Merhabalarrrr
Yeni bölüme hoşgeldinizzz
Oylarınızı ve yorumlarınızı benden esirgemeyin lütfen
Umarım beğenirsiniz
Ben yazarken çok eğlendim
İyi okumalar
Medyadaki şarkı isteğe bağlı açılabilir
(Wham-Last Christmas)<>
ARAS ATA ERDEN(BAYSAL)'DEN
Yılın son gününün öğle saatleri yeni bitmişti, gelecek akrabalarımızı ve yakın arkadaşlarımızı bekliyorken ikizim Aris'e döndüm. Kendi parasını biriktirmek için yaptığı çevirmenlik işleri ile uğraşıyordu.
Bilgisayarının önünde oturan Aris'ten başımı çevirdiğimde çözdüğüm testin son sorusunu işaretleyip yerimden kalkmıştım. Soruları kontrol ettiğimde yanlışlarımın hiç olmayışı beni keyiflendirmişti.
Çalan zil sesini duyduğumda giydiğim beyaz gömleğin yakasını düzelttim, becerememiş olmalıydımki bordo tonlarında mini bir elbisenin içerisinde olan Aris bana eğilip gömleğimin yakalarını düzeltmişti. Çok güzel olmuştu. Bu da beni kıskandırmıştı, neyseki ev içinde yeni yılı kutlayacaktık.
Aris'in elbisesi
(Tarzınıza uymuyorsa farklı bir şey düşünebilirsiniz)
Yanağıma konan ufak öpücükle düşüncelerden sıyrılıp gülen Aris'e baktım. Önünde dikildiğimiz boy aynasından yanağımın ruj olduğunu görebiliyordum, Aris'te buna gülüyordu. Kaşlarımı çattığımda gülüşü şiddetlenirken makyaj masasına yürüdü, makyaj çıkarma suyu ile pamuğu ıslattığında yanağımı silip geri çekilmişti.
Konuşmadan elimi ona uzattığımda koluma girmiş ve odadan çıkmıştık.
<>
ARİS EVA ERDEN(BAYSAL)'DEN
Ömer "Aras sus artık kanka! Ne boş konuştun!"dedi dalga geçerek. Bunu demesine kıkırdadım, Aras aslında saatlerdir hiç konuşmamıştı. Altılı grubumuzun içinde şaka olsun diye Aras'la dalga geçiş şeklimizdi bu. Sinirlenmediği veya gerek duymadığı sürece hiç konuşmazdı, benle bile.
Aras'ta bizimle güldüğünde elinde birkaç saçma şapka olan annem içeri girdi. "Kızlar bakın ne buldum!"diyerek bana noel baba bacağına benzeyen şapkayı atmıştı. "Yılbaşına girerken bunlardan takın"diyerek bana baktığında kafamı salladım.
Bakışlarım saate kaydığında yılbaşına sadece on dakikanın kaldığını gördüm. Bakışlarım yeni yıl ağacının altındaki hediyelere gittiğinde anneme dönüp isyan ederek konuştum. "Anne! Hediyeleri ne zaman açıcaz!"dedim bağırarak. Elinde tuttuğu yeni yıl ağaçlı şapkayı kafama attığında susmuştum.
YOU ARE READING
YENİ YIL AĞACI
Fiksi RemajaYeni yıl ağacında iki aynı hediye kutusu vardı. Kutuların içindeki her şey aynı ve gönderilen kişiler benzerdi. Kutular ikizlere gelmişti. Kutunun içindeki notu okuduklarında ikiside kaşlarını çattı. Bu notun anlamı neydi, kim göndermişti ve ne saçm...