someone i loved has died i guess, so im not gonna see them for few decades. so. idk.
szczerze idk czy powinnam wgl tu cokolwiek wrzucać, bo nie oszukujmy się, raczej już na wtt nie wrócę w tej dekadzie. twitter arty rainwing15, deviantart tak samo, ale większość i tak czasu spędzam na nsfw fandomowym tt koncie którego raczej nie chcę pisać publicznie patrząc na średnią wieku wattpada. so.
nie wiem, może to zakończę i będę w końcu mogła wrzucać regularnie rzeczy a nie czekać aż się w końcu zbiorę żeby je na wtt wstawić. idk. nikt i tak tego nie czyta. wchodzę na tą stronę raz na miesiąc żeby odhaczyć powiadomienia.
anyway jakieś rzeczy które w końcu chcę wstawić i wyjebać z pulpitu.
lisa the buddy has a joy good game very good game benc benc
this is still funny to me so
lisa ocki, lumi, kitty i tuna. napisałam o nich trochę opowiadań na ao3 jak komuś chce się mnie stalkować (ten rozdział będzie prosty lol) (nie róbcie tego tho postuję dość cursed rzeczy)
fanart do lisa the undone, zakurwista gra, dosłownie niesamowita.
na teraz tyle, jutro albo kiedyśtam wrzucę więcej. a potem pewnie zamknę ten artbook i tyle. tylko mnie to powstrzymuje przed archiwizowaniem rzeczy na deviantarcie so.
idk napiszcie coś jak chcecie i ktoś to czyta
elo benc
CZYTASZ
Zwój Chaosu 2 (artbook)
OverigCZĘŚĆ DRUGA, LETS GOOOOO (smoki, dużo wofa, lewactwa, czasami coś innego idk)