Вони прокинулися разом у теплій обстановці, як і минулого разу. Проте сьогодні щось було не так. Міша, прокинувшись, відчув дивне занепокоєння. Ніби якийсь дрібний камінець затиснув його всередині й не давав дихати на повні груди. Він лежав, дивлячись на стелю, і не міг зрозуміти, що саме його турбує. Поруч спала Саша, така ж мила й безтурботна, як завжди. Проте його розум раптово сповнився думками, які він не міг контролювати.
Останнім часом йому стало складніше поєднувати тренування й особисте життя. Він не хотів визнавати це, але постійний тиск від тренера, вимоги до нього як до гравця й напруга через важливі матчі забирали в нього всі сили. І хоча він намагався робити все для Саші, частина його відчувала, що він поступово втрачає контроль.
Міша обережно встав, намагаючись не розбудити дівчину, і пішов на кухню. Він відчував, як в ньому росте напруження, і йому потрібен був час, щоб зібратися з думками.
Саша прокинулася через кілька хвилин і відчула порожнечу поруч. Це було дивно - Міша завжди прокидався разом з нею, ніколи не покидав ліжка раніше. Вона трохи здивовано сіла на ліжку і, відкинувши ковдру, пішла на кухню.
С: Привіт, ти чому так рано? - вона обережно усміхнулася, але помітила напружений вираз його обличчя.
Міша стояв біля вікна, пив каву й дивився кудись у далечінь.
М: Просто не міг заснути, - коротко відповів він, не повертаючись до неї.
Саша зрозуміла, що щось не так. Вона підійшла до нього й поклала руку на його плече.
С: Міша, що сталося?
Він нарешті повернувся, але в його очах було щось холодне, відсторонене.
М: Нічого, - відповів він, але вона знала, що це не правда. Він завжди був поганим брехуном.
С: Міша, скажи мені, що відбувається.
Він глибоко вдихнув і зітхнув, ніби збирався з силами перед важливою розмовою.
М: Просто... все це дуже складно, - почав він, злегка нервуючи. - Тренування, тиск перед матчами, а ще наші стосунки... я не знаю, чи справляюся я з усім цим.
Ці слова змусили серце дівчини стиснутися. Вона не очікувала цього. Він завжди здавався таким сильним, таким упевненим у собі, що вона й подумати не могла, що він може відчувати себе настільки втомленим і загнаним у глухий кут.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Прихована симпатія
RomanceСаша, Георгій і Міша завжди були нерозлучні, але коли час починає змінювати їхні відносини, виникає нове почуття, про яке ніхто не говорить вголос. Це історія про те, як дружба може перетворитися на кохання і як непросто зізнатися собі у власних поч...