47. Bölüm

17 3 0
                                    

24 Haziran sabahı Harry, muhtemelen Pettigrew günlükle kaçtıktan hemen sonra da dahil olmak üzere, geri döndüğü tüm zamandan daha gergindi. Moody hala gizemli bir şekilde Moody olsa da Harry, Voldemort'u o kadar etkileyebilecek bir şey yaptığını gerçekten hissetmiyordu, özellikle de teknik olarak yalnızca bir kez karşılaştıkları için.

Voldemort'un bir şeyler başlatmak için Üçüncü Görev'in kamuoyuna mal olmasından yararlanabileceğinden hâlâ şüpheleniyor olsa da -özellikle de anladığı kadarıyla Voldemort kehaneti ele geçirmek için bir yıl boyunca yokmuş gibi davranmıştı, planladığı gibi mezarlıkta ölmüş olsaydı buna gerek kalmayacaktı- neler olacağı konusunda herkesten daha fazla fikri yoktu. Harry, olayların neden tam olarak olması gerektiği gibi gelişmediğini bilebileceğini düşündü.

Peter Pettigrew Azkaban'da çürüyordu, Bertha Jorkins'le ve sonra da Arnavutluk'ta Voldemort'la görüşmeye gitmiyordu. Peki bu ne anlama geliyordu? Voldemort hâlâ Arnavutluk'ta mıydı? Beklemekten sıkıldıysa, Britanya'ya geri mi dönmüştü? Eski takipçilerinden birini bulmuş muydu? Bir şeyler planlıyor muydu?

Harry bu soruların hiçbirinin cevabını bilmiyordu ama işini şansa bırakacak değildi. Bildiği tek şey, bu onu öldürse bile, Cedric Diggory'nin 25'ini görecek kadar yaşayacağıydı.

Kahvaltıdan sonra Harry ikizleri Büyük Salon'un dışındaki odaya kadar izledi ve orada kendisini kimin karşılayacağını merak etti. Sirius elbette gelecekti, ama ikisi de yılın büyük bölümünde Hogwarts'ta yaşadıkları için Harry onu her zaman görüyordu ve Weasley'ler de katılacaktı, ama bunun nedeni ikizlerin yarışıyor olmasıydı.

"Selam, Harry," diye selamladı Tonks onu. Remus da onun yanında duruyordu.

"Siz burada ne yapıyorsunuz?" diye sordu Harry şaşırarak.

"Ben Sirius'un kuzeniyim, bu yüzden sen onun vaftiz oğlu olduğun ve senin velayetine sahip olduğu için, bu bizi neredeyse aile yapıyor" dedi.

"Ve ben senin yedek vaftiz babanım," diye açıkladı Remus.

Harry başını eğdi. "Neden yedek bir vaftiz babasına ihtiyacım olsun ki?"

Remus biraz garip görünüyordu. "Ailen... Sirius'u ölümüne sevdiler, inan bana, ama onun otuzuna ulaşacağına o kadar da inanmıyorlardı. Ne de olsa çok pervasızdı."

"Değildim," diye yalanladı Sirius. "Ve otuz dört yaşına kadar gayet iyi geldim baksana."

"Bu gerçekten o kadar da yaşlı değil," dedi Tonks, Remus'a bakarak araya girdi.

"Pervasız olmadığını nasıl söyleyebilirsin?" Remus talep etti. "Özellikle seni iyi bir on yıl boyunca belirsiz bir şekilde Azkaban'a attıran bir umursamazlık olayını hatırlıyor gibiyim!"

"Pekâlâ, cidden, o iğrenç yere adımımı attığıma dair bu yaygın sanrılar da neyin nesi?" Sirius sordu.

"Belki de buna inanmak, senin trajik bir şekilde yetim kalan vaftiz oğlunu terk etmenden daha kolay geliyordur?" Tonks önerdi.

"Üzgün olduğumu söyledim!" Sirius ısrar etti. "Sen ne düşünüyorsun, Harry? Aylak'a sorardım, ama o da belli ki hayal görüyor."

"Peki Harry, Rita Skeeter'ın senin hakkında yazdıkları doğru mu?" Tonks sordu.

"Muhtemelen değil," diye yanıtladı Harry hemen. "Ama emin olmam için biraz daha detay vermelisin."

"Aşk dörtgenin hakkında?" Tonks açıklığa kavuşturdu.

"İkiye bölünmüş aşk üçgeni demek istiyorsun," diye düzeltti Sirius.

"Doğru, o," diye dalgınca onayladı Tonks, Harry'ye ciddi ciddi bakarak.

Ah Tanrım Yine Mi? (HP AU) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin