- On Dördüncü Bölüm -

52 9 138
                                    

"Eğlendin mi?"

Atsumu, ikiz kardeşinin odasına girerken sormuştu. Sevgilisi ile mesajlaşmakta olan Osamu başını kaldırdı, sarışın kardeşine bakıp gülümsedi ve başını aşağı yukarı salladı.

Onun telefonun ekranını kilitleyip kenara bırakması ile içeri adımlayan Atsumu, sırtını yatak başlığına yaslamış oğlanın karşısına oturdu. Uzun süre sonra Osamu'yu bu kadar içten gülerken görmek çok iyi hissettirmişti ona.

"Teşekkür ederim, 'Tsumu." dedi Osamu, yüzünde mahçup bir gülümseme ile. Kardeşinin elinin üstüne elini koyan Atsumu, sadece gülümsedi. Elbette teşekküre gerek yoktu onun gözünde.

Bir süre aralarında süren sessizliğin ardından, Osamu "Ben bugün biraz düşündüm." diyerek bozdu sessizliği. Onun ne demeye çalıştığını anlamayan Atsumu, tek kaşını kaldırdı ve "Ne düşündün?" diye sordu.

"Şu... Tedavi konusunu."

Gözleri kocaman açılan Atsumu, sırtını dikleştirip kardeşine döndü ve nefesini tuttu yarınlar yokmuş gibi. Yutkundu, ellerini kendi dizlerine koydu. Hayatı bu konuşmanın devamına bağlıymış gibi bakıyordu şimdi ikiz kardeşine.

"Sanırım tedavi olmak istiyorum..." diye mırıldandı Osamu, bu sırada bakışlarını durmadan kaçırıyordu. Nihayet tekrardan kardeşine baktı: "Ölmek istemiyorum."

Yüzündeki gülümseme gittikçe büyürken, kollarını kardeşine doladı Atsumu. Onun da kendisine aynı şekilde sarıldığını hissedince yüzünü omzuna gömdü, "Teşekkür ederim..." diye fısıldadı. "Beni sensiz bırakmadığın için çok teşekkür ederim."

On dakikadan fazla bir süre boyunca o şekilde kaldılar, nihayet Atsumu Osamu'dan ayrıldığında, elini yanağına koydu. "Uyu hadi biraz, ben de Kiyoomi'ye haber vereyim." dedi, ayaklandı. Bu sırada yatakta oturan Osamu sırıttı. "Soyadlar karışmasın diye artık isimle sesleniyoruz, öyle mi?"

Tek kaşını kaldıran sarışın, ikiz kardeşine döndü. Kollarını göğsünde kavuşturdu Osamu. "Birbirinize nasıl baktığınızı gördüm, benden kaçmaz."

Onun bu söylediği ile yankları hızla pembeleşen Atsumu, odadan çıktı ve kapıyı peşinden kapattı. Hızla kendi odasına yol alırken, kardeşinin kıkırtılarını duymamaya çalıştı.

Yatağına uzandı, örtüsünü beline kadar çekti. Hemen yanındaki prizde şarjda olan telefonun ekranını açıp batarya yüzdesine baktı, yüzde yetmiş sekizi işaret ediyordu. Yarım saat sonra yatacağını hesaba katarsa, bu onun için yeterliydi.

Telefonu şarjdan çıkardı, şifresini de girip mesajlar uygulamasına girdi. İsmini arama yerine yazdıktan sonra Sakusa'nın ismi en başta çıkmıştı karşısına.

• • •

Sakusa x Atsumu

Atsumu:
sakusa

uyuyor musun
(22.34)

Sakusa:
Hayır, uyumuyorum.

Bir sorun mu var?
(22.38)

Atsumu:
hayir hayir

aksine

o kadar guzel seyler oldu ki

Sakusa:
Güzel, bir sorun olmamasına çok sevindim.

Reçete - [ SakuAtsu ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin