20. Gölgedeki Kaçakçılar

3 1 0
                                    

Alessi Arhus baronluğuna geleli tamı tamına bir hafta olmuştu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Alessi Arhus baronluğuna geleli tamı tamına bir hafta olmuştu. Bu bir hafta içinde Gilan'ın ona verdiği tüm görevleri yerine getirmiş ve antrenmanlarına devam etmişti. 

Gilan ise bu süre zarfında iki kere kulübeden ayrılmıştı. Alessi bunun nedenini tahmin edebiliyordu. Gilan'ın ona söylememeyi tercih ettiği kaçakçılık mevzusuyla alakalıydı büyük ihtimalle. 

Alessi Gilan'ın ona mesafeli davranması üzerine aralarına gerçek bir duvar örmüştü. Gilan'ın emirlerini onaylamak ve sorularına cevap vermek dışında hiçbir şekilde Gilan ile konuşmuyordu. 

Gilan da bunu normal olarak farketmişti. Alessi ile tanışmalarından beri yumuşatmaya çalıştığı mesafe minik bir güvensizlik belirtisiyle tüm soğukluğuyla ortaya çıkmıştı.

Gilan Alessi ile bu konu hakkında konuşmak ve daha sıcak bir ortam yaratmak istiyordu elbette. Ama Alessi buna asla fırsat vermiyordu. 

Gilan ne zaman onunla konuşmak istese  sadece onu dinliyor ve görevine geri dönüyordu. Kısaca karşısında bir duvarla konuşmaktan başka hiçbir şey yapmıyordu. 

Aynı zamanda buna yeterli vaktide ayıramıyordu. Şu an başında olan kaçakçılık meselesiyle çok meşguldü. 

Gilan bu kaçakçılık meselesini krallığa gitmeden hemen önce farketmişti. Crowley tarafından çağrılmasından sonra ise bunu izleyebilecek bir kişi bırakmış ve baronluktan ayrılmıştı. 

Gilan baronluğa geri geldiği ilk günün akşamı vakit kaybetmeden görevlendirdiği kişi ile buluşmuş ve bunun hakkında bir rapor hazırlamıştı. Aynı günün akşamı bu raporu Crowley'e yollatmıştı. 

Dün Crowleyden aldığı cevapta ise bunun Galya ile bir alakası olabileceğini yazmıştı. Gilan raporu okuduğunda yakın bir zamanda bir grup Galyalının Araulen topraklarına ayak bastığını öğrenmişti. 

Galyalıların gelme nedeni resmi olarak ticaret ile alakalı olduğu yazıyordu. Aynen resmi evraklarda bahsedildiği gibi gelen kişinin Araulen üstünden geçen minik bir ticaret işi vardı. 

Garip olan ve kaçakçılık ile Galyalıları birbirine bağlayan şey ise bu güzergahların çok yakın olmasıydı. Aynı zamanda bu kadar adamın minik bir ticaret işletmesi için helmesi de biraz garipti. Tabii bu bir tesadüfte olabilirdi ancak Gilan tesadüflere dikkat etmeyi tecrübelerden öğrenmişti. 


“Gilan?”

“.... “

“Gilaan?”

“Efendim?”

“200 tekrarı tamamladım. Ne yapmamı istersin?”

“Dinlenebilirsin. Sabahtan beri yapman gereken antrenmanların iki katını yaptın zaten.”

Kayıp Kızın İzi (Gilan X Alessi -OC-)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin