13 Дай нам шанс

255 14 2
                                    

Наступні кілька днів пройшли в атмосфері очікування. Міша і Саша планували, як розповісти Жорі про їхні стосунки. Вони розуміли, що це буде нелегко, але сподівалися, що все пройде гладко. Проте доля вирішила інакше.

Одного дня, коли Міша готувався до важливого тренування, він отримав повідомлення від Саші:

С: Мішо, нам треба зустрітися. Терміново.

Міша негайно відправився до неї. Вони зустрілися в тій самій кав'ярні, де нещодавно все вийшло з-під контролю. Саша виглядала стривоженою, її руки трохи тремтіли.

М: Що сталося, Саш? Ти мене лякаєш.

С: Міша, я не знаю, як це сталося, але Жора дізнався про нас. Він написав мені, що все знає...

Міша відчув, як у нього холодить спину. Він знав, що це буде важко, але не очікував, що Жора дізнається раніше, ніж вони встигнуть з ним поговорити.

М: Як він дізнався? Ми ж були обережні...

Саша нервово кусала губи, намагаючись згадати всі деталі.

С: Я не знаю точно. Можливо, він побачив нас того вечора, коли ми поверталися з ресторану, або хтось йому щось сказав... Але головне, що він дуже злий.

Міша заплющив очі, намагаючись зібратися з думками. Все їхнє ретельне планування пішло коту під хвіст. Тепер їм доведеться зіштовхнутися з наслідками.

М: Що ж, тепер нам доведеться поговорити з ним. Ми не можемо більше це відкладати.

Саша кивнула, хоча її обличчя видавало, наскільки вона нервує.

С: Ти думаєш, він зможе нас зрозуміти?

М: Не знаю, Сашо. Але ми повинні дати йому шанс. Ми не можемо втратити Жору.

Пізніше того ж дня, Міша отримав дзвінок від Жори. Тон його голосу був холодним і стриманим:

Ж: Нам треба поговорити. Я думаю ти все розумієш. У тебе є час сьогодні?

М: Так, звичайно. Коли і де?

Ж: Приїжджай до мене додому. Буду чекати.

Міша відчував, як його серце стискається від напруги. Він знав, що ця розмова не буде легкою. Проте він був готовий до неї.

Коли Міша приїхав до Жори, атмосфера в кімнаті була напруженою. Жора сидів на дивані, його руки були схрещені на грудях. Він виглядав спокійним, але в його очах виднілися гнів і розчарування.

Прихована симпатіяWhere stories live. Discover now