4

49 25 96
                                    

Beliz Altınay'dan

Will'in ailesi beni yemeğe davet etmişti. Ben arkadaşlarıyla tanışabilmek için onunla yemeğe çıkmak istemişken şimdi ailesiyle tanışacaktım. Ben yurda geldikten sonra yemeğin bu cumartesi akşamı olacağını yazmıştı. Yani iki gün sonraydı ve bu çok erkendi...

Yemek sırasında ailesinden de bahsetmişti. İki abisi ve abisinin eşi gelecekmiş. Aslında Amerika'da yaşadıkları için sürekli gelemiyorlarmış. 

Amerika'da yaşadıklarını duyunca onlara olan ilgim artmıştı. Amerika benim kimseye bahsedemediğim gizli aşkımdı. 

Türkiye ile arasındaki mesafe çok fazla olduğundan Erasmus başvurumda lafını bile edememiştim. Ancak bir gün orada yaşamayı çok istiyordum. San Francisco, Washington, Miami, Boston, Las Vegas, New York... Hepsi beni ayrı ayrı büyülüyordu. 

Amerika hayalimi bir kenara bırakıp makyajımı çıkartmak için banyoya gittim. En azından mesleğim sayesinde düzenli olarak Amerika'ya gidebileceğim diye düşündüm. 

Makyajımı çıkarttıktan sonra duşa girdim. Sonra da yatağıma yattım ancak bir türlü uyuyamadım. Aklımdan bugün yaşananları döndürüp durdum. Sonunda da aklım yine ve yeniden Luke'a kaydı. Belki de o psikolojik kural doğruydu. Belki de sürekli onu düşünmemin sebebi onun da beni düşünmesiydi. 

*************************************

Ertesi sabah saçma bir enerjiyle uyanmıştım. Bugün çok fazla dersim yoktu. Münih'i biraz daha gezmek istiyordum. Dolabımın tüm kapaklarını açıp bir süre bakındım. Giyecek hiçbir şeyim yoktu. Kesinlikle yakın bir zamanda alışverişe çıkmalıydım. 

Bugün etek giymek istemediğim için pantolonlarıma yöneldim. Kot rengi bir jean çıkarttım. Üstüne de mavi bir atlet-hırka takımı uydurdum. 

Yüzüme bir şeyler sürdükten sonra ayakkabılarımı giyip çantamı aldım ve kahvaltı yapmadan yurttan ayrıldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yüzüme bir şeyler sürdükten sonra ayakkabılarımı giyip çantamı aldım ve kahvaltı yapmadan yurttan ayrıldım. Şu an canım hiçbir şey yemek istemiyordu. 

Müzik dinleyerek kampüse kadar geldim. Sınıfıma girdiğimde kulaklığı çıkartıp çantama koydum. Sosyal medyada gezinecek kadar vaktim kalmıştı. İnstagram hesabıma girdiğimde Will'in beni takip etmeye başladığını gördüm. Ben de hemen ona takip isteği gönderdim. Ayrıca tüm gönderilerimi de beğenmişti. 

Hoca gelene kadar Türkiye'deki arkadaşlarımın neler yaptığına baktım. Herkes ayrı kafadaydı. Evlenenler, kedi sahiplenenler, alkol alanlar, müzmin bekar takılanlar, ona buna giderli sözler yazanlar ve çok daha fazlası vardı. 

Hoca gelince telefonu sessize alıp çantama attım. Sadece derse konsantre olmam gerekiyordu. 

******************************************

Ders bitiminde temiz hava almak için bahçeye çıktım. Üniversitenin en zor kısmı blok derslerdi. Üçüncü sınıf olmama rağmen alışamıyordum. Banklardan birine oturup bol ağaçlı bahçemizi izlemeye başladım. 

SON BİLET +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin