Ölümun yarası ve ikilem

5 1 0
                                    

Sis tamamen dağılmaya başlarken 3.komutan yardımcısı uzaktaki ormandan olanları izledi Toby sendeleyerek geçitteki yaratığa doğru yürüdü ve yerdeki kılışı alarak hızlı bir şekilde yaratığa savurdu sonrasında arkasına dönen Toby karısının elini aldı ve sisin içinde kayboldu yaratık ise korkuç bir çığlığın ardından parçalara ayrılarak patladı 3. Komutan yardımcısı bu olayı kraliçeden saklamak için oradaki tüm cesetleri topladı ve delil için askerlerin birinden bir parça aldılar kadının ölününün net olduğunu kanıtlamak için ise canavarın parçalanmış bedeninden remiye ait kanlı bir kolye getirdiler askerleri bu olaydan kimseye bahsetmemek için yemin etiler.

Bir kaç gün sonra ise krallığa 3.komutan yardımcısı durumu bildirmek için gitti kraliçe 3.komutanı Güler yüzle karşıladı ve durumu sordu 3.komutan yardımcısı atın arkasındaki siyah keseyi eline aldı ve kraliçenin eline verdi ardından kraliçeden biraz uzaklaşarak kraliçe hazretleri emriniz üzerine 1.komutan Toby ve karısı öldü ama ne yazık ki geçit açıldığında büyük bir kaza gerçekleşti ve askerlerin hepsi öldü sağ kalanlar güç te olsa canavarı alt Etiler ve geçidi kapatılar .

kraliçe şaşkınlıkla 3.komutan yardımcısını dinledi ve rahat bir nefes alarak
"sorun değil Toby ve karısı öldüya o yeter bu siyah kesede ne var peki ?"

3.komutan yardımcısı
O öldüklerine dair kanıt bunu isteyebileceğinizi düşündük .

Kraliçe:
Hmmm aslında o kadar önemli değildi onların kokuşmuş ceset parçalarını görmek istemiyorum keseyi geri alabilirsin işin aslında onların o geçiten geçtikten sonra 1 gün yaşamalarını isterdim özelikle o Toby denilen alçağın benim çektiğim acının aynısını çekmesini istiyordum sonuçta o yeraltında ilk karısının öleceğini düşünmüştüm ama şansa bakın ki ikiside aynı anda gebermiş hahahah

3.komutan yardımcısı bu sözlerin ardından neredeyse kendisini kaybedecekti öfkesi gözlerinden anlaşılıyordu sonuçta o 1.komutan tobynin yakın bir takipçisiydi....

Ama birşey demedi çünkü herhangi bir şey derse tobynin arkasında olduğunun kanıtı olurdu bu yüzden evet hanım efendi dedi ve keseyi alarak ordan uzaklaştı...

1.komutan yani Toby ise karısının ölümünden kendini sorumlu tuttuğu için birkaç kere kendini öldürmeye çalıştı ama 3.komutan yardımcısı ve diğer askerler onu durdurdular ve ormandaki terk edilmiş bir kulübeye yerleştirdiler.

Bu arada 2.komutan atıyla oraya gittiğinde herşey bitmişti cesetler toplanıyordu ve ne Toby ortadaydı ne de 3.komutan yardımcısı oradaydı olanları merak ettiği içi oradaki askerlere sordu onlarda Olan biteni anlatı Tobinin o olaydan sonra hızla uzaklaştığını ve diğerlerinin peşinden gittiğini söyledi 2.komutan Tobynin iyi olduğunu öğrendikten sonra rahatladı ve tobiyi 3.komutan yardımcısına emanet etiğimi söyleyim dedi ve baş hizmetçinin yanına döndü ve saraya bir mektupla görev için 2 ay sonra geleceğini bildirdi.kraliçe Lena mektubu aldı ve onay verdi.bu sayede 2.komutan baş hizmetçi ile bazı sevgi dolu zamanlar geçirebildi.

Toby nin karısının ölümü üzerine 1 ay geçti Toby her geçen gün zayıflıyor ve hastalanıyordu 3.komutan tüm işini bırakıp sadece Toby ile ilgileniyordu ama onu bu halde gördükçe o bile kötüleşiyordu ve en sonunda 3.komutan yardımcısı 2.komutana emir niteliğimde bir mektup yazdı 2.komutan mektubu aldığı an hızla uzaktaki bir yurda  gitti ilk işi  gidip onu almaktı yani tobynin biricik kızını kraliçe Lena tobynin bebeğini yurda yollamıştı

yurd denilen yer ise yıkılmak üzere olan eski bir yer hatta onlardan başka kimse de yaşamıyordu 2.komutan yeşil gözlü bir kadını gördü o bebeğin baskıcısıydı  kadıncağız yorgun ve hasta görünmesine rağmen minik bebeğe kendi evladı gibi bakmış süt annelik yapmıştı 2.komutan kadına olanları anlatıp bebeği aldı ve 7 günlük at sürüşü ile ormandaki kulübeye vardı 3.komutan yardımcısı kapıda bekliyordu ve bağrıyordu 2.komutan yavaşça 3.komutan yardımcısı jin e yaklaştı Ve bebeği getirdim dedi 3.komutan yardımcısı sevinçle kapıdan Toby e seslendi

3.komutan yardımcısı jin:
Toby aç kapıyı kızını getirdik!

Toby:
....yalan...YALAN YALAN YALAN YALAN!!!!

3.komutan yardımcısı
Yalan söylemiyorum sakin ol çık dışarı göreceksin onu hadi...

Uzun bir bekleyiş sonrası Kapı gıcırdayarak açıldı Toby bitkin bir ifadeyle ilk 3. Komutan yardımcısı jine baktı sonra 2.komutana baktı sonra yavaşça aşağı eğildi ve beni bırakın beni yanlız bırakın neden ölmeme izin vermiyorsunuz onuda götürün burdan kraliçeyi sinirlendirmeyin yoksa oda canından olur ve o zaman hiç birinize acımam aynı o orman katliamında ki gibi 3.komutan yardımcısı dehşete kapılmış bir yüz ifadesiyle s...sen sen! Oradaki herkesi sen mi öldürdün!

Toby acılı bir gülümsemeyle evet... dedi 3.komutan yardımcısı jin derin bir nefes aldı ve arkasını döndü ve 2.komutanın omzuna elini koyarak benden bu kadar yoldaşlarımızı öldüren birine daha fazla yardım edemem yakında 3.komutan ben olacağım geleceğimi riske atıyorum dedi 2.komutan ise öfkeyle o askerle kötü insanlardı bu yüzden öldüler sende olardan birimi olmak istiyorsun birinin ölümüne gız yumuyorsun dedi jin daha fazla dayanamadı ne diyorsun lan ben mi kötü yum bunu hizmetçi bir kadınla sürten adam söylüyor !bunca zaman ben ben ilgilendim kariyerin hayatım herşeyimi ölmeye çalışan bu adam için mi feda edeyim baksana daha bebeğini bile kucağına almaktan aciz 2.komutan elindeki bebeği öfkeyle 2.tobiye fırlatı ve jinin üstüne atlayarak yumruk atmaya başladı Toby şok içinse kucağına atılan bebeği ile olanları izledi minik bebek ise ağlıyor susmuyordu Toby kanlı Eleri ile bebeğini yüzüne dokunurken gözünde birden o sahne canlandı ve kalbi cız etti ayağa kalktı ve bebeğine iyice sarılarak ölümüne dövüşen komutanların arasından geçti...

Şeytan kralın soyu devam etmeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin