Witam Wszystkich!
Przepraszam was za tak długą nieobecność spowodowaną brakiem czasu i moim lenistwem - wolałam czytać niż pisać zapominając, że to moja pasja...Skupiłam się bardziej na treningach i szkole, a w wakacje...tego już chyba nie musze tłumaczyć...
W każdym razie najbardziej pragnę przeprosić tych, którzy z cierpliwością czekali na wypełnienie swoich zamówień i obiecuję, że więcej sytuacja się nie powtórzy, a jeżeli miałabym być na dłużej nieobecna ogłoszę to i zamknę zamówienia.
Wczoraj i dziś wstawiłam już zaległe dwa rozdziały "ByronxShown" i "JudexAxel", które polecam przeczytać, choć nie są aż tak profesjonalne jak pierwsze rozdziały, ponieważ preferuję inne shipy, ale o tym kiedy indziej i z chęcią wam o tym opowiem!
Jeżeli jednak do teraz nie wypełniłam czyjegoś zamówienia to nie tylko przepraszam, ale również proszę, by ta osoba napisała ponownie komentarz już na tym rozdziale abym mogła zrobić rozdział, lecz mam nadzieję, że już nadrobiłam.
Oczywiście jako bonus mam niespodziankę - zrobię trójkąt, jego uczestnicy na razie pozostaną w tajemniczy, ponieważ mam zamiar zrobić naprawdę dłuższy rozdział z dużą ilością zwrotów akcji, abyście nie mogli do ostatniej chwili odkryć kto dokładnie będzie w tym trójkącie. Jeżeli rozdział okaże się nienajgorszy i przypadnie wam do gustu będę tworzyć takich "zagadkowych" więcej i również na zamówienie.
######################
Oprócz powyższych informacji pragnę tutaj umieścić również rozpiskę z datami, w których wstawię dany rozdział, oczywiście one mogą ulec zmianie - pojawić się wcześniej lub później. Na razie jednakże nie mam za dużo planów - przynajmniej nic nie planuje dopóki nie będę upewniona, że nadrobiłam wszystkie rozdziały.
Trójkąt Niespodzianka - /opóźnienie/
ByronxHera - /opóźnienie/######################
W zasadzie to tyle na ten rozdział, dziękuję za przeczytanie!
Pozdrawiam Serdecznie
Aurorcia <3