"İşte buradasın evlat," dedi Vernon Enişte, yüzünde kötü bir sırıtışla. "Platform dokuz-platform on. Senin platformun ortada bir yerde olmalıydı, ama onu henüz inşa etmemişler, değil mi?"
Harry gözlerini devirdi. "Sen bir tür moronsun, bunu biliyor muydun? Ve hayır, bütün bu tanıkların önünde bir şey denemeni tavsiye etmem," dedi kayıtsızca, eniştesinin yüzünün morarmaya başlamasını izlerken. Onu dokuz ay boyunca görmeyeceğini düşünürsek, ona istediği her şeyi söyleyebileceğini düşündü. "Tabii ki platformun belli olmasını istemiyorlar; bu büyücü çocukları için bir tren ve büyücü eşyaları çok fazla dikkat çeker."
"O zaman nerede, evlat?" Vernon tükürdü.
"Geçitten geçip gidiyorsun. Tuğla bir duvar gibi göründüğünü biliyorum ama seni temin ederim öyle değil. Bu nasıl mümkün olabilir diye mi soruyorsun? SİHİRLE. Hatta istersen benimle gelip kendin de görebilirsin," diye önerdi Harry.
Vernon Enişte Harry'ye saldıracakmış gibi görünüyordu, ama Harry yirmi adım ötede duran yerel polis memurunu başıyla işaret etti ve Vernon Enişte isteksizce geri çekildi. "Bunu ödeyeceksin, evlat," diye fısıldadı tehditkâr bir sesle ve sonra arabasına doğru yürüdü. Arabayla uzaklaşırlarken Harry, Dudley ile Petunia Teyze'nin güldüklerini gördü; belli ki eniştesi çarpışma hakkında yalan söylemişti.
Harry eniştesini kızdırmanın muhtemelen en iyi plan olmadığının tamamen farkındaydı, ama Vernon Dursely gibilerden yüz kat daha korkutucu insanlara karşı durmuştu ve bu yüzden gerçekten on bir yaşındayken olduğu gibi sinecek değildi. Harry eniştesiyle ilişkilerini düzeltme şansını bir kenara bırakabilirdi, ama ailesinin geri kalanı farklı bir hikâyeydi.
Petunia Teyzesi'nin bir zamanlar kız kardeşini sevdiğini, Harry'nin varlığının ailesinin güvenliği açısından ne anlama geleceğinden korktuğunu ve Lily her zaman gözde olduğu için onu kıskandığını biliyordu. On beş yıldan fazla süren küskünlüğün üstesinden gelmek zor olacaktı ama Harry yazdan ve yapacak hiçbir şeyi olmamasından her zaman nefret etmişti, o yüzden bunu deneyebilirdi. Dudley, Harry'nin peşine düşebileceği bir başka yoldu. Gerçi şu anda şımarık bir kabadayıdan biraz fazlasıydı, ama Ruh Emici olayından sonra Harry'yi kabullenmeye başlamıştı. Dudley ile uzlaşmayı nasıl hızlandırabileceğinden pek emin değildi, ama üstünde düşünmeye değerdi. Bunun Privet Drive'daki hayatını daha huzurlu hale getireceği kesindi.
"-Muggle'larla dolu, tabii ki-"
Harry, Bayan Weasley'nin sesini duyunca aniden başını kaldırdı. Hemen arkalarından koştu.
"Platform numarası kaçtı?" Molly sordu. Harry bir an, Tanrı bilir kaç yıldır bu işi yapmasına rağmen platform numarasını nasıl unutabildiğini merak etti.
"Dokuz ve üç çeyrek!" Ginny seslendi. "Anne, gidemez miyim..." Harry sırıtmaktan kendini alamadı. Şu anda onun için romantik düşünceler besleyemeyeceği kadar küçük olsa da, kız hâlâ sevimli bir çocuktu.
Ron hariç tüm Hogwartslı Weasley'ler geçtikten sonra Harry onlara yaklaştı.
"Affedersiniz," dedi Harry.
"Merhaba canım. Hogwarts'a ilk gelişin mi? Ron da yeni," dedi Molly nazikçe.
Harry Ron'a dönmeden önce, "Evet," diye başını salladı. "Merhaba, benim adım Harry Potter."
Tahmin ettiği gibi, tepki hemen geldi. Ron'un gözleri hemen Harry'nin alnına kaydı ve Ginny ciyaklamaya başladı. En azından bu şekilde, onu göremediği için şikâyet etmeyecekti kız, gerçi hayatının aşkının bir fan-girl gibi davranmasını izlemek biraz sinir bozucuydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Tanrım Yine Mi? (HP AU)
FantasíaHarry için her şey mükemmel gitmese de, arkadaşlarının çoğu hayatta kalmıştı, evlenmişti ve baba olmak üzereydi. Eğer Perde'den uzak durmuş olsaydı, geri dönüp her şeyi YENİDEN yapmak zorunda kalmayacaktı. (Sarah1281'in yazdığı 50 bölümlük hikayeni...