetmediklerimi hissettim sana..."Gözümden bir damla yaş damlamıştı.Bir adım attı bana.Artık çok yakındık.Eliyle gözyaşlarımı sildi.Onun sevimli küçük yüzünü kocaman avuçlarımın içine aldım ve "Melanie ben seni seviyorum."Galiba ağlama sırası ondaydı.Kendini göğsüme bastırdı,kafasını göğsüme koydu ve ağlamaya başladı.Gözyaşlarını sildim.Bana sarıldı.Saatime baktım.12 ye dakikalar vardı."Hadi aşağı inelim"dedim ve başını sallayarak beni takip etmeye başladı.Bir kaç büyük adım attıktan sonra geldi ve elimi tuttu.