(Multimedya:July)
Bu...Bu oydu ve bana doğru yaklaşıyordu.Tyler...
Calum solduğumu fark etmişti."Noldu?" Diye sordu."Bu...bu o Tyler...Eski sevgilim..."sadece bunu diyebilmiştim.Tyler gelmiş ve önumdeki sıraya oturmuştu.Hala aynı parfümü kullanıyordu ama saç modelini değiştirmişti.Hala aynıydı.Tek farkı saçlarıydı.
Calum şaşırmış bi şekilde bana bakıyordu.Gözlerimin kızardığını ve ardından bir damlanın düştüğünü hissettim.Calum beni göğsüne bastırdı ve ağlamaya başladım.Calum alnımı öptü ve "Sakin ol" dedi.Yine O kokusunu içime çektim.Gözlerimi sildim ve Tyler'ı dürttüm.Arkasına döndü ve "Aşkımız bizi birleştirdi Melanie"dedi ve elimin üzerine elini koydu.Hemen elimi geri çektim."Bir zamanlar elimi tutmaya deli olurdun...Bana masum masum bakardın.Ne oldu,ne değişti?"dedi ve gülüp elini diğer elimin üzerine yerleştirdi ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
Bi anda önümden çekildiğini fark ettim çünkü Calum suratına yumruk atmıştı.Calum beni bi anda kucakladı ve kütüphaneye götürdü."Sakin ol...Sakin ol...Sakin ol..."demeye başladı ama sakin olamıyordum.
Ağlamaya başladım.Calum beni göğsüne bastırdı ve sonra alnımdan öpmeye başladı.Rahatlamıştım."Şu an daha iyimisin?İyiysen sınıfa gidelim."Ne yapacağımı hiç bilmiyordum."Calum ben ne yapıcam!Nasıl kurtulucam bundan!Luke bu sefer yardım etmez çünkü July'ı elde etmeye çalışıyor.Michaella konuşsak yada ne biliyim..."daha cümlemi bitiremeden dudaklarıma yapıştı.Ama ben nasıl öpüşülür bilmiyordum.Aslında sadece teoremde bildiğim öpüşmeyi uygulamalı olarak bilmiyordum.Ama okuduklarım aklıma geldi ve acemice karşılık verdim.Ama o bilmediğimi anlamış ve daha yavaş bi şekilde öpmüş ve daha sonra bitirmişti."Karşında canlı aday duruyor."Yanaklarımın kızardığını hissettim.
Ve yanağına bir öpücük kondurdum."Galiba en doğru adayı buldum."dedim.Sınıfın kapısının önüne gelmiştik ve ders başlamıştı."Derse girmeyelim"dedi Calum.Telefonumda yanımdaydı.Çantamı zaten dolaba atmıştım."Olur"dedim ve yürümeye başladık."Neden böyle bişi yaptın?"Harbiden aranıyordum ben yaa!
"Arkadaşlar bugünler içindir.Sen olsan yapmazmıydın?Bir de o şerefsizi gözüm hiç tutmadı.Hem bu eğlenceli olabilir.Sen...Güzel bi kızsın ve...Farklısın..."vay bee...Benim güzel olduğumu düşünüyordu...ve farklı¿"Şey...Ben olsam...bende yapardım...Ama senin için deliren binlerce ,milyonlarca kız var ve...Magazin servisleri...Bilirsin yani...Benim yüzümden...Özür dilerim.Bunu yapmak zorunda değilsin.Luke bana yardım eder...Hep etti.O hep yanımdaydı.Yanımda olan tek insan o oldu.Annemle babam bile beni Avustralya'ya gittiğimden beri aramadı.Ve yanımda Luke'tan başkasının olması...Beni şaşırtıyor...Ve sen...Luke'tan sonra bir ilksin...Daha yeni tanışsakta..."Cümlemi tamamlayamamıştım...Gözümden bir damla yaş aktı.Beni hemen göğsüne bastırdı ve saçlarımı öptü."Geçicek" diye fısıldadı kulağıma.Doğru ya hep geçmişti.Neden bu kalsın ki...Zil çaldı ve kafeteryada çocuklara herşeyi anlattık ve Luke bi anda yumruklarını sıkıp ayağa kalktı.Ben bi yandan ağlıyordum.July bana sarıldı başımı okşadı.Calum"July,Michael ve Ashton biz gelene kadar Mel'i sakinleştirin"Michael "Kalk Ashton bizde gidiyoruz"Ashton"July Mel sende!Hadi koşta Luke'a yetişelim"
July ile yalnız kalmıştık ve ağlamam geçmişti.Hatta gülmeye başlamıştım.Espri anlayışı iyiydi doğrusu.Luke'a göre bi kızdı ve onu üzeceğini hiç düşünmüyordum.
"Sizin sınıftan çıktıktan sonrasında anlatmadığınız bişeyler var.Anlatmak istermisin?Hem Calum'un sana nasıl baktığını gördüm."Kızarmıstım doğrusu."Şey...Yani...O beni öptü!"oh be kekelemeden demiştim şunu."Karşılık vermedinmi yoksa!O Calum Thomas Hood!"Devam ettim"Bu benim ilk öpücüğümdü...Yani ben sadece teoremde bildiklerimi uygulamaya çalıstım.Sonrasını biliyosun...Numaradan sevgili olduk."Anlatırken çok heyecanlanmıştım.Ve sonra ders zili çaldı ve derse girdim.
Calumla bütün derslerimiz aynıydı.Ve şaşırtıcı olan diğer derslerin hiç birinde Tyler yoktu.Çok rahatlamıştım.Okul bitimi Luke ile eve gittik ve Luke olanları anlattı.
Beraber kahve içmişlerdi ve July onu ve grubunu maskeli baloya davet etmişti.Aslında bütün okul davetliydi.Ve balo 1 hafta sonraydı.Genelse çoğunluk kavalyesiyle gelecek ve saat on ikide maskeyi çıkaracakmış.July Luke'u partiye kavalyesi olarak çağırmıştı.Akşam yemekten sonra telefon çaldı.Açtım,Calumdu.
Calum:
Acil kavalye aranıyor!
Ben:
Yaa öylemi!
Calum
Senin kostümün hazır.Bende cadı kostümü vardı.
(Güldu)
Ben
Umarım kendine gargamel kostümü buldun!
Calum
Aman be senlede uğraşılmıyor!Neyse ben kostüme karar verdim.Bence Yasmin ve Alaadin olalım
Ben
Peter pan ve Tinkerbell tercihimdir!
Calum
Tinkerbell huysuz bi peri!Senin gibi bi melek Tinkerbell olmamalı.
Ben
Peki...Yasmin olabilirim galiba...O zaman yarın kostüm almaya gidermiyiz?
Calum
Neden olmasın?
Ben
Peki o zaman...Gôrüşürüz...
Calum
Görüsürüz...Ve telefon kapanmıştı.Gergin olan kaslarım bi anda gevşemişti.Ardından hemen July aradı.
July
Parti?
Ben
EVEEEEET!
July
Pekiii!Kavalyen varmı?
Ben
Sence?
July
Calum?
Ben
Doğru cevap
July
Ooo!Yarın detay bekliyorum!Daha üniversitenin yarısını aramadım
Ben
Oo peki tamam görüşürüz
July
Bay bay bebeğimmLuke ile bi film izledikten sonra yattık.Bana iyi geceler öpücüğü verdi ve kendi odasına geçti.Bende hemen uyudum.
Ertesi Gün
Calum beni evden aldı ve doğru kostümcüye gittik.Kostümleri aldık ve sonra sinemaya gittik.Beni korku filmine sokmuştu!Ama sonra ben kusunca hemen beni kucakladı ve dışarıda temiz hava aldırdı.Bana arabanın arkasındaan kendi tişörtünü verdi.Çok güzel kokuyordu.Daha sonra filme geri girmedik ve eve gittik.Kapının önünde arabayı durdurdu.Yanağıma öpücük kondurdu ve arabadan indim.
*Yaa ben yazarken kostümlü partiyle maskeli baloyu karıştırmışım!Ama durumu şu şekilde düzeltiyim Herkes kostüm giyip gelecek ama maskeleride olcak.Özür dilerim! :( :)