1.bölüm (ikinci başlangıç)
Bir asır önce dünyada sadece insanlar yaşıyodu ama çok büyük hattalar yapmaya başladılar daha doğrusu çocukları bu büyük hatanın kaynaklarıydı çünkü küçük çocuklar sıkıldıkça geceleri ayinler düzenleyip şakalaştıklarını sanıyorlardı ama her ayin diğer boyutları insan dünyasını onlara, yaklaştırdı en sonunda boyutlar arası ortadan kalktı ve büyük bir patlama oldu dünya yeniden şekillendi ama bu sefer diğer varlıklarda bir vücut kazanarak görünür hale geldiler ve insanlara karşı büyük bir savaş gerçekleşti bu savaşta insanlar,o varlıklara kaybetti.
Çok geçmeden varlıklara isimler verildi ve krallıklar kuruldu,şeytan krallığına da şeytanımsı yaratıklar olduğu için ŞEYTAN KRLIĞI adı verildi periye benzeyen nazik varlıklar ise ışık krallığında hüküm sürüyorlardı ve en TEHLİKELİSİ ve dönüşü imkansız olan yerlerden biri ise yer altı krallığıydı sadece kötü yaratıkların ve sürgüne yollanan kişilerin olduğu bir yerdi oraya gidenlerin hiçbir geri dönemedi! bir diğeri ise sadece ölüm anında gidebilinen ölüler diyarıydı, oraya giden varlıklar geri dönenmesede ruhani yolarla ailelerini görebiliyorlar dı ,çok güçlü bir varlık ise sevdiklerine temas edip hayatlarını bile kurtara bilirlerdi ama bunun büyük bir cezası vardı orada ki hükümdar dışında kimsenin dünyayla teması yoktu daha doğrusu yasaktı!! ama cezaya katlanıp gidenler oldu. Ve oradan kurtulmak imkansız olsada bunu yapmak mümkün ama şuana kadar kimse bunu yapamadı bu yapmak için ölüler kralından daha güçlü olmak gerekiyor buda mümkün değil . Şuan da akrabalarını ayda bir görme imkanları var bunu da ölüler kralının ruhların düzeni ve mutluluğu için yatı ve bu sayede hiç kimse izinsiz orayı terk etmedi!.
İnsanlar ise o kanlı savaştan sonra varlıklara boyun eğdiler ve küçük krallıklar kurarak varlıklara savaş açtılar ve kaybedip o varlıklardan uzaklaştılar bazıları ise varlıkların hükümümü benimsedi ve normal yaşam sürmeye çalıştılar bizim hikayemiz şeytan krallığında başlıyor
krallık o günden yaklaşık 100 yıldır hüküm sürüyor ve diğer varlıklarla savaşıyorlardı şuan ki kral Blac genç yaşta tahta geçti ailesinin hayata kalan tek varisi olarak 18 yaşında tahtın sahibi oldu.
annesi bir yarı insan babası ise bir şeytandı ama annesinin ikinci çoçuğa hamile oluşuyla onu şeytan olmak için büyü yapan bir insan olduğu anlaşıldı bunu anlamı saf kan şeytan soyu lekelendi bu büyük bir suç idi ve cezası ölüm du!.
Kraliçe yeni doğmuş bebeyi ile yer altı dünyasına ölümüne hapis edildi. Babası ise bu duruma dayanamayıp yer altı dünyasına karısını ve çocuğunu almak için bir geçit açıp içeri girdi ve o gün den sonra babası birdaha geri dönmedi ve ölü ilan edildiler .
Blac genç olmasına rağmen krallığı çok iyi yöneti .
Ama isyanlar çıkmaya başlayınca işler tersine döndü Blac krallığa olan ufak bir saldırı ile bu isyanın nedenini araştırmaya başladı sonuç ise şeytan ırkına göre çok iyi yönetsede insanlara göre kötü bir yönetimi vardı bu yüzden insanlar birlik olup isyan çıkartıyordu.
