Merhabalarrrr
Yeni bölüme hoşgeldinizzz
Oylarınızı ve yorumlarınızı benden esirgemeyin lütfen
Umarım beğenirsiniz
Ben yazarken çok eğlendim
İyi okumalar
Medyadaki şarkı isteğe bağlı açılabilir
(Mariah Carey-All I want for christmas ıs you)<>
1 OCAK ARİS EVA ERDEN(BAYSAL)'DEN
Hava soğuk, karlarla kaplı bahçe kahkahalarımız nedeniyle gürültülüydü. Yan yana yaptığım ufak kardan adamlara baktım. Hepsi farklı hareketler yaptıklarından farklı yüz ifadelerine sahiplerdi.
İçlerinden birisinin ona atılan kar topu ile bozulmasını izledim, anında kar topunu atan kişiye dönmüştüm. Bu kişi Onur'du. Ona döndüğümde gülümsemiş ve bana yaptığından memnun olduğunu gösteren bir yüz ifadesiyle bakmıştı.
"Savaş mı istiyorsun?"diye sordum eğilip bozulan kardan adamımın parçalarını elimin içine hapis ederken. Doğrulduğumda elime aldığım kardan adamımın kafasını Onur'un sırtına fırlatmıştım.
Herkes bizim başlattığımız kar topu savaşına ayak uydururken koşarak Aras'a doğru uzandım, elimdeki kar topunu açık kalmış ensesine fırlatmıştım. Tam kaçacağım sırada beni omzuna alması beklenmedikti.
"ARASSSS"diye bağırdım onun omzunda çırpınırken. "BIRAKSANA BE"diye bağırdığımda herkesin kahkahasını duymama rağmen onlara kulak vermedim. Aras konuşmazken sinirle soludum, "Bırakmıyor musun?"dedim kendi kendime. Ağzının içinde cıkladığını 'tch tch tch' şeklinde işittiğimde hırsla konuştum.
"BUNU SEN İSTEDİN İKİZ"diyerek kollarımı boynuma doladığımda nefesi kısa süreli kesilirken birlikte karların arasına düşmüştük. Ağzımdan kaçan kıkırtıya engel olamadım, Aras bana sinirli şekilde bakıyordu çünkü her yeri benim yüzümden kar içindeydi. Kulakları bile.
yaz_İlk3m-@e_vaaris @a_taaras Salaklar skksks
Koşarak Ömer'in arkasına geçtiğimde saçlarıma giren kar tanelerini silkeledim, bir çoğu eridiği için saçım ıslaktı.
Babamın bağırmasıyla ona döndük, annemin içeri girmemizi istediğini bağırıyordu. İklim onu onaylarken mecburi eve yürüdük. "ARAS SENİN YÜZÜNDEN DONUMA KADAR ISLANDIM"dediğimde konuşmak yerine omuz silkmişti, bir kere konuşsaydı ölürdü zaten.
Pembenin bir tonu olan botlarımı, siyah montumu ve ıslanmış kırmızı aynı zaman ren geyikli çoraplarımı çıkarttım önce. Kapıda dikilen annem evin ıslanmayacağından emin olunca bizi eve sokmuştu.
Önce İklim, İlkem, Onur ve Ömer yıkanmıştı. Onlar yarın okul olduğu için evlerine giderken banyodan çıktım. Saç havlusuna sardığım saçlarıma saç kurutma makinesi tuttum. Normalde kendi kendilerine kurumalarını beklerdim fakat hava en soğuk olduğu mevsimdeydi.
YOU ARE READING
YENİ YIL AĞACI
Fiksi RemajaYeni yıl ağacında iki aynı hediye kutusu vardı. Kutuların içindeki her şey aynı ve gönderilen kişiler benzerdi. Kutular ikizlere gelmişti. Kutunun içindeki notu okuduklarında ikiside kaşlarını çattı. Bu notun anlamı neydi, kim göndermişti ve ne saçm...