Bölüm şarkısı: Heartless, The Weeknd
İnsanoğlu insanoğlunun cehennemidir.
Ahmet Hamdi Tanpınar
Yoongi'nin aramasından yirmi beş dakika sonra Lee Hui'nin soruşturmasını üstlenen ekibin tamamı Gwang Koleji'ndeydi. On beş kişilik devriye ekibi okulu kontrol altında tutarken Seokjin okul idaresiyle görüşüyordu.Namjoon, olay yeri baş teknisyeni olarak ekibiyle içerideki işlerle ilgileniyordu. Jimin de binanın tamamının incelenmesiyle görevliydi. Sorumlu savcı Huh Seohyuk ve Adli tabip Kim Jisoo daha gelmemişti.
Olay yeri inceleme ekibi terasın kapısından itibaren sarı şeritlerle çevreledi. Olay yeri fotoğrafçısı alanın ve cesedin fotoğrafını çektikten sonra koruyucu kıyafet içindeki ekip incelemelere başladı.
Yoona ve Yoongi, henüz ifadeleri alınmadığı için olay yerindeydi. Terasa giden kapının yirmi metre uzağında bulunan okul sıralarından birine oturmuş, ardından da süreci incelemeye başlamıştı Yoona. Yoongi de Yoona'yı beraberinde getirmenin pişmanlığı içerisindeydi.
Yaşananlar dejavu gibiydi. Kendi kardeşinin cesedinin nasıl incelendiğini düşünmeden edemedi.
Seokjin, idare ile olan görüşmesini bitirdikten sonra Yoongi'yle konuşmak için yanlarına geldi. Olay mahallinde olanları ve cesedi nasıl bulduklarını dinledi. Yoona sessizliğini konuşma bitene kadar korudu.
Öğrenciler sorunsuz bir şekilde evlerine dağıldıktan sonra öğretmenler, yönetim ve diğer çalışanlar ifade vermek üzere okulda tutuldu.
Yoona zamanı kısıtlı bir insandı. Yoongi de bunu bildiğinden Jimin'e bir an önce ifadelerin alınması gerektiğini söyledi. Bu kadar insanı emniyete götürmek zor olacağından öğretmenler odasını sorgu odası olarak kullanma kararı alındı.
Bu esnada olay yerine intikal eden savcı Huh Seohyuk da sorguya dahil olmaya karar verdi. Apar topar gelmiş olmalı ki hızlı nefes alıp veriyordu. Siyaha boyanmış saçları ikiye ayrılıp düzgünce taranmıştı. Beyaz yakalılara özgü göbeğiyle boğazına ne kadar düşkün olduğu anlaşılıyordu. Burnundaki alkoliklere has kılcal damarları da gözden kaçmıyordu.
Yoona, polis memuru Jimin ve Seokjin, savcı Huh Seohyuk, oval şeklindeki büyük masanın duvar tarafına oturdular. Yoona'ya pencere tarafı gösterildi. Yoongi'nin girmesi Seohyuk'un koyduğu sessiz olma şartıyla kabul edildi. Yoongi masaya uzak bir sandalyeye oturdu.
Yoona oturduğu yerden savcının alnında biriken teri görebiliyordu. Şüphesiz Hui Lee davası onu zorlamıştı ve üstleri davanın bir an önce kapanması için baskı yapıyorlardı. Lacivert takımının kötü ütüsünü de buna verdi. Gelirken incelediği ayakkabılarını düşündü, siyah ve sivri burun pahalı ayakkabılar.
"Sizinle tekrar karşılaştık Bayan Lee. Öncelikle görüşmemizin kaydedildiğini bilmenizi isterim. Bugün olan her şeyi, cesetle
karşılaştığınız sırada nerede olduğunuz ve ne yaptığınızdan
başlayarak tüm detaylarıyla anlatın lütfen. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Wrong Time Wrong Person
Fiksi Penggemar"Hiçbir zaman doğru insan çıkmaz karşına... Ya zaman yanlıştır ya da insan." der Dostoyevski. Vicdanımızın bize layık görmediği bir mutluluğa nasıl el uzatabiliriz ki? Kalbindeki yılan çoktan etrafını sardı, dünya denen çöplüğü daha iyi bir yer hali...