Planın mahvoluşu

7 1 0
                                    

Kraliçe Lena ,Toby e bakarak demek bir kızın oldu onun yüzünden yer altu dünyasına daha erken yollanacaksınız yani korkunç idamınıza umrım ölümünüz kısa sürer dedi

Toby bebeğine dondu ve kafasına bir öpücük kondurarak ayağa kalktı kraliçe duygusuz bir ifadeyle Toby e bakıyordu.Kraliçe geri geri gitmeye başlayınca Toby kafasını hafif ve eyerek efendim ben kötü biri değilim bunu sizde biliyorsunuz bu idam sadece sizi tatmin etmek için olduğuna eminim ama şuan tekrar size yalvarıyorum lütfen kızımı annesinden ayırma eyer isteğimi yerine getirirseniz tüm halka benim hayin biri oldumu söylerim....biliyorum benim idamımın yakınlaşmaya başladıkça bazı koruma birlikleri size isyan çıkartmaya başladı bazıları ise istifa etti bu yüzden de krallık zayıflamış durumda efendim sizin yararınıza olur....

Remi:
Hayatım! Ben seninle ölmeye hazırım lütfen kendini bu kadar zorlama sen kahramansın seni seven insanları bu şekilde yarı yolda bırakma Toby !!!

Toby :
Remi üzgünüm ama sen o insanlardan daha değerlisin ben ölünce seni koruyacak insanlar olmayacak belki kötü günler bekleyecek ama biliyorum ki yaşayacaksınız bu bana yeter :,)

Kraliçe Lena
Benim kabul ettiğimi nerden çıkartın? sen ölünce krallık yıkılır mı sanıyorsun yanılıyorsun!! Ben ve bay Alexandır bu krallığı eskisinden de daha güçlü yapacağız ve daha tahta geçecek oğlum kıris var şuan 2 yaşında olabilir ama babası gibi çok hızlı büyüyor yakında şeytan yaşı olarak 14 e ulaşacak!

Kraliçe Lenanin bu sözlerinin ardından Toby üzgün ve kahrolmuş bir halde yere çöktü bu sırada kıris koşarak annesinin yani kraliçenin yanına geldi etrafına bakınan kıris Toby i görür görmez koşarak ona sarıldı ve odada bulunan herkes şok içinde onlara baktı Toby ise kırisin sarılması karşısında tepkisiz kaldı ve en sonunda kendine gelerek oda ona sıkıca sarıldı sarıldığı an Toby gözyaşlarını tutamadı çünkü ona sarıldığı an aklına tek dostu Blac geldi Kıris aynı babasına benziyor hata onun gibi kokuyordu....Kraliçe Lena birden bağıdı ve kırisi Tobyden uzaklaştırdı ve onu kucağına alarak aslerlere emir verdi bebeği Annesinden ayırın be bir süt anneye verin kadını ve Tobyi ise yeraltı diyarına yollamak için hazırlıkları başlatın!

Toby ne kadar uğraşsada kraliçeyi yarın idam edilmek için ikna olmadı Toby bir gün daha kızı ile geçirmek istiyordu ama kraliçe dahada sinirlenirdi ve Toby nin kızını çok uzaklardaki bir yurda yoladı ve onunla giden süt annesi vardı kadın 37 yaşında sarışın yeşil gözlü güzel bir kadın dı ve Toby i gizliden gizliğe sevgi ve hayranlık duyuyordu bu yüzden zindandaki tüm taşınabilir eşyaları aldı özeliklede Toby nin ve reminin beraber yazmış oldukları günlükleri çizimleri hediyeleri belgeleri hepsini aldı.

Toby ve Remi ise idam yeri için yeraltı dünyasının geçit yeri olan ormanın başına gittiler 3 saatin ardından sonunda ormanın başına ulaştılar Toby ve Remi geçitin açılacağı alana zincirlendi ve üç büyücünün eşliğinde geçit açılmaya başladı


Bu olanlardan haberi olmayan 2.komutan planının tıkırında gittiğini düşünüyordu bu yüzden günlerini baş hizmetçi ile geçiriyordu ve hızlıca iyileşmeye çalışıyordu taa....ki Rex ten haber gelene kadar....

Şeytan kralın soyu devam etmeli Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin