Multide Melanie "Knocking on your heart" şarkısını söylüyor.Dinleyin derim.
Bölüm şarkısı: Maggie Lindemann - Knocking on your heart
Gözyaşlarını sildim.
Ve onu yanaklarından öptüm.
Beni kaslı kollarıyla sardı ve saçlarıma öpücük kondurdu.Burası çok sıcaktı.Evin kendisi zaten sıcaktı ama Calumun dokunduğu yerler alev alıyor,yangın yerine dönüyordu adeta.
Koltuğa uzanmıştık.Herkes filmi izlemeye devam ediyordu.July ve Luke hariç.Onlar sigara içme bahanesiyle balkona çıktılar.Halbuki ikiside sigara içmiyordu.
Caluma sarılmıştım.Beraber uzanıyorduk.Michael tekli koltuğa yan yatmış,ayaklarını uzatmış izliyordu.Ashtonda bağdaş kurmuş hem mısır yiyip hem film izleyip hem twit atıyordu.Gözlerimi kapattım ve hayal kurmaya başladım.
Calumdan
"Melanie!"
"Mel!"
Fısıldıyordum ama o hiç duymuyordu.Uyumuş kalmıştı.Aslında tek uyanık kalan ben ve Ashton.
Mikey koltukta uyuyordu.Kucağındaki cips kasesi ise yere düşmüştü.
Ashton'ın dediğine göre Luke ve July odalarında sarılarak uyuyorlardı.
Ashtonda yastığı almış koltukta uzanıyordu.Elinde bir adet telefon...En iyisi benimde uykuya dalmamdı.
(3 saat sonra)
"Hayır!"
"Anne Baba Hayır!"
"Sende Gitme Luke!"
"Ash!Michael!"
"July!"
"Bırakma beni!"
"Calum Hayır!"
*hıçkırarak ağlamaya başlar*(Melanie)
Ağlama ve bağırma seslerine gözlerimi açtım.
T-shirtüm ıslanmıştı.Melanie ağlıyordu.Hemde uykusunda.Muhtemelen kabus görüyordu.Melanieyi sarsmaya başladım.
"Aşkım uyan!"
"Meleğim uyan!"
Melanie uyanmıştı.Tabi bir tek Melanie değil bütün ev halkı.July ve Luke salona geldi.Ashton ve Michaelda buraya bakıyordu.
Melanie Luke'u görür görmez ona sarılmıştı."Tamam...Hepsi geçti Mel...Bak yanındayım...Tamam...Sakin ol...Anlıyorum...Rahatla artık...Evet evet hepimiz yanındayız...Calummu?...Seni bırakmaz...Asla...Şu an ne kadar endişeli bir bilsen...Evet July, Michael ve Ashton,hepsi burada...Annen ve babanmı?...Şey...Hayır sakın ağlamaya başlıyım deme...evet yoklar.Ben,üzgünüm."
Melanie Luke'a mırıldanıyordu.Ondan dolayı biz duyamıyorduk.
Luke Melanie'yi alnından öptü.Melanie Luke'un kollarından ayrılınca July ona sarıldı.
Ashton geldi ve Melanie'nin saçlarını dağıttı.
"Seni asla bırakmayız cadı!"
Dedi.
Michaelda kollarını açtı ve:
"Gel buraya seni yaramaz!"
Dedi ve Melanieyi kollarına aldı.
Ve daha sonra Melanienin kulağına fısıldadı ve oda kafasıyla onayladı.Michaelın kollarından ayrıldığı zaman onu kucakladım.Çok şaşırmıştı.
"Calum beni bırak!"
Ve bir anda kahkaha atmaya başladı.
Çünkü onu gıdıklıyordum!
"Hadi artık evimize Mel!"
"Yürüyebilirim Cal-"
"İyi geceler millet!"
Dedim ve Luke bana kapıyı açtı ve çıkıp kendi evimize girdik.Onu kucağımdan doğru yatağın üstüne attım.
"Ne yapıyorsun ya!"
Diye cırladı.
"Cırlama kız!Getirtme beni oraya!"
"Gelirsen ne olur?"
Diye dudaklarını büzerek sordu."Al bak bu olur!"