Merhabalar
Ben ve yeni kitabıma hoşgeldiniz
Kitaplarımı final verdirmeden kitap yazmamın hoş olmadığını biliyorum fakat yazmaya başladığımdan beri yeni yılda okunacak bir kitap yazma isteğine sahibim.
Tabiki bu kitap yeni yılda yayınlanmıyor çünkü 30 Aralık tarihinde final verecek.
Ve bu da kitabımın giriş bölümü
Hepinizden bol bol oy ve yorum bekliyorum, oylarınızın hepsi Noel babaya bir kurabiye olsun:)
Umarım beğenirsiniz ben yazarken çok eğlendim.
Medyadaki şarkı isteğe bağlı açılabilir.
(Ariana Grande-Santa Tell Me)<>
30 ARALIK YAZARIN AĞZINDAN
Yeni yıl ağacının altı hediyelerle dolu, sokaklar yere beyaz bir örtü gibi serilmiş kar taneleriyle kaplıydı.
Şöminede yanan ateş salonu ısıtıyor, televizyonda oynayan televizyon programı insanları güldürüyordu.
Evin içerisi samimiyet doluydu, kolunu ikizinin omzuna atmış Aras ikizini belinden kavrayıp kendisine çekti.
Aris kafasını Aras'a yaslarken onu takmadan televizyonu izlemeye devam etmişti.
Yeni yıla bir gün kalmıştı, ikizlerin tüm akrabaları ve yakın arkadaşları yarın yeni yılı onlarda kutlamak için evlerine geleceklerdi.
İkizlerin anneleri(üvey) mutfakta gelecek misafirler için bir şeyler hazırlıyor, ikizlerin babaları(üvey) onlarla birlikte oturmuş televizyon programını izliyordu.
Televizyonda görünen yeni yarışmacı kendisini tanıttığında Aris gözlerini televizyondan ayırmadan konuştu.
"Bence kazanamayacak"dediğinde babası(üvey) da ikizi de ona cevap vermemiş ikizi Aras anlına bir öpücük kondurmuştu.
Televizyondan gözünü bir anda çeken babaları(üvey) ikizlere döndü.
"Ekstra soru çözümü yaptınız mı?"diye sordu aniden.
Evlerinde sevginin olduğu gibi disiplinde vardı. Anneleri (üvey) ve babaları(üvey) onların en iyi şekilde yetişmesini istiyorlardı.
Aras her zamanki gibi susarken Aris cevap vermişti.
"Yaptık baba. Ben ekstra matematik sorusu çözdüm, Aras Fizik çözüp biraz Kimya'ya baktı"dedi.
İkiside hiçbir şey çözmemişti, yalandı. Babaları(üvey) tatmin olduktan sonra kafasını sallayarak önüne dönmüş ve televizyon programını izlemeye devam etmişti.
"ARİS EVA!"diye bağıran annelerinin(üvey) sesi duyuldu bu kez. Mutfaktan Aris Eva'ya bağırıyordu.
Aris Eva oflayarak ayağa kalktığında mutfağa yürüdü. Mutfaktan içeri girdiğinde fırına bakan annesi(üvey) ile göz göze gelmişti.
"Kızım şu kurabiyeleri yirmi beş dakika sonra fırından çıkar tamam mı? Ben misafir odasını temizleyeceğim"dediğinde Aris Eva kafasını salladı.
"Tamam anne"diyerek salona döndüğünde Aras'ın yanında yerini alırken telefonundan annesinin(üvey) dediği zamana alarm kurmayı unutmamıştı.
Televizyon programı son yarışmacının elenmesiyle sonlanırken alarm çaldı. Aris ayağa kalkarak mutfağa girdi ve fırına eğildi.
YOU ARE READING
YENİ YIL AĞACI
Teen FictionYeni yıl ağacında iki aynı hediye kutusu vardı. Kutuların içindeki her şey aynı ve gönderilen kişiler benzerdi. Kutular ikizlere gelmişti. Kutunun içindeki notu okuduklarında ikiside kaşlarını çattı. Bu notun anlamı neydi, kim göndermişti ve ne saçm...