Toby ormanın derinliklerinde uzun bir yürüyüş yaptı kucağındaki kızına baktı sakinleşmişti ve babasına gülücükler veriyordu.Toby bebeğinin kendisininki den daha iyi bir hayatı olması gerektiğini düşündü bir kral için kendi canını tehlikeye atmamalı diye düşünürken onun bir şeytan kral koruması olmaması için neler yapabilirim diye düşündü ve aklına müthiş bir fikir geldi onu bakıcıyla beraber uzak bir köye yollayacaktı bu sayede hem güvenli hemde koruma olmamasını garanti haline getirdi.
1 saat sonra ise koşarak geri döndü komutanlar kavgadan bitkin düşmüş bir şekilde yerde soluk soluğa yatıyordu.Toby bebeği ile kulübeye girdi üzerini değiştirdi ve bir maske taktı ardından en hızlı ata bindi ve hızla saraya doğru ilerledi mola vererek bir haftada yetimhaneye ulaştı oradaki kadınında yanına aldı ve hiç zaman kaybetmeden krallıktan çok uzaktaki bir köye yerleştirdi.Toby kızını bakıcıya verirken
bakıcı:
Toby yaşadığınıza çok sevindim ama neden kızınızla yaşamıyorsunuz?
Toby:
Onunla yaşamayı her şeyden çok istiyorum ama yapamam o olmasını istemediğim şeytan kral korumasının ilk soyundan kan kandır bundan kaçamaz ama eyer ben gizlice krallığı korursam kimse onu aramaya gelmez onu bulmaları çok kolay zaten kanından dolayı keşke ona daha normal bir hayat verebilsem....
Bakıcı:
Bu bir açıklama değil Toby! Kızının yanında olursan onu daha iyi korumaz mısın? Kızının aile sevgisine ihtiyacı var bunu senden daha iyi kim bilebilir!
Toby:
Sanırım haklısın ama bilmediğim bişi var o da şeytan korumaları iki şekilde ortaya gerçek gücünü çıkartıyor 1.gelecekteki kan bağın olan kralın zor duruma düşmesi.. 2.ise yanında bir şeytan koruması olması onun eğitimi sırasında ortaya çıkıyor kandan kaynaklı ama ben onun yanında olmasam o kanı ortaya çıkmaz ve onun izini sürmelerim zorlaşır merak etme arada ben sizi ziyarete geleceğim.Bakıcı gülümsedi ve peki Toby dedikten sonra bebekle yeni evlerine girdi Toby ne olur olmaz orda 3 gün geçirdi evi düzenlemesi konusunda bakıcıya yardım etti ve planına geri dönmek için krallığa geri döndü.
Geldiğinde kulübeyi boşaltı ve sarayın yakınlarında bir ağaç evi yaptı tanıdığı büyücü bir arkadaşından ise orayı görünmez yaptırtı.o günden sonra orada kaldı ve kıris izledi çünkü o kralın ona bir emanetiydi o yüzden onu herhangi bir tehdit durumunda korumaya yemin etti.
Kıris ise her gününü aynı geçiriyordu zeka olarak çok gelişmişti zeka yaşı 16tıydı okumayı yazmayı zor denklemleri çok hızlı bir şekilde öğrenmişti ama içinde hep bir boşluk var mış gibi boş gözlerle bakıyordu kimseyi umursamıyordu hocaları ona övgüler yağdırmasına rağmen kıris hiç tepki vermiyor sadece işi bitişi gibi odasına dönüyordu
Toby nin kırisi 1 ay boyunca izledi ve notlar aldı notlar ise şu şekilde :
• Kıris/khris 4 yaşında 1.38cm
• Kral Blacın tek varisi (halk tarafından biliniyor ama sevilmiyor sebep ?-araştırıyor- )
• yaşıtlarına göre boyu uzun ve zeka olarak çok üstlerde (aynı babası gibi Zeki ve hızlı büyüyor )
• genel özelikleri kitap okumayı seviyor aile sevgisinden muzdarip anne sevgisi bebeklikten itibaren hiç görmedi (kraliçe kralım için uğraşırken biricik oğlunu başıboş bırakıyor)arkadaşı yok sevgiye muhtaç!.
•gizli bilgi : geceleri saraydan kaçıp köylüler le arkadaşlık kurmak için gidiyor (sonuç başarısız)
•Kralığa en yakın karışık melez köyü her tur varlık var kıris orada kendine göre bir arkadaş arıyor (bulamadı).
•saraydakinin aksine köyde sinirli ve zorbalayıcı tavırlar sergiliyor.(muhtemel senaryo 2 yaşlarındayken bile saraydan kaçıyordu halkın sinirinden etkilemiş olabilir yada zorbalanmamak için bir strateji...)
Toby bu bilgiler sayesinde kırisi daha iyianlayacağını düşünürken aynı zamanda onu daha kolay koruyabilirdi sonuçta kral blac e hala sadıktı ölse bile. Toby kırisi korumalıydı yoksa biricik kızı tek yaşama sevinci zorla kraliçe lenanın karşısına çıkartılıp bir köpek gibi koruma olmaya zorlayacaktı kraliçe kabul etmesede her kral bir şeytan koruması almak zorundadır gizli olarak çalışanları bile vardır kralın rahatsız olmaması için ama bu süreç çok acılıdır özelikle ölüm laneti yapılırsa bu kralın öldüğü anda korumanın da öldüğü bir lanetle ama bu zorunlu değildir kral Blac tobiyi bir koruma olarak değilde bir kardeş olarak görmüştü bu yüzden ona bu laneti vermedi o eşittçi biriydi ona göre "herkes kendi canından sorumlu olmalıdır biri öldü diye onun yanındaki ölmemelidir"o böyle bir kral...hayır Dostu ve kendi canından çok başkalarınkini önemserdi ölmeye hazır korumalar dahi olsa...
Toby tam olarak bundan korkuyordu kraliçe lena ölüm lanetini biliyor olabilir ve planı Toby nin kızını bizzat bu zehri vererek kıris için ölümüne savaşmasıydı....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan kralın soyu devam etmeli
FantasyŞeytan kralın soyu tehlikeye girer! Soyu devam ettirecek her kral sonunda ölümü tadar! Bu bir lanet mi ? Yoksa kader mi? Bakalım şeytan kral soyunu devam ettire bilecek mi?!