Rozbrečela jsem se. I když se hned všichni spolužáci otočili, brečet jsem nepřestala. Ethan žije! Ten Ethan kterého jsem si zamilovala tolik, že jsem bez něj neměla chuť žít. ON ŽIJE! Jakto? Vždyť jsem ho držela a on nedýchal! Nebilo mu srdce.
Vyskočila jsem a že třídy vyběhla rovnou směr záchody. Uvědomila jsem si totiž jednu věc. Teda víc věcí, ale tahle byla jedna z nejdůležitějších v mém životě. Ale teď na to není čas. Sedím totiž na záchodové míse a snažím se nebrečet. Upřímně řečeno mi to nejde. Jsem strašně šťastná a zároveň nic nechápu.
Po chvíli moje vzlykání ustalo. Ale nevydrželo mi to dlouho.
Někdo zaklepal na dveře moji kabinky. „Obsazeno."
Odpovědi mi bylo:„ Zalo? Jsi tam? Pokud ven prosím!"
Kousla jsem se do rtu. To je Ethan.
„Plosiiiim..."
Povzdechla jsem si. „ Ven nepůjdu. Pokud ty sem."
„To bohužel nejde. Musela bys nejdříve odemknout."
Hystericky jsem se uchechtla a málem že mě vyšel další vzlyk. ,, A-ani náhodou."
Potom nastalo ticho. Ale jen do té chvíle, než jsem spatřila Ethana jak ke mně přelézá ze záchodu vedle. „Heh?" vyjelo že mě. Je snad Spiderman?
On seskočil dolů (samozřejmě dopad Spidermana;) a když zvedl hlavu, měl na tváři ten svůj přidrzlý úsměv.
„ Odkdy chodíš na dámské záchody?" zeptala jsem se ho na nejnáhodnější otázku co mě napadla. Chtěla jsem odvést pozornost od mých růžových skvrn na tvářích.
„Od té doby co tam záhadně mizejí hezké holky?"
Pousmála jsem se. Znělo to celkem kýčovitě ale bylo to milé.
Zatímco jsme seděli na studené zády opření o sebe navzájem, Ethan začal mluvit.
„Proč ses rozbrečela když jsem ti řekl kdo jsem? A jak jsi vůbec přišla na to že jsem nějaký Aiden z SKP?"
Mlčela jsem. Teda jenom chvilku. „ Děláš si že mě srandu!" vyskočila jsem tak prudce že se Ethan málem překulil. ,, Tys mi doslova umřel v náruči a divíš se že brečím když tě vidím živého a očividně i zdravého? Navíc když jsem tě předtím než jsi mi řekl kdo jsi, viděla jako zlatovlasého kluka, který mě bezohledně hodil do tohohle světa!"
Ethan se na mě jen zaraženě koukal. Jak tam seděl na zemi s nicnechápajícím výrazem, vypadal jako pětileté dítě. Ale to nejroztomilejší.
„Aha..."
Jako vážně?To je jediný co řekne?
„ Tak jo, asi si zasloužíš znát pravdu."
,, Eh, to zní až nebezpečně zajímavě." reagovala jsem.
On se ale ani neusmál. Bylo to strašidelné.
,, Moc si nepamatuju jak jsem umřel, mám pocit že mi SKP tuto vzpomínku vymazalo. A teď, sice vypadám jako dřív, ale ne. Můj čas se krátí. Budu se vracet zpět do našeho světa. Já...nechci...prostě nechci aby sis myslela že tě nemám rád, naopak. Ale myslím že bude lepší když už se neuvidíme. Nechci se s tebou loučit." S těmi slovy se zvedl, dal mi pusu na čelo a prošel zamčenými dveřmi.
V tu chvíli mi to nepřišlo divné, jelikož jsem pořád, i když bezdůvodně, přemýšlela nad tou větou co řekl. „ Prostě nechci aby sis myslela že tě nemám rád, naopak." Je zatím něco víc? A co ta pusa? Potom jsem se ale vzduchu okřikla. A až potom mi začala docházet skutečnost. Už nikdy asi Ethana neuvidím. Už vedle mě nikdo nebude sedět. Už s nikým nebudu lézt po stromech a povídat si o Naší zemi. Už nikdy.Ani nevím jak, ale nějak jsem se dovlekla do třídy a přečkala den. A nevím jak jsem zvládla tolik dní bez toho abych...
Já už ani nevím.***
Všechno se ale změnilo, když do mého života ZASE někdo vletěl. Ale tentokrát dívka. Jistá Maddison Fornext. Profesionální zlatokopka, extrémní pick me girl a kdoví co ještě. Samozřejmě že ji učitelka posadila vedle mě. Ona a já, jsme úplně protiklady. Ona, zlaté vlasy jí splývají po drobných ramenou, vzdycky je upravena a nehty nikdy neměla starší jak týden. Zatímco já...Radši nebudu komentovat.
Chtěla bych se o ní NEzajímat ale bohužel to nejde.
Jednou jsem ji totiž nachytala na záchodech u zrcadla jak na sebe mluví. Říkala neví jako že tam byla hezčí. Sice vůbec nevím jestli to vůbec jde, ale to není to hlavní.
Mám podezření že Maddison je...Souzená. Co s tím ale mám dělat? Asi k ní prostě nepřijdu a neřeknu: ,, Ahoj, já jsem Catherine, ta holka která vedle tebe sedí v lavici. Znáš Aidena? Já mám totiž takové podezření že jsi Souzená ale nejsem si jistá. Já totiž Souzená jsem, v mém světě jsem Zala Grame - následnice trůnu království Kingsheart."
Tak určitě. Ale musím to nějak vymyslet!
ČTEŠ
Napravena
FantasyPrincezna, dcera krále Grameho z království Kingsheart, za šestnáct let svého života provedla spoustu nekalostí. Všechny lidi ve své okolí přímo mučila. Je velmi krásná ale pouze zvenku. Matka zemřela před mnoha lety a král svoji nezvedenou dceru ne...