11 - සඳ යට වූ සුරදූතයා

3 1 0
                                    

එය සම්පූර්ණයෙන්ම අඳුරු ය. පටුමඟෙහි කිසිදු හැල හොල්මනක් නොවූ අතර, ඉඳහිට වීදි පූසෙකු පැන පැන ගියේ ඌගේ මෘදු හඬින් ජින්ග් චෙන්ග් හි වසන්ත රාත්‍රිය පුරවමිනි.

පිරවූ මල්ලක් ග්‍රහණය කරගත් පිරිමි ළමයෙකු පටුමඟ තුළින් අවතාරයක ලෙස කඩිනමින් ඇවිද ගියේ ය.

අයෙකු අවිහිංසක විය හැකි මුත්, ජේඩ් මාණික්‍යයක් දරා සිටින්නේ නම් එම තැනැත්තා අපරාධකරුවෙකි. ඇය ලේ ටොන්ග් සූදු නිවහනින් විසල් මුදල් ප්‍රමාණයක් දිනා තිබූයේ අනිවාර්‍යයෙන්ම කරදරයන්ට අතවනමිනි. ප්‍රධාන මාර්ගය තෝරාගත්තා නම්, අනතුරු හේ පවුලේ දොරට තට්ටු කරන අතර ඇයට සිදු වීමට උවමනා අවසන් දේ එය ය.

කෙසේවුවද... අයෙකු බිය වන්නේ කෙතරම්ද, එතරම්ම කරදර ඔහු හඹා එයි. හේ යැන් නැවතුණාය.

පටුමඟ කෙළවර ජීවයෙන් යුතු ලේ ටොන්ග් සූදු නිවස මෙන් නොව බොහොමයක් කඩ සාප්පු සහ තැබෑරුම් වසා තිබූ අසල වූ වීදියකට දිවෙයි. එය අත්භූත සහ මිනිසුන්ගෙන් ශුන්‍ය විය. චන්ද්‍රාලෝකය සහ දිදුලන තරු පමණක් මාර්ගය එළිය කළේය.

හේ යැන් පසුපස බැලූ අතර කුඩා ගල් කැබලි කිහිපයක් අහුලා ගැනීමට පහතට නැවුණාය. ඇය මොහොතකට සිතා බලා, ඉනික්බිති හදිසියේම හිස හරවා ඈතකට ඒවා විසි කළාය.

ඊ හිස නොමැති හීයක් මෙන් එම ගල් කැබලි ඉක්මන් සහ තියුණු විය. 'පෆ්ෆ්' හඬක් සමගින් අයෙකු අඳුරු පෙදෙසෙන් පහතට වැටුණි.

"මා පසුපස පැමිණීම නවතන්න." හේ යැන් අනතුරු ඇඟවූවාය: "ඔබලාට මා අල්ලන්න බැහැ."

"එසේ නම් අප එක්කාසු වුණොත් මොකද?" හඬක් පිළිතුරු දුන්නේ, පටුමඟෙහි විරුද්ධ කොණින් මිනිසුන් පිටතට ඇවිද එන හඬ හා යමිනි. නායකයා කමිසයක් රහිත හැඩිදැඩි අයෙකු වූ අතර ඔහුගේ දෑත් දිස් වූයේ ඒවාට හේ යැන් ගේ ගෙල කඩාදැමිය හැකිවාක් මෙනි.

"පුංචි තක්කඩියො, උඹට හුගක් විරුද්ධවාදින් ඉන්න හැඩයි." හැඩිදැඩි පුද්ගලයා හඬින් සිනාසුණේය, "ප්‍රථම වරට සූදුවකට යද්දී ඇඟිල්ලේ තරමට ඉදිමිය යුතු බව කවුරුත් උඹට ඉගැන්නුවේ නැතිද?"

Rebirth of a Star General - සිංහල පරිවර්තනයWhere stories live. Discover now