14 Помилка

251 15 2
                                    

Наступного дня атмосфера в тренувальному центрі Шахтаря була напруженою. Гравці збиралися на чергове тренування, але всі відчували, що щось не так. Міша увійшов у роздягальню, намагаючись виглядати спокійним, але всередині у нього вирувала буря емоцій. Він був готовий до того, що сьогоднішній день буде важким.

Жора вже був там. Його погляд був холодним і відчуженим, коли він побачив Мішу. Інші хлопці теж помітили напругу між ними, але намагалися не втручатися.

Юхим: Міш, як ти? Минулого разу знову вразив на тренуванні.

Міша ледь помітно посміхнувся, намагаючись зосередитися на роботі, але постійно відчував на собі погляд Жори.

М: Та все нормально, дякую, Юхим.

Але Жора не витримав. Його руки стискалися в кулаки, і він не міг залишатися байдужим. Він раптово піднявся зі свого місця і, з роздратованим виглядом, підійшов до Міші.

Ж: Ти що, справді думаєш, що можна ось так просто забути про все? Ніби нічого не сталося?

Юхим і Толік Трубін, які стояли поруч, відчули, що між хлопцями щось серйозне, і почали нервово переглядатися.

Т: Що з вами?

Але Толіка вирішили ігнорувати.

М: Жор, я розумію, що ти злишся, але це не те місце, де ми повинні це обговорювати. Давай залишимо це поза полем.

Ж: Ні, Міша, це саме те місце. Ти не просто мій друг, ти мій товариш по команді. А тепер через тебе я не можу зосередитися на грі!

Толік знову вирішив втрутитися, намагаючись розрядити ситуацію.

Т: Хлопці, може, ви обговорите це після тренування? Нам усім треба зараз зосередитися.

Але Жора був непохитний.

Ж: Зосередитися? Як я можу зосередитися, коли він зрадив мою довіру? Коли він... Він взагалі розуміє, що натворив?!

Міша намагався залишатися спокійним, але він знав, що будь-яка спроба заспокоїти Жору зараз буде марною. Він відчував, що розмова може перерости в щось серйозніше.

М: Жор, я зробив помилку, коли нічого не сказав тобі. Я це визнаю. Але зараз нам потрібно зосередитися на грі. Все інше ми можемо вирішити пізніше.

Жора глянув на Мішу з презирством.

Ж: Ти думаєш, що все можна так просто виправити? Після всього, що сталося?

Прихована симпатіяWhere stories live. Discover now