Büyük karmaşa

2 1 2
                                    

Toby kan lanetine engel olabilmek için herşey yapacağına yemin etti sonu ölüm olsa bile...

Toby nin sözde ölümünden 3 yıl sonra..

Krallıkta o olaydan sonra 3 yıl geçmesine rağmen Toby nin ölümünü atlatamadılar o kraldan sonra sevdikleri tek kişiydi çünkü o halkla iç içe biriydi zamanının çoğunu kral blac la geçirmiş olsada boş vakitlerinde Mutlaka krallığı gezmeye çıkar kırallıktaki tüm yetim haneleri dolaşır oradaki çocuklara hediyeler verir bir kaç saate onlarla oynardı ama savaş sonrası iki gün ortalıkta dolaşmazdı krallığı gezmezdi çünkü o üzerindeki kan kokusunun çocuklara hissettirmek istemezdi bu yüzden herzaman üzerindeki kan kokusunun geçmesini beklerdi ona göre kan kokusu yıkansan bile geçmeyen üzerine lanet gibi sinen bişeydi ama bunu herçeşit kokuyla kapatıp çocukların yanına gider tüm gün eylenirdi şimdi ise o çocukları bazıları iş güç sahibiydi hata evli olanları bile vardı bu yüzden krallık gün geçtikçe Toby nin intikamı için güç toplamaya ve büyük isyanı çıkartmaya kara verdiler..

Kraliçe Lena ise krallığın gergin havasından çok tedirgindi kafası çok karışıktı bir yandan krallığı yönetme bir yandan oğlunu koruması için tutulan şövalyelerin yılık değişimi..onu yıpratıyordu  çünkü kraliçe hiç kimseye güvenmiyordu bu yüzden her yıl şövalyeleri değiştiriyor iyi biri çıkana kadar onun dışında köylerde çıkan isyanlar bir yanda saray içinden Toby sevdalı olan insan ve şeytani varlıkların isyanı kraliçeyi çok tedirgin ediyordu bunun sonucunda oğluna bişi olacak korkusuyla oğluna onuda son bir yıl içinde oda hapsi verdi kıris ise ne kadar savaş sanatları ve kılıç kutlamayı öğrenip kendisini koruyabileceğini söylesede dil döksede kraliçe hayır diyordu kraliçeye göre kılıç kullamaya başlarsa kötü adamlar ona daha çok yaklaşır ve öldürürdü

Pres kıris ise Annesinin bu tutumundan nefret ediyordu onunla tek konuştuğu zamanlar hep kavga ile son buluyordu bu yüzden pres kıris babası hakında hiç bişi öğrenemiyordu onun tek bildiği babasının çok güçlü ve iyi bir silahşör olduğuydu.Ama pres kıris daha çok bilgi istiyordu ama krala yakın olan herkes öldüğü için sadece söylenti gibi bilgiler duyabiliyordu ama bu onun için yeteri değildi o yüzden saraydan kaçmaları çoğaldı tek isteği bir arkadaş ve babası hakında daha çok doğru bilgiydi bu yüzden babasının resmi ile etrafta dolaşıp insanlara kral nasıl biriydi ?hobileri nelerdi ?ne yemek severdi? Nelerden nefret ederdi? Arkadaşı var mıydı? [iç ses:yoksa benim gibi yalnız mıydı?:.(  ] kraliçe ile nasıl tanıştılar?hangi kitapları okumayı severdi ? En çok gitmeyi sevdiği yer neresiydi? Pres kıris tonlarca soru sordu ama sadece birine cevap bulabildi ..

Kralın arkadaşı var mıydı?.....

Evet..

Kim?

Bahtı kara olan zavallı 1.komutan Toby namı diğer şeytan koruma Toby...

Kıris bunu duyduğu anda şok oldu bir süre dona kaldı içinden o şerefsiz adam babamın katili annemin bu halde olmasının sebebi o piç mi babamın ARKADAŞI ! YALAN! İMKANSIZ!?

Kıris bu cevaba çok sinirlendi ve o günden sonra tüm krallıkta yaşayan halka düşman oldu ve dost edinmekten vaz geçti babasını öldüren bir adamın destekçisiyle arkadaş olmaktansa yalnız yaşarım daha iyi! dedi

bu olanları Toby bizzat izledi ve halkın tutumunda içindeki o mutluluk kırıntısı ortaya çıktı halkının onu hala sevdiğini görmek onu mutlu hissetirmişti tabi onu sevmeyen insanlarda az değildi sonuçta kraliçenin sözü kanundur gerçektir! Ve bazı köylülerin ve asilerin arasında tanıdık yüzlerde vardı öfkeyle patlamaya hazır insanlar....onlar zamanında ihanetle canından olan askerlerin aileleriydi karıları çocukları, babaları ,anneleri her biri Tobye şeytan gözü ile bakıyor ve halk düşmanı diyordu hayin diyordu.... Toby ise onların acılarını bildiği için gizli kimliğini koruyarak aralarından sessizce geçiyor ve dışarda koşuşturan kırisi takip ediyordu. 

Kıris ise o günden sonra dahada agresif olmuştu hatta odasına gelen hizmetçilere kitap , bardak eline ne geçerse onu fırlatıyordu kraliçe ise bunları duyduğu halde birşey yapmadı krallığa fazlasıyla çok yapılan saldırılar yüzden onu boş vermişti ve oğlunun bir süreçte olduğunu zamanla düzeleceğini söyleyerek hizmetçileri rahatlatıyordu ama her şey gün geçtikçe kötüye gitti ve 1 ayın sonunda Toby nin dediği gibi halk isyan etti krallık çökmeye başladı kraliçe Lena çok zor durumdaydı ger gün saraya karşı isyanlar suikastçi ler geliyor kraliçeye saldırıyorlardı eski kral Alexandır ise duruma ne kadar karışmak istemesede kraliçe Lenaya acıyordu ve gözleri önünde bir kadının ölmesine yada idam edilmesine izin veremezdi bu yüzden kraliçe Lena ya yapması gereken en doğru şeyi söylemek için çalışma odasına gitti.

Prens kıris ise bu isyanlardan suikast girişimlerinden aşırı sıkılmıştı bu yüzden onlara bir ders vermeye karar verdi onlar bize saldırıyorsa bende onlara saldırırım diyordu ne kadar büyümüş olsada Zeki dahi olsa öfkesine asla engel olamıyordu bu yüzden odasından kaçmak için herzaman ki yöntemi kullandı camdan aşağı atladı Toby ise bu olanları anlamaz gözlerle baktı başta o kadar yüksekten atlarsa ölür durumam gerek dedi bu yüzden kıris atladığı an tobyde çok uzaktan ona doğru koştu be tam yaklaştığında kırisin uçabildiğini gördü onun kanatları vardı! Toby bunu götürü görmez kendini firenledi zar zor durdu onun koşuşu ağaçları bile sallamıştı kıris bunu fark etti be yere nazikçe indi ve hızla etrafına baktı içinden yine şu suikastçilerden ise öldüreceğim dedi ama ses çıkmadı Kıris onun birinin izlediğini uzun zamandır biliyordu ama artık sinirlenmişti bağırmaya başladı kimsin sen lanet olsun daha ne kadar benden uzak duracaksın ! Beni öldürmek istiyorsan bilki kolayca ölmem ! Toby ses çıkartmadı yüzünde maskede olsa kıris onu tanıyabilirdi çünkü onu küçükken ve idam gitti sırada birkaç kez görmüştü idama giderken yüzünde öfke ve mutluluk vardı hatta tobynin arkasından öl geber diye bağırmıştı ama Toby onu suçlamıyordu hepsi kraliçenin onun aklını yıkamasıyla olmuştu ve olayın doğrusunu belkide hiç bir zaman öğrenemeyecekti.

Kıris uzun bir süre birinin çıkmasını bekledi ama ses Seda yoktu hatta bir kıpırtı bile yoktu bu yüzden umursamamayı seçti ne de olsa saldırsa yenebilirim diyordu.

Kıris koşarak ormanın diyer tarafından şehre doğru gitti bu şehir melez şehri olarak biliniyordu en çok Toby taraftarı insan ve yaratıklar ordaydı bu yüzden kıris in intikamı için en mükemmel yerdi..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Şeytan kralın soyu devam etmeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin