Viktor Krum, Durmstrang heyetinin geri kalanı ve Beauxbatons temsilcileriyle birlikte geldiğinde, ona hemen ünlü muamelesi yapıldı. Kuralların aslında kendisi için geçerli olmadığına inanan ve diğer çocuğa biraz sempati duyan Harry, Slytherin masasına doğru ilerledi ve onun karşısına oturdu.
"Kendimi tanıtırdım, ama bu muhtemelen senin kendini tanıtman kadar anlamsız olurdu, çünkü yara izim aslında bir isimlik görevi görüyor," diye selamladı Harry.
"Harry Potter?" Krum sordu.
"Gördün mü?" Harry gülümsedi. "Tanışmaya gerek yok."
"Ya da bir davete," diye homurdandı Draco. "Git başımdan Potter, beni Quidditch kahramanıyla konuşurken gören Sansar'ın yüzündeki ifade hoşuma gidiyordu."
"Sadece sen olsaydın ne kadar kötü olurdu ama burada bile olmamam gerekirken herhangi bir yere gelmiş olmam onu iki kat daha fazla kızdırmalı," dedi Harry. "Özellikle de beni kolayca takip edebileceğini, ama bundan kurtulacak kadar harika olduğunu düşünmediğini göz önüne alırsak."
"Çünkü öyle değil," diye cevap verdi Draco.
"Neden buradasın?" Krum kendini tekrar konuşmaya dahil ederek sordu.
"Hogwarts ünlülere karşı son derece savunmasız," diye sır verdi Harry. "İki yıl önce Profesör Lockhart ve son üç yıldır ben buna iyi birer örneğiz. Bununla başa çıkmanın en iyi yolunun Aşk İksirine karşı bir panzehir taşımak, mühürlü olmayan ya da başkalarının da yemediği hiçbir şeyi tüketmemek - Büyük Salon'daki yiyecekler gibi - ve fangirl'leri görmezden gelmenin bir anlamı olmadığını, çünkü bunun onları uzaklaştırmayacağı gibi, sizi daha gizemli ve onları da 'sizi kazanmaya' daha kararlı göstereceğini öğrendim."
Krum biraz şaşkın görünerek, "Anlıyorum," dedi. Belli ki Durmstrang'ın Hogwarts'taki gibi bir hayran kız sorunu yoktu. Ya da bu konuda fanboy sorunu. "Aşk İksiri burada gerçekten böyle bir sorun mu?"
"Henüz o kadar değil," diye itiraf etti Harry. "Ama birkaç yıl sonra, senin yaşına geldiğimde... burada, her zaman bir yedek taşırım."
"Teşekkür ederim," dedi Krum, Harry'nin uzattığı şişeyi kabul ederek. "Başka bir tavsiyen var mı?"
Harry bir an düşündü. "İnsanlar senden imza almak için yalvaracak. Sana tavsiyem, muhtemelen Quidditch kıyafetleri içinde çekilmiş bir fotoğrafının bir sürü kopyasını çıkarman ve hepsini imzalaman. Sonra bunları yanında taşı ki etrafın imza isteyen kalabalıklarla çevrildiğinde seni çok fazla yavaşlatmasınlar. Ve eğer biraz para kazanmak istiyorsan, onları vermek yerine satabilirsin. Öğrenciler de buna pek aldırmayacaktır, çünkü bunun için para ödemek zorunda olmaları onu daha da değerli kılıyor."
Draco, "Harry'nin kadın kılığındaki imzalı posterlerini sattığım zamanki gibi" diye ekledi
Krum biraz şaşkın görünüyordu, kadın kılığında'nın ne olduğunu (ya da en azından İngilizce karşılığını) bilmediğinden mi, yoksa Draco'nun elinde neden böyle bir şey olduğunu anlamadığından mı, Harry emin değildi.
"O bir Böcürt'tü," dedi hemen. "Ve ismimin ticari markasını aldığım için, bunları iznim olmadan sattığın için seni dava edebileceğimi düşündüm."
"Ah, ama o zamana kadar kârdan pay aldığını fark etmiştin," diye belirtti Draco. "Ve endişelenmen gereken bir turnuva varken elinde başka bir dava olmasını GERÇEKTEN istiyor musun?"
"Sanırım istemem..." Harry isteksizce kabul etti.
"Üçbüyücü Turnuvası'na katılmayı mı planlıyorsun?" Krum şaşırarak sordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ah Tanrım Yine Mi? (HP AU)
FantasíaHarry için her şey mükemmel gitmese de, arkadaşlarının çoğu hayatta kalmıştı, evlenmişti ve baba olmak üzereydi. Eğer Perde'den uzak durmuş olsaydı, geri dönüp her şeyi YENİDEN yapmak zorunda kalmayacaktı. (Sarah1281'in yazdığı 50 bölümlük hikayeni...