Arkadaşlar dilenci değilim 🥺 sadece oy ve yorum istiyorum. Küçük bir şey... Yapar mısınız lütfen 🩹
Işılay
Hayatın bana sürekli darbe vurmasına daha fazla dayanamıyordum. Doğduğum günden beri acı çekiyordum. Çekiyordu. Ilgaz , Ilgın ve ben. Biz bunları hak etmedik. Biz bunca acıyı hak etmedik.
"Ne düşünüyorsun?" Büşra'ya dönüp omuz silktim. "Gittikçe berbatlaşan hayatımı." dedim. Okuldan sonra kafeye gitmek için Ilgaz ve Ilgın ile vedalaşmıştım. Büşra'da benimle gelmek istediği için beraber kafeye doğru yürüyorduk.
"İyi yönden bak diyeceğim ama iyi yönü yok ki. Böyle hayatın..." Elimle ağzını kapatınca göz devirdi. "Yolun sonunda yere çakılmasam iyi." diye mırıldandım ve yürümeye devam ettim. "Işılay...Sen tanıdığım en güçlü kişilerden birisin. Her şeyin üstesinden geleceğine eminim. " dedi güven veren sesiyle.
Ben güçlü değilim. Sadece güçlü rolü yapıyorum.
"Teşekkür ederim..." dedim ona dönüp. "Bana böyle güvendiğin için teşekkür ederim. " Gülümsedi. Sağ yanağındaki gamzesi ortaya çıkmıştı. "Gamzen olduğun için seni kıskanıyorum." Gülümsemesi kahkahaya dönüştü."Bende çillerini kıskanıyorum." Yüzümü buruşturdum.
"Ben nefret ediyorum." diye mırıldandım. Tekraradan göz devirdi. "Salaksın kızım sen. Çillerin sana çok yakışıyor. Zaten güzel bir kızsın ve çillerin ile apayrı bir güzellik oluyorsun. Kapatarak büyük hata yapıyorsun."
Çillerimden nefret etmeme neden olan herkesten nefret ediyorum.
"Beni övüp gaza getirdiğine göre hemen kafeye gidip çalışmam lazım." Kahkahası sokakta yankılanırken güldüm. Büşra okulda soğuk biri. Erkekler bile onunla konuşmaya çekinir ama benimleyken gülümsemesi yüzünde eksik olmuyor.
Çantamdan cüzdanımı çıkarıp yürürken birine çarpmam ile geriye sendeledim. Elimdeki cüzdan yere düşünce çarptığım kişiye döndüm. "Önüne baksana bücür." Gördüğüm kişi ile sinirle nefes alırken eğilip cüzdanımı almaya çalıştım. Çalıştım çünkü Aras benden önce davranıp almıştı.
"Versene cüzdanımı." Sırıttı. Sinirle ayağımı yere vurdum. "Sen kim oluyorsun? O cüzdanı hemen ver." Büşra bir adım öne çıkınca kolundan tuttum. "Arkadaşın da senin gibi biraz vahşi." Sözleri Büşra' yı daha da sinirlendirmiş olacak ki bacağına vurdu. "Sensin be vahşi!" diye bağırdı. Aras ise ters bakışlarla ona bakıyordu.
"Tamam. Sakince söylüyorum. Cüzdanımı bana geri ver." Yüzündeki sırıtış büyürken cüzdanımı arkasına saklamıştı. Çocukça haraketleri yüzünden işe geç kalacağım. "Duygulandım şimdi. Seni sakin görmeyi beklemiyordum." Eliyle olmayan göz yaşlarını silerken derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştım. Okulda iki kişinin kafasını şişirdim zaten. Bir de bununla uğraşamam.
"Aras !"
"Saygısız bücür. Senden kaç yaş büyüğüm."
Alayla ona baktım. "Akıl yaşı olarak küçüksün ama." Bir adım bana yaklaşınca Büşra "Işılay bu kim?" demişti sinirle. "Ilgaz ve Ilgın'ın abisi." dedim. Allah onlara yardım etsin. Beş tane baş belası abileri var.
"Sen üvey misin ?" Aras'ın sorusu ile ona döndüm. " Ya sen niye benin karşıma çıkıyorsun? Zaten odaya kilitlediğin için sana ayrı öfkeliyim." Kara listemin başını Aras çekiyordu. Beni odaya kilitleme hakkına sahip değildi. "Kapımızı da kırdın. Bize kapı borçlusun." Sakin ol Işılay. Sakin ol. Onu şu an dövemezsin. "Sen çok gıcıksın. Kaç yaşında adamsın küçük bir kızla uğraşıyorsun." dedi Büşra ters ters ona bakarken. "Sen niye aramıza giriyorsun ki ? Şu bücür ile konuşuyorum. Kendisi biraz vahşi ve ergen olduğu için anlamakta zorluk çekiyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bilinmeyen Üçüzler
Novela JuvenilÜÇÜZ SERİSİ - 3 Işılay, Ilgaz ve Ilgın...17 yıl önce anneleri tarafından üçüzler ayrılmıştı. Işılay ve Ilgaz'ı yetimhaneye bırakan anneleri Ilgın ile Şanlıurfa'dan kaçıp İstanbul'a yerleşmişti. Işılay ve Ilgaz birbirine aile olurken Ilgın tek başına...