21 У нас не все гладко...

191 12 0
                                    

Аня дізналася першою. Вони сиділи на кухні і дівчина відразу помітила зміну в настрої Саші. В останні дні подруга виглядала пригніченою, хоча спочатку намагалася це приховувати за звичними жартами. Аня довго не витримала і, не давши Саші можливості уникнути розмови, прямо запитала...

А: Саш, що сталося між вами з Мішею? Я останній час мало про нього чую.

Саша зітхнула, тримаючи в руках чашку з кавою. Вона намагалася зібратися з думками, але всередині було важко. Вона не звикла відкриватися навіть найближчим людям, але цього разу було складно тримати все в собі.

С: Ми посварилися... Мені навіть важко зрозуміти, з чого все почалося, але все пішло не так...

Аня уважно подивилася на неї, зрозумівши, що це не просто звичайна сварка. Вони були близькими друзями, тому вона бачила, наскільки Саша прив'язана до Міші.

А: Що він зробив? Ти розказувала Жорі?

Саша різко похитала головою.

С: Ні... Жорік взагалі не в курсі. Не хочу, щоб він ліз у це. Він ще більше все ускладнить.

Аня кивнула, задумливо відкидаючи волосся назад.

А: Але, може, варто з кимось поговорити, щоб випустити пару? Ти не повинна залишатися з усім цим одна. Жора, як не крути, твій брат, він би зрозумів.

С: Жора просто розлютиться. Ти ж його знаєш... Він може накинутися на Мішу. А це ще більше все погіршить.

Тим часом Жора, нічого не підозрюючи, готувався до чергового тренування. Він відчував, що щось не так, але Саша трималася так спокійно, що він вирішив, що це просто стрес через навчання. Проте не зміг залишити це без уваги, коли на тренуванні помітив Мішу, який виглядав так само похмуро. Жора підійшов до нього після тренування.

Ж: Міш, що з тобою? Ти виглядаєш, ніби тебе машина переїхала. Щось сталося?

Міша швидко відвернувся, намагаючись не зустрічати погляд Жори, але той не збирався відступати.

М: Все нормально, не хвилюйся. Це просто тиск... Всі ці матчі та тренування - багато навалилося.

Жора нахмурився, відчуваючи, що це не вся правда.

Ж: Слухай, якщо це через Сашу... Ти ж не хочеш, щоб я дізнався від когось іншого, так?

Міша на мить завмер. Він відчував, що Жора ось-ось вибухне, але не міг дозволити цьому статися. Він сам ще не розібрався, як усе виправити.

Прихована симпатіяWhere stories live. Discover now