8

105 7 6
                                    

Rob die trekt zich weg van de kus. Na deze paar seconden was alles verduidelijkt. De jongens staan te kijken naar elkaar, hand in hand, glimlachend midden in de keuken. Het is alsof er duizenden kilo's aan gevoelens van Robs schouder afvallen. 

'Hoelang houd je dit al voor jezelf?' vraagt Matthy dan. 'Al iets te lang...' Daarna springt hij weer op Matthy af en gaan ze zoenen. Matthy schiet met zijn rug tegen de kastjes aan en zoent hem terug. De handen schieten overal en nergens heen. Hun tongen worstelen voor dominantie en ze weten beide niet hoe heftig het wordt. Beide zit er nou eenmaal een inhoudende kracht van liefde en seksuele aantrekkingskracht naar elkaar. 

Wanneer ze midden in hun zoenpartij zitten schiet er een sleutel in de voordeur en Rob schiet van de schrik naar achter. Matthy weet niet wat hem overkomt en hij gaat snel achter de kraan staan en probeert iets normaals te doen. 

Ook Rob valt van de schrik naar achter en valt hierbij naar beneden op de grond. Matthy die moet ervan lachen en beide proberen ze hun lach in te houden. Hij gaat met een topsnelheid omhoog en gaat snel op zijn kruk zitten en trekt zijn telefoon tevoorschijn. Beide kijken ze elkaar aan en proberen ze hun lach in te houden. En hun verliefde blik tegenover elkaar. 

De deur schiet open en daar komen Raoul en Lieke het huis ingelopen. 'We zijn thuis!' roept hij dan. 'Joo!' roepen de andere jongens tegelijkertijd. Raoul en Lieke doen hun jas uit en hangen deze aan in de kapstok. Daarna pakt Raoul de hand van Lieke en trekt haar mee de woonkamer in. 

'Wat hoor ik nu! Zitten mijn jongens nou beide in de woonkamer?' roept Raoul trots, hij schiet dan de woonkamer binnen. Met zijn hand heeft hij Lieke's hand vast. 'He! Jullie zitten hier beide! Zo dicht bij elkaar?' zegt Lieke dan. 

Zelfs Lieke heeft door dat het bijzonder is dat ze zo dicht bij elkaar in de buut zijn. 'Nee, ja gewoon we waren net gewoon even...' Rob die kijkt Mat vragend aan, Mat die moet hem snel redden om een excuus te verzinnen tegenover Raoul. Hij heeft natuurlijk meteen door dat er iets aan de hand is als ze niet een goed excuus hebben. Rob trekt zijn wenkbrauwen omhoog en kijkt dan vragend naar Mat. Onderhand is de stilte net iets te lang en beginnen Raoul en Lieke ook door te hebben dat er misschien wat meer aan de hand is.

'Ik kwam even iets te drinken pakken.' vertelt Matthy dan. Rob die blaast wat lucht uit zijn mond wat duidelijk van opluchting komt. 'Ah, toevallig' zegt Raoul dan. Hij kijkt de jongens beide aan en heeft duidelijk iets in de gaten.

'Ja gewoon, weetjewel drinken pakken en dan kom ik toevallig Rob tegen, dat gebeurt zegmaar dan op zo'n avond als we alleen thuis zijn. Dat is heel normaal voor jongens, zoals wij weetjewel...' Matthy brengt het rustig en met veel pauzes, hij wordt er zelfs een beetje zenuwachtig van. 

'Weet je het zeker?' vraagt Lieke dan, Rob die slikt een keer harder en bij hem beginnen de zenuwen nu op te treden. 'Ja, gewoon zoals het gaat, in dit huis. Dat doen vrienden toch gewoon.' Rob die probeert Mat te ondersteunen maar hierdoor wordt het voor beide alleen nog onhandiger. 

'Oké, sure, wij gaan naar boven, niet schrikken als je opeens bijzondere geluiden hoort. Lieke die is zo geil als een natte poes in haar ovulatie.' 'Rooeeelll dat zeg je niet.' Lieke moet een beetje lachen en geeft Raoul dan een stomp. 

Raoul geeft de jongens een knipoog en dan lopen ze naar boven. Waar ze duidelijk seks gaan hebben. 

'Kan je het nog duidelijker vertellen haha.' Ze schieten allebei in de lach. Ze kijken elkaar aan en dan is het toch duidelijk dat al de vijandige gevoelens een muur waren wat tussen de jongens stond.

______________

655 woorden.

Ooit Vijanden, Nu...? | MABBIEWhere stories live. Discover now