-Hilal'den-
Sahra gittikten sonra bizde Ada ile filmi kaldığımız yerden izlemeye devam ettik. Bir sürü abur cubur almıştık ama her zamanki gibi film başlamadan hepsi bitmişti . Bir anda aklıma gelen şeyle kahkahalara boğuldum tabi bu sırada Ada kola ve çayı karıştırmış afiyetle içen biri görmüş gibi bana bakıyordu Hoş bu yapmadığım şey değildi fakat sonu hiç güzel bitmemişti. Midem yıkanmıştı.
"Hilal iyimisin kuzum? "
" Ahaha iyiyim Ada'm aklıma bişey gekdi ona gülüyorum. "
" Ulan salak bana da söylesene ne mal gibi tek başına gülüyorsun."
Kahkahalarımı bastırmak için derin bir nefes alıp "Ada hatırlıyor musun? hani sen bir film izlerken ben onu öncesinde izlemiş isem sana bir sürü spoi verirdim sen kızmaya başlayınca daha büyük spoiler verirdim o geldi aklıma ya"
"Hatırlıyorum öküz senin yüzünden kaç tane filmi izlemekten vazgeçmiştim."deyip yanında bulunan küçük koltuğun yastığını bana fırlattı Ona karşılık verirdim fakat hala kahkaha atıyordum.İlk başta bana kızgın şekilde bakan Ada şuanda benle kahkaha atıyordu. Daha üst kattan bizim sesimizi duyan Fidan teyze yavaş adımlarla aşağıya yani bizim olduğumuz yere inerken
"Neye gülüyorsunuz böyle kızlar?"
"Bi şey yok teyzelerin gülü eski birşey geldi aklımıza. "dedi Ada. Konuşma bittiğinde Fidan teyze ancak merdivenleri inebilmişti.Onda da nefes nefese kalmıştı. Fidan teyze Ada'nın öz teyzesiydi.80li yaşlarında olan tonton bir teyzeydi. Kocasını 5 sene önce kaybetmişti. Bu ev ise ona kocasından kalmıştı. Ada zaten burda kalacaktı. Tabii biz bir ev bulup hepimiz oraya yerleşene kadar. Fidan teyze benim kalacak yerim olmadığının duyduğunda 2 side ısrar etmişti orda kalmam için bende kabul etmiştim.Saat'e baktığımda 12'ye yaklaşıyordu. Eyvah! Bizim cadı ve babamı aramadım.
"Adaaaa!!!"
"Hilal salak mısın ulan yanındaki kanepe deyim ne bağırıyorsun"
"Haa şey telefonum nerede benim biliyor musun? "
" Kör gözlü şuraya bak. "deyip koltuğun kol koyma yerini gösterdi.
" Haa dur kanka ben şu bizimkileri arayayım. "
" Hoparlörü aç kızım İkbal ile konuşacağım."Kafa sallayıp İkbali aradım. Çalıyor çalıyor... İlk Ada konuşacak bakalım tanıyacakmı?
"Aloo. "
" Aloo? Siz kimsiniz ve ablamın telefonu sizde ne arıyor?"
"Beni tanımadın mı? Alındım. "
" Ada ablaa! "Keşke kulaklarımı tıkasaydım. Civciv misin sen o nasıl bağırış.
" Eveeet buyrun benim."
"Nasılsın Ada abla? "
" Çok mutluyum iyiyim kız ben asıl sen nasılsın ablan da buraya geldi ne yapıcan bence git onun odasına kap. "
Ben ise sadece onların konuşmalarını dinleyerek gülüyorum.
" Kaptım zaten kaçar mı benden? " Ne odamı almış mıydı cadıı.
" Cadıı. "
" Sen sus ben Ada abla ile konuşuyorum. "
" Ayy yesinler Ada ablasını al konuş. "
" Ada abla kendine iyi bak benim yatmam lazım iyi geceler. "Ada tam iyi geceler derken ben atlayıp babamı veer diye bağırdım. Telefon babama geçtiğinde telefonu alıp konuşmaya başladım.
" Napıyorsun baba? "
" Oturuyoruz kızım. Siz nasılsınız nerede kalıyorsun? "
" Sakin baba soru yağmuruna tuttun şemsiye açacağım şimdi. "
" Merak ediyorum kızımı suç mu?
"Suç değil babacım. Bizde Ada ile oturuyoruz ve Ada'nın teyzesinde kalıyoruz ama en kısa zamanda bir ev tutup 7 miz birlikte kalmaya başlayacağız. "
" Anladım. Tamam kızım kendinde iyi bak görüşürüz. "
" Görüşürüz. " deyip telefonu kapattım.İlk evlendiği zaman babam bizden çok soğumuştu ama şimdi aramız iyi idi çok şükür. Saatin geç olduğunu fark edip yataklara geçtik.
Ada dikkatlice bana bakıyordu ne yaptığını anlamamıştım açıkcası.Bende onu incelemeye başladım o an anladım onu onları şebekliklerini küfürlerini kısacası her şeylerini özlediğimi.
"Bu bir sene içinde ben seni sizi şebekliklerini küfürlerinizi çok özledim be" diyip bir sigara yaktım. Aşırı bağımlısı değildim ama içerdim işte. Sigaramdan çektiğim nefesi salarken Ada konuşmaya başladı.
"Hilal... Hani ben sana bir söz vermiştim hatırladınmı? 8.sınıftaydık o zamanlar seni yanıma alıcam demiştim. Pek yanıma almak gibi olmadı ama.."Gözlerim dolmuştu ağladı ağlayacaktım.
"Yaa çok seviyorum bee." diyip boynuna atladım Ada'nın tutamadım kendimi ne yapayım özlemişim. Özlemişim diyorum da bu yüzyüze ilk görüşememiz sadece arada kamera açıyorduk internet üzerinden o kadar onu da yapmayalı bir seneye aşkın zaman olmuştu açıkcası. Ada'da bir dal sigara yakıp içeme başladı. Saat geç olmuştu ama biz konuşmaya devam ediyorduk. Ne olacaktı en fazla geç kalkacaktık. Ada ile uzuun uzuun konuştuk dertleştik bu konuşmada bazen ağladık ağladıktan iki dakika sonra kahkaha attık. Eskilerden komik anlardan mutsuz anlardan konuşmadığımız zaman yaşadığımız olaylardan ve daha bir sürü olaydan konuştuk. En son saate baktığımızda saat gece 3'ü geçmişti. Artık yatmalıydık yoksa yarın kızlar ile buluşmayacaktık. Yatma düzeni hakkında hiç konuşmamıştık ama benim her zaman yapmak istediğim birşey vardı.
"Ada beraber yatalım mı? Samimi olduğumuzdan beri en çok istediğim şeylerden biri bu. "deyip Ada'nın cevabını bekledim.
" Kalp kalbe karşı be gülüm bende onu diyecektim şimdi. "
" Tamam hadi açalım şu yatağı da yatalım bir an önce "dedim heyecanla. Beraber yatağı açmaya başladık. Bu arada kalp kalbe karşı derler sende üzülürmü ay bile çeker gider geceyi düşündünmüü diye şarkı geberiyorum ağzımda. Ne yapayım Ada öyle dedikten sonra bu şarkı geldi aklıma. Yorgun olduğumuz için hemen uyuduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sanal Kardeşliği ✌
Подростковая литератураBirbirlerinden bir yılı aşkın süredir haber almayan 7 sanal arkadaş.... Verilen bir Bursa sözü... Arkada bırakılan iyi-kötü 7 aile... - Hiç bilmedikleri bir şehirde 5 yıl önce bir sosyal paylaşım sitesinden tanışan 7 sanal dost ne tür zorluklar yaş...