Selammm
Kissleri sürekli geç yapıyorum bu yüzden bu bölümü kafamda kesin Kiss olcak diye kodlamıştım.
Ve geldii
Neyse,
Ya hikayeyi kötünün ağzından dinlersek?..
M
injun-
Neredeyse bitmiş olan sigarayı son kez çektim ve küllerinin savruluşunu izledim.
Gözlerim kapatıp kafamı geriye yasladım.
Kendimi sorguluyordum şuan, ben neydim ve neyin nesiydim?..
Ne için insanlara bunu yapıyordum, zevklerim için mi? Sönmeyen intikam ateşim yüzünden mi? Zamanında bana yapılanlar yüzünden mi?
Duygularım hâlâ var mıydı? Tüm bunları yaparken haklı mıydım? Hayatın zorlukları beni buna dönüştürdü demeli miydim?
Düşüncelerimde boğulacağımı hissettiğimde derin bir nefes aldım. Her neyse ben buydum işte, ve siktiğimin öbür dünyası umrumda değildi.
Paltomun cebinden telefonumu çıkardım ve "Seo Changbin" yazan kutucuğu tuşladım.
"Selam, binnie~"
"N'aber? Neden aradın?"
"Birini bulabildin mi? Yoksa seni mi sikeyim(!)"
"Beni sikebilecegini düşünmen komiğime gitti doğrusu, neyse var biri gel al istersen, yada o gelsin. Sen bilirsin."
"Sence? O gelsin. Uğraşamam."
"İyi. Görüşürüz~"
"Bay bay."
Duyduğum haber beni nedense hiç tatmin etmemişti. Sanırım Jisung'a zamanla bağımlı olmuştum. Başkasına katlanamıyordum. Onu istiyordu bedenim deli gibi, onu istiyordum. Fakat bir sorun vardı, artık durmam gerekiyormuş gibi hissediyordum, durmazsam her şey boka batacakmış gibi.
Ama durmak istemiyordum da, bana bunlari yapan iğrenç insanlarin umrumda olmaması gibi insanların duyguları da benim için bir anlam ifade etmiyordu.
O sırada çalan kapıyla kafamı yavaşca oraya çevirdim. Çoktan gelmiş miydi? Buradan uzakta olduğunu sanmıştım.
Geniş salondan geçip kapıyı açtım ve gelen cılız çocuğa baktım.
"Seni Changbin mi gönderdi?"
"Evet, beni içeri alacak mısın?"
Cilveli sesine ve tavrına aldırış etmeden ellerim kapının pervazından çektim ve ona yol verdim.
Aniden bana dönüp yatak odasının sorunca ona yatak odasının yerini gösterdim, ve hazırlanmasını söyledim. Acılarımı unutmanın tek yolu buydu benim için.
...
(İki hafta sonra)
Jisung-
"Ya, tamam, tamam. Geliyorum dedim ya! Kapat hadi."
"Jisung ben alsaydı-"
"Ya geliyorum işte!"
Telefonu kapatırken derince bir iç çektim. Felix beni pikniğe çağırmıştı ve beni almayı istediğini söylemişti, bense istememiştim, nasılsa elim ayağım vardı. Gerçekten inatçı bir insandı ama bunu fazla sorun etmiyordum. Bana olan sevgisinden yapıyordu bunları nasıl olsa.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OnlyOne - minsung
FanfictionArkadaşı Hyunjin'in başı derde girmesiyle yıllarca tecavüze uğrayan Jisung bir gün biri sayesinde bu durumdan kurtulur. Jisung:"Sen tek kişisin Minho..." Minho:"Ne?" Jisung:"Yanındayken yaşıyormuş gibi hissettiğim tek kişisin..." ☘️ Smuta henüz kara...