-Ada'dan-
Televizyon karşısında çikolatamı yerken yanağıma gelen öpücükle irkildim. Arkamı döndüğümde abimin geldiğini anladım.
''Hoşgeldin.''
''Hoşbulduk'' gibi kısa bir konuşmadan sonra yaklaşık olarak 10 dakika sonra telefonuma mesaj gelmişti. İlk mesaj sesiyle bakmadım. Yine eski okulumdan mesaj atmışlardır diye 2 tane daha üst üste gelince açtım telefonumu 'Kardeşlik.' diye bir gruptan mesaj gelmişti. 'Bu ne grubu?' diye geçirdim içimden. Ardından konuşmalara baktım.
Yağmur ''Nerelerdesiniz?''
Sahra ''Koltuktayım.''
Bunlar kimdi be? Ne zaman girdim ben bu gruba?
Beren ''Bursa bavulumun üstündeyim.''
Bursa mı? Hatırladım. Bizim kızlar bunlar Bursa için söz vermiştik. Üniversite de puanımızı Bursa'ya tutturacağız diye. Ama bir o kadar da şüphelenmiştim. Ya unutmuşlarsa? Ya onun için gelmiyorsa? Ardından mesaj yazmaya koyuldum.
''Bursa mı ? Bursa'ya mı gelicen? Tatil için mi gelicen ? Yoksa sözümüz için mi ?''
diye yazdım. Mesaj beklerken abime baktım.
''Niye sırıtıyorsun?''
''Hiç öylesine.'' diye aptalca bir cevap verdikten sonra mesaj geldi.
Beren "Evet dört tarafı denizlerle kaplı kara parçası bursaya okumak için sözümüzü yerine getirmek için geliyorum."
Mesajını alınca istemsizce içimde bir buruk oluştu. Neden bilmiyorum ama çok özledim onları. Sanal arkadaşları önceden hiç sevmezdim. Çok pişman oldum şimdi. Böyle bir arkadaş grubuna girdiğim için çok şanslıydım. Hilal ile 1 sene fazladan tanışıyorduk. Ben ve Hilal grubun eskilerindendik. O kadar eski değil 1.5 sene eskiydik. Çok değil biliyorum. Ama Hilal ve Sahra'yı kendime yakın buluyordum. Üniversite sınavına girmeden önce Beren ile çok yakındık. Hepsiyle yakındım ama onunla son zamanlar aramız iyiydi. Çok iyiydi.
"Seni seviyorum Bursa da tek olmayacağım sonunda." diye yazdım ardından; "Peki Sahra, Yağmur, Asi, Hilal, Başak sizler nereyi kazandınız ?" mesajını attım.
Bu mesajı attıktan sonra yatmakta olduğum koltuktan kalkıp oturur poziyonda durdum. Heycanlanmıştım. Mesajlar üst üste gelmeye başladı.
Sahra ''Hazır mısınız? Bende Bursaya geliyorummm.''
Yağmur ''Kambersiz düğün olur mu hiç? Beni de yazın Bursa yolcusu diye.''
Asi ''Aheyy Aheyy Aheyy. Bende varım Bursa da.''
Hilal "Kızılsız Bursa'ya Bursa demem ben. Ben de varım.''
Başak "Yaa saçmalama Bursa bensiz asla yapamazsın .s.s.s "
Hala inanamıyordum. Sanki rüya gibi. Ve ben o rüyadan hiç uyanmak istemiyordum. Uyumak istiyordum. Ömrümün sonuna kadar. Allah'ım eğer bu bir rüya ise uyanmayayım. Hiç...
''Bursa biletimi aldın değil mi?''
"Aldım. Ama uçak ile değil.''
''Ne ile?''
"Gemi."
"Çok teşekkür ederim." diyerek sarıldım abime. İnternetten benden daha fazla anlıyordu abim. O yüzden hep ona bırakırdım. Gemi ile biraz zor olacaktı. Gemi otobüs derken yorulacaktım. Ama abim de benimle gelecekti. Abim ve karısı. Annemler ile aram kötü olduğu için abim beni yanına aldı. Yengem ile abla kardeş gibiyiz. Çok iyi anlaşırız. Abinlerde mi Bursaya taşınacak? diye sorduğunuzun farkındayım. Hayır, abimler tatil için gelecekler benimle.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Kardeşliği ✌
JugendliteraturBirbirlerinden bir yılı aşkın süredir haber almayan 7 sanal arkadaş.... Verilen bir Bursa sözü... Arkada bırakılan iyi-kötü 7 aile... - Hiç bilmedikleri bir şehirde 5 yıl önce bir sosyal paylaşım sitesinden tanışan 7 sanal dost ne tür zorluklar yaş...