1. Bölüm

381 61 20
                                    

Oy verir ve yorum yaparsanız bölüm daha hızlı gelirr🤙🏻😛

Keyifli okumalar

   Ekranıma düşen mesaja bakarken çoktan kafamda bir sürü senaryo üretmiştim. Hangi ekibe atandığım belli olmuştu.

  İstanbul EGM:

  Değerli meslektaşımız Ege Ademoğlu, atandığınız bölüm İstanbul Emniyet Genel Müdürlüğü, Mahzar Soylu özel emniyet ekibidir.

  Pazartesi sabah sekizde iş alanı içerisinde olunuz.

  Burası Ali Karan'ın komiser yardımcılığı yaptığı bölümdü. Şu vakte kadar hiç yüzleşmediğim kişi ile beraber mi çalışacaktım ben? Kendi babamla...öz babam.

   Üst dönem abimi arayıp neresi çıktığını haber verdim. Yarın saat sekizde işte olmam gerekiyordu.

   Dolabımın karşısına geçip yarın ne giyeceğime karar vermeye çalıştım. İçten içe çok heyecan yapmıştım. Hem ilk iş günümdü, hemde babamla ilk defa karşılaşacaktım. Atandığım ilk yerinde özel bir ekip olması artı olarak heyecanlandırmıştı.

   Özel ekipler sivil giyindiğinden forma yoktu. Takım elbise mi giysem?... Abartı mı olurdu? Ama ilk iş gününde ne giyinilirdiki?

  İçim hüzünle kabarsada kafamdaki düşünceleri bastırmaya çalıştım. Beynim devamlı aynı şeyi tekrar ederken dolabın kapağını kapatmıştım.

   Bir baban olsaydı ona sorabilirdin.

  Gözlerimi kapatıp kendimi yatağa attım. Biran önce sabah olmasını istiyordum. Aynı zamanda istemiyordum. İçimdeki çekimserlik büyürken uyuyakaldım.


    ***

   "Bu ne lan böyle? Ciklet ambalajı gibi? Hele şu saçlara bak. Jön müsün ulan sen?"

   Ellerimi önümde birleştirip kafamı eğdim. Ekipteki kıdemli Merdan komiser beni hizaya çekmişti. İlk gün olduğundan takım giyip gelmiştim. Saçımı başımı düzeltmiş, iyi bir görünüm vermek istemiştim. Ama sanırım geri tepmişti.

   "Abi be-"

   "Ne abisi lan. Komiserin diyeceksin."

   Boğazımı temizleyip konuşmaya çalıştım. Aşırı stres yapmıştım.

   "Komiserim ben ilk gün diye..öyle şey etmiştim."

   "Kem küm etme lan karşımda."

   Sessiz kalıp ellerim önümde beklerken yüzüne bakmaya devam ettim. Ne istiyordu bu adam benden Allah aşkına?

   "Yeni arkadaşımızda geldi."

  İçeri, koluna girdiği oğlanla gelen kadına baktım. Pelin komiserdi. Koluna taktığı kişi ise...yutkundum. Hiç denk gelmek istemediğim biriydi. Yusuf Karam tam karşımda duruyordu. İstemeden onu süzdüm. Bilmeden de olsa benim hayatımı yaşayan çocuğa.

   Benim aksime siyah saçları vardı. Renkli gözlüydü. Üzerinde mavi gömlek ve siyah pantolon dışında bir şey bulunmuyordu. Takım giymek yerine gömlek pantolon yapmıştı.

   Nasıl giyineceğini babasına sormuş olmalı...

  "Oo hoşgeldin aslanım."

  Yanımda benimle uğraşan Merdan Komiser Yusuf'a sarıldığında tekrar yutkunmak zorunda kaldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

POLİS /ERKEK VERSİYON Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin