Draco aktif olarak Harry'yi okuldan attırmaya çalışmadığı ve Harry de Felsefe Taşı hakkında zaten bildiği şeyleri keşfetmek amacıyla etrafta dolaşmak için özel bir neden görmediğinden o gece oldukça huzurlu geçti. Tabii bu, Ron ve Hermione'ye, Dumbledore'un korkunç, acı verici bir ölümle karşılaşacaklarından bahsettiği üçüncü kattaki koridora gitme ihtiyacı hissettiğini açıklamayı zorlaştırabilirdi. Üstelik onları bu işe dahil etmesi gerektiğinden bile emin değildi. Geçen sefer başka şansı yoktu çünkü oradan tek başına geçebilecek durumda değildi ve arkadaşları Voldemort ve taş hakkında her şeyi biliyordu. Bu kez teknik olarak yasal bir yetişkindi ve on bir yaşındaki iki çocuğu Voldemort'la yüzleşmek için yanında sürüklemesi son derece sorumsuzca görünüyordu. Bir düşününce, Quirrell'in taşı aynadan almak için hiçbir şansı olmadığını düşünürsek, oraya gitmeye zahmet etmesine gerek var mıydı? Ama gitmezse, Quirrell ertesi yıl öğretmenlik yapmak için geri döner miydi? Herhangi bir öğretmen, hatta ele geçirilmiş biri bile, kendini beğenmiş Lockhart'tan daha iyi olsa da, Hortkuluk'u insanlara saldırırken Voldemort'un Hogwarts'ta olması muhtemelen çok kötü bir fikir olurdu. Hm. Bunu daha fazla düşünmesi gerekecekti.
Düşünceleri günlük postanın gelişiyle kesintiye uğradı. Daha spesifik olarak, her birinin kaldırması için altı baykuş gerektiren süpürge şeklindeki iki paket tarafından. Bir süpürge Gryffindor masasındaki Harry'ye, diğeri Slytherin'deki Draco'ya gitti. Harry, süpürgesini "şerefe" der gibi Malfoy'a kaldırdı ve aynı tepkiyi aldı.
Harry kartı çabucak taradı. "Profesör Mcgonagall'ın bu süpürge sopası şeklindeki paketi masada açmamam konusunda beni uyarması iyi bir şey. Ne de olsa, tam olarak süpürge şeklinde şekillendirilmiş bir nesne bir çok şey olabilir," diye mırıldandı Harry alaycı bir şekilde. "Ne, beni aptal falan mı sanıyor? Ya da daha doğrusu, herkesi mi?"
Ron ne hakkında konuştuğunu görmek için karta baktı. "Bir Nimbus 2000!"
Ron inledi. "Buna hiç dokunmadım bile."
En azından şimdi ona Noel'de ne alacağımı biliyorum, diye düşündü Harry kıvranarak. İlk seferinde bunu neden yapmayı düşünmediğini kısaca merak etti. Elbette, ilk yıllarda Hogwarts'ta kendi süpürgeleri olamazdı, ama zaten kimse bunu dinlemezdi. Ve eğer Ron hayır işini kabul etmekten şikâyet ederse, Harry almayı umduğu Weasley kazağından bahsedebilirdi. Ne de olsa Molly'nin ona göndermesinin sebebi Ron'un ona Harry'nin hediye beklemediğini söylemesiydi ve bu hayır işi değilse neydi? Umursadığından değil; İlk yıllarında, özellikle de hala Dursleylerdeyken, bir hayır işi için her şeyi yapardı.
Kahvaltıdan sonra Harry, Ron geride kalmayı ve bariz kayırmacılık konusunda Malfoy'la yüzleşmeyi seçtiği için (bu gerçekten Ron'un okulun kendisine kendi süpürgesini almasını dilediği anlamına geliyordu) ve Hermione tarafından köşeye sıkıştırıldığı için tek başına Ortak Odaya geri döndü. "Sanırım bunun kuralları çiğnediğin için bir ödül olduğunu düşünüyorsun?"
"Hayır, bunun Quidditch'te gülünç derecede iyi olduğum için bir ödül olduğunu düşünüyorum." Harry durakladı. "Çünkü ailem vahşice öldürüldü."
Hermione, "Bunun hakkında çok konuşuyorsun" dedi.
Harry sırıttı. "Evet, diğer herkes de öyle. Sadece ayak uydurmaya çalışıyorum."
"Hayatını riske attığın için ödüllendirildiğine hâlâ inanamıyorum!"
Harry başını salladı, ifadesi ciddiydi. "Biliyorum. Demek istediğim, beni böyle bir şey için asla okuldan atmazlardı, ama en azından birkaç puan kaybetmeli ve ceza almalıydım. Yaptığım şeyin umursamazca olduğunun farkındayım ama şunu anlamalısın ki Draco süpürgesini doğru şekilde tutamamasına rağmen ne yaptığını biliyor. Görünüşe göre ben bir dâhiyim, ancak o an bunu bilmenin bir yolu yoktu ama incinirsem bu benim hatam olurdu ve bunun sorumluluğunu üstlenirdim. Sanırım anlamadığım şey senin için neden bu kadar önemli olduğu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Tanrım Yine Mi? (HP AU)
FantasíaHarry için her şey mükemmel gitmese de, arkadaşlarının çoğu hayatta kalmıştı, evlenmişti ve baba olmak üzereydi. Eğer Perde'den uzak durmuş olsaydı, geri dönüp her şeyi YENİDEN yapmak zorunda kalmayacaktı. (Sarah1281'in yazdığı 50 bölümlük hikayeni...