Blac ise isyanı durdurmak için yüzlerce insanı yer altına yoladı.
İsyan çıkartanlar öldü ama yine isyan devam ediyordu Blac ise insanları daha fazla öldürmek istemiyor du bu yüzden bir plan doğrultusunda binlerce şeytan askerleri insan topraklarına yoladı geri döndüklerinde ise yanlarında kırmızı saçlarıyla göz kamaştıran güzel bir kız getirdiler
Blac kızı dikkatli bir şekilde süzdükten sonra kızın kanında şeytan kanı tesbit etti ve ayağa kalkarak kızın yanına gitti kız zincirlerin arasında ağlıyordu kızın çenesinden tutarak yüzüne yaklaştırdı ve
"Kimsin sen?"
Dedi ,kız ağlayarak yetim oldunu ve neden burda oldunu bilmedini söyledi ,Blac muhafızlara dönerek bu isyancı değil mi ?dedi muhafızlar birbirlerine uzunca baktıktan sonra kısık bir ses tonuyla
"efendim insanlar kızı isyancıların başı olarak verdiler ve bir daha isyan çıkartmayacaklarını söylediler planınız işe yaradı, kızı da bu yüzden getirdik "
diyince Blac sinirlendi ve muhafızlardan birini tekmeledi arkasını döndü ve tahtına oturup
-kız bizden! insanlara ne zamandan beri bu kadar çok güvendiniz !? belliki sizi kandırmışlar kızı alın hizmetçilerden biri yıkasın temizlesin sonra yanıma yemek salonuna getirsin onunla konuşmak istemiyorum
dedi muhafızlar şaşkın bir halde yere düşen ve bayılan arkadaşını kaldırıp götürdü diğeri ise kızı aldı ve dışarı çıktı kapının arkasındaki bekçi ise kısık bir ses tonuyla
" olanları duydum birini yoladım birazdan hizmetçi gelir "
dedi muhafız kafasını hafifce yere eğdi ve onayladı . Birkaç dakika sonra bir kadın geldi donuk bakışlı kadın
"kızı verin ben hizmetçiyim "
dedi muhafız kızı hizmetçiye verdi ve arkasını dönüp yaralanan arkadaşının yanına gitti.
arkadaşı ağır yaralıydı bütün kaburgaları kırıktı ve büyülerle iyleştirmeye çalışıyorlardı kız ise hizmetçi kadınla uzun bir korudorda yürümeye başladılar, hizmetçi elli yaşlarında deneyimli bir kadındı ve kıza baktığı an kralın onu neden öldürmediğini çok iyi anladı.hizmetçi içinden kızın Blacın annesine benzerliğini düşündü bir melez olamazdı hiç bir şeytan insanlara dokunmazdı bunun tek açıklaması kızın büyü ile kendini şeytana çevirmesiydi kral da bunu öğrenmek için onu öldürmemiştir dedi içinden.
Daha sonra hizmetçi ufak bir tebessümle kıza bakarak herşeyin bu günden itibaren çok güzel olacağını söyledi kız anlamadı ama yinede ona bakarak sadece kafasını salaya bildi hizmetçi kıza
"adın ne?"
diye sorunca kız adının lena olduğunu söyledi hizmetçi kafasını koridora doğru çevirdi ve sustu..... birden etraf sessizleşti hizmetçi bir kapının önde durdu ve hizmetçi
"lena bu odada temizlen burda ufak bir hamam var temiz kıyafetler istersen kapının oraya koyacağım ordan alırsın "dedilena "teşekkür ederim "dedi ve odaya girip kapıyı kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytan kralın soyu devam etmeli
خيال (فانتازيا)Şeytan kralın soyu tehlikeye girer! Soyu devam ettirecek her kral sonunda ölümü tadar! Bu bir lanet mi ? Yoksa kader mi? Bakalım şeytan kral soyunu devam ettire bilecek mi?!