"Gitti mi?" Sirius, gecenin ilerleyen saatlerinde Harry onunla buluşmak için gizlice dışarı çıktığında içi boş bir şekilde tekrarladı. "Gitti mi? Ne demek gitti?"
Harry içini çekti. "Sanırım açık talimatlarımı tamamen göz ardı edip onları erkenden götürmüş olmanı ummak çok fazla olurdu."
"Neden yapayım ki? Sen halledecektin, "dedi Sirius. "Hala gittiğine inanamıyorum. Yani, çok yakındaydı... çok yakındaydı...ve şimdi o gitti."
"Gitti değil," diye düzeltti Harry. "Gittiler. Hortkuluk Günlük de gitti."
Sirius inledi. "Biliyor musun, sen geçen sefer ikinci sınıftayken ben Azkaban'da çürüyordum, ama Kılkuyruk'un Mısır'da Weasley'lerle birlikte olduğunu düşünürsek, bunun olmadığından eminim."
"Haklısın," diye kabul etti Harry. "Tek soru, neden oldu? Pettigrew neden günlüğü alıp gitmiş olsun ki?"
Sirius, Harry'ye bir bakış attı. "Ah, bilmiyorum. Belki de beni evcil hayvanın Patiayak olarak açıkladığın zamandı. Belki de Kılkuyruk Azkaban'dan kaçtığımda Hogwarts'a girme konusunda herhangi bir istek göstermeyip hayatını zorlaştırma eğiliminde olmadığımdan ürkmemeyi başarmış olsa da, adımı duyduğunda ya bunun inanılmaz bir tesadüf olduğuna ya da burada olduğuma ve onu yakalamaya çalıştığıma karar verdi. Günlüğü neden aldığına gelince... bilmiyorum. Belki de günlüğü Voldemort'un Lucius'a verdiği zamandan beri tanıyordu."
Harry, ifadesinin son bölümünü tamamen görmezden gelerek Sirius'a baktı. "Belki de sana böyle hitap etmek en iyi fikir değildi, ama daha iyi bir öneride bulunduğunu hatırlamıyorum."
"Elbette önerdim," diye savundu Sirius.
"Ne, Hırhır mı? Üzgünüm Sirius, hiçbir evcil hayvanım bu kadar şirin bir isimle anılmayacak. Cidden, Voldemort'tan Sevginin Gücü'yle kurtulmaktan daha belalı bir yöntem bulmamı istiyorsan, kendine 'Hıhır'dan daha havalı bir takma ad bulmalısın. Cidden, bu Ginny'nin seçeceği bir şeye benziyor."
Sirius gülmeye başladı. "Gerçekten mi? O kadar da kötü olamaz."
"Bahse girmek ister misin? Geçen sene bir tavşanımız oldu ve tahmin et Ginny ona ne isim verdi. Tavşancık."
"Sen ne koymak istedin?" Sirius kahkahaları arasında sormayı başardı.
"Ultra Mega Alev Celladı. Hey, bu bir tavşan için çok saygın bir isim!" Harry ısrar etti, Sirius kelimenin tam anlamıyla uluyarak yere düşerken kollarını çaprazladı. "Biliyorsun, eğer bunu ciddiye almayacaksan, yatağa geri döneceğim."
Birkaç dakika sonra Sirius kendini topladı. "Ama Harry, ben HER ZAMAN ciddiyim (serious/Sirius)..."
"Bir daha isminle kelime oyunu yap yatağa giderim," diye uyardı Harry.
"İyi..." diye bağırdı Sirius. "Peki ne yapacağız? Pettigrew'un günlükle bir yere gittiğini biliyoruz ama Hortkuluk olduğunu biliyor mu bilmiyoruz."
"Muhtemelen bilmiyor. Ne de olsa, Voldemort'un favorilerinden ikisi olan Lucius Malfoy ve Bellatrix Lestrange bilmiyorsa, bir casusa neden söyleyeceğini hayal bile edemiyorum. Kimse bir casusa güvenmez. Sonuçta, biri iki taraflı ajan olabiliyorsa, üç taraflı da oynayabilir."
"İkili oynamak demişken-" Sirius başladı.
Harry gözlerini devirdi. "EVET, Sirius, Snape'in gerçekten bizim tarafımızda olduğuna eminim. Bunu gerçekten bırakmalısın. Yirmi yıl boyunca kin taşımak hiç sağlıklı değil."
"Bunu ona anlatmaya çalış..." diye mırıldandı Sirius.
Harry diplomatik olarak, "Dürüst olmak gerekirse, onu on altı yaşındayken öldürmeye çalıştın ve bu onun için muhtemelen çok travmatik oldu" dedi. "Demek istediğim, Remus o gece Bağıran Baraka'da dönüştüğünde ben travma geçirdiğimi biliyorum ve beni öldürmeye çalışma şansı bile bulamamıştı. Bunun için teşekkürler bu arada."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Tanrım Yine Mi? (HP AU)
FantasíaHarry için her şey mükemmel gitmese de, arkadaşlarının çoğu hayatta kalmıştı, evlenmişti ve baba olmak üzereydi. Eğer Perde'den uzak durmuş olsaydı, geri dönüp her şeyi YENİDEN yapmak zorunda kalmayacaktı. (Sarah1281'in yazdığı 50 bölümlük hikayeni...