Oyunlar oynaşlar sohbet muhabbet toplanma hazırlanma derken en sonunda çocukların bile enerjilerinin bitmesi ve uykularının gelmesiyle piknik alanındaki anları şimdilik sona ermişti.
Melisa evlerine geçip akşam teyzesigile geçmeyi düşünse de teyzesi Havva Hanım daha onlar piknik alanından ayrılmadan arayıp hatun kişileri eve çağırmıştı.
Temizliğe yemeklere hazırlığa yardım etmelerini istemişti beyler yokken sohbet muhabbet çay çekirdek hanım hanıma vakit geçirmeyi teklif etmişti.
Herkes kabul edip onaylayınca ve teyzesi yine araya hatır koyunca Melisa ve Mine mecburen kabul edip diğerlerine uymuşlardı.
Havva teyzeden ziyade kabullendirici olarak önlerinde kendilerine verdikleri yirmi dört saatlik mühlet vardı. En çok bunun için onaylamış uymuşlardı.
Çocukların uykusu geldiği ve uyuyacakları için onları yanlarında götürmek yerine piknik alanına en yakın olan yere Melisa'nın evine bırakmışlardı.
Sancaktar ailesinin evi de Havva teyzenin evi de uzaktı ve çocukların bir kısmı daha yolda uyumuştu. Yolculuğu uzatmamak ve Havva teyzeye şimdilik götürmemek daha iyiydi.
Temizlik yemek hazırlık yapacaklardı. En son da sohbet muhabbet dertleşip anlatıp hanım hanıma konuşacaklardı.
Çocuklar uyuyuyamazdı. Durmazdı. Yaramazlık yapar huysuzlanır rahat bırakmazlardı. Ömer Osman dışındakilerin başka yerde bir büyük gözetiminde güzelce uyuyup dinlenmeleri daha iyi olurdu.
Ömer Osman ana kuzusu hastane krizi atlatmış huysuz körpe kuzuydu. Sırf ebekliğinden ötürü bile onun Melisa'nın yanından ayrılmaması gerekiyordu.
Melisa'nın kaldığı apartman da Sancaktar ailesinin apartmanından daha güvenliydi. Zira bir sürü asker ve asker eşi vardı. Sancaktar ailesinin evinde ise kimse yoktu. Zira hanımlar burada beyler işteydi.
Oy birliği ortak karar ve bir istekle çocuklar Fatih Sancaktar ile birlikte Melisa'nın evine geçmişler, Ömer Osman ve hanımlar da Havva teyzeye gitmişlerdi.
Havva teyze öz üvey kız gelin ayırmadan yeğeni sayıp bir tuttuklarını sevgiyle şefkatle coşkuyla karşılayıp bağrına bastı. Eksikleri vardı ama onlar da bu akşam tamamlanacaktı.
Tamamlanamayacak eksikler ise ayrıydı. Zaten onlar damattı. Biri ailenin ilk damadı şehit Alp Beg, diğeri ailesinin son ve taze damadı -damat adayı- Zeyd Şen.
Havva teyzenin evinde hanımlar planladıkları gibi temizlik yemek hazırlık sohbet muhabbet dertleşmek anlatmak dinlemek, Ömer Osman ve birbirleriyle ilgilenmek faaliyetlerini gerçekleştiriyordu.
Melisa'nın evinde ise çocuklar derin uykularda mışıl mışıl uyurken Fatih Sancaktar kızının evini karış karış gezip araştırıp inceliyordu.
Kızı ondan ayrı yıllarını geçirmiş, defalarca kez olduğu gibi yine kendisi ve evlatlarıyla evini yuvasını düzenini kurmuştu.
Kendi ayakları üzerinde, güçlü, sağlam, dimdik durup kendine ve evlatlarına hem anne hem baba olduğu için kızıyla gurur duyuyordu.
Ama kendisi bir baba olarak onun yanında arkasında durmadığı için kızının bunlara tek başına mecbur kalması zorunlulukla yapmasından ötürü utanç duyuyordu.
Hele evi ve odaları karış karış gezip araştırıp incelerken buldukları ve bulduklarından artı olarak şimdiye kadar görüp duyup bilip hissettiklerinden çıkardığı sonuçlar onun öfkesini utancını kırıcı gururunu arttırıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NAmütenahi
ChickLitEY DEĞERLİ OKUR! BU VE DİĞER TÜM KURGULARIMDA SENİ SENİN KIYMETLİ FİKİRLERİNİ VE İSTEĞİNİ BEKLİYORUM! KURGUMU VE İSTEĞİNLE DEVAMI GELEREK OKUYACAĞIN SONU MERAK ETMİYOR MUSUN? BU SADECE BENİM DEĞİL HEPİMİZİN KURGUSU!!! ~~~~♡♡♡♡~~~~♡♡♡♡ Adı üstünde NA...