Tatil için çok fazla insan kalmıyordu, ama kesinlikle ikinci yılında kalanlardan daha fazlaydı. Harry, altıncı ya da yedinci sınıf gibi görünen güzel sarışın bir cadının yanında oturmayı seçti.
"Merhaba," diye selamladı Harry. "Burada oturmamızın bir sakıncası var mı?"
"Selams, Harry," diye selamladı. "Ve hayır, umursamıyorum."
Harry dondu. Ona hiç benzemiyordu, ama sesi çok tanıdık geliyordu ve ünlü selamlamasını kullanmıştı. "Tonks?" belirsiz bir şekilde sordu.
Başını ona doğru eğdi. "Seni tanıyor muyum?"
"Tam olarak değil," diye itiraf etti Harry. "Ama Azkaban'dan kaçtıktan sonra vaftiz babamın aile üyelerini araştırmayı kendime görev belledim."
"Aile üyelerini mi?" diye sordu Fred, Tonks'a bakarak.
"Vaftiz baban mı?" Tonks tekrarladı, Harry'ye baktı.
Harry başını salladı. "Evet, vaftiz babam Sirius Black'den başkası değil. Sen onun kuzenisin, değil mi?"
"Annem öyle," diye açıkladı Tonks. "Bu yüzden buradayım. Akraba olduğum çok sayıda Azkabanlı mahkum göz önüne alındığında, annemin her zaman Ölüm Yiyen akrabalarımdan birinin Azkaban'dan kaçtığında Hogwarts'ta güvenli bir yerde kalmam gerektiği politikası olmuştur. Söylemeye gerek yok, bunu ilk kez uygulamaya koymak zorunda kaldık."
"Sirius Black'le AKRABALIĞIN mı var?" diye sordu Ron çarpılmış gibi.
Tonks ona eleştirerek baktı. "Sen bir Weasley'sin, değil mi?" Ron başını salladığında devam etti, "Sen de öylesin, ama çok yakından değil."
Ron bayılacakmış gibi görünüyordu.
Harry sırıtarak, "Tabii ki, Sirius ile Draco'yla olduğun kadar yakın akraba değilsin," diye ekledi.
Ron sızlandı.
"Benim hakkımda ne biliyorsun?" Harry, bu sefer diğer evlerin onun hakkında ne düşündüğünü merak ederek sordu.
Tonks homurdandı. "Lütfen, herkes seni tanıyor."
"Ama benim hakkımda ne diyorlar?" Harry baskıladı.
"Ölmek istediğini söylüyorlar," dedi Tonks neşeyle. "Sıkıldığın için yetişkin bir trolün peşinden gittiğin doğru mu?"
"Şey, sayılır," dedi Harry ürkekçe. "Ama soran olursa, Sirius'un kaçmasından o kadar perişan oldum ki net düşünemedim."
"Şahsen, bence sen sadece delisin," dedi Tonks.
Harry başını salladı. "Bu da işe yarıyor. Sadece Gelecek Postası'na söyleme. Burada işler gayet iyi, istediğim her şeyi yapabiliyor ya da söyleyebiliyorum çünkü herkes alnımı putlaştırıyor gibi görünüyor ve hiçbir şey için bundan ödün vermek istemem."
"Söz veriyorum," diye güldü Tonks.
"Yani yedinci sınıfsın?" diye sordu Percy.
"Evet," diye onayladı Tonks. "Ben bir Hufflepuff'ım."
"Bana S.B.D'ler (Sıradan Büyücülük Düzeyi) hakkında her şeyi anlatabilirsin!" Percy heyecanla söyledi.
"İşte yine başladı" diye içini çekti Fred.
George, "Bunu, daha önce sınava girmiş biriyle konuştuğunda yapıyor" diye itiraf etti.
Tonks, "S.B.D haftası hayatımın en kötü haftasıydı" dedi.
İkizler bakıştı.
"Biliyorsun, alabileceğimiz tüm yardımı kullanabiliriz..." diye başladı George.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Tanrım Yine Mi? (HP AU)
FantasiHarry için her şey mükemmel gitmese de, arkadaşlarının çoğu hayatta kalmıştı, evlenmişti ve baba olmak üzereydi. Eğer Perde'den uzak durmuş olsaydı, geri dönüp her şeyi YENİDEN yapmak zorunda kalmayacaktı. (Sarah1281'in yazdığı 50 bölümlük hikayeni